کد خبر: ۲۴۰۹۵۹
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۸

قلعه‌نویی: فکر می‌کردند قرارداد 2 میلیارد و 500 میلیون امضا کرده‌ام

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برخی مسوولان با برنامه ریزی هدفمند به دنبال بیرون کشاندن فوتبال از خانواده ها بودند که به هدف خود رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «امیرقلعه نویی» پس از برتری تیمش مقابل الریان قطر و وداع از لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دوستان قراردادهای استقلال را منشتر کرده تا شفاف سازی کنند که خوشبختانه ما سربلند شدیم چراکه خیلی ها فکر می کردند امیر قلعه نویی قراردادی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون امضا کرده است.

وی افزود: به عنوان مربی که فصل گذشته قهرمان لیگ شده و تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتیم قراردادم یک میلیارد و 300 میلیون و کمتر از خیلی مربی ها است.

قلعه نویی در ادامه تاکید کرد که ای کاش قراردادهای تیم های مس کرمان، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نیز که دولتی هستند منتشر می شد.

وی با اشاره به این که فوتبال موجب شادی و نشاط در بین جوانان جامعه می شود، گفت: آقایان به دنبال کاهش تماشاگران استقلال و پرسپولیس از 50 هزار نفر به هزار نفر بودند که موفق نیز شدند.

سرمربی استقلال افزود: در تمامی دنیا برای فوتبال سرمایه گذاری می شود و همین استقلال و پرسپولیس خدمات زیادی به جامعه داشته اند ولی به دنبال کشتن این دو باشگاه مردمی هستند.

وی ادامه داد: فوتبال در تمامی دنیا یک اقتصاد کلان دولتی است و از حق پخش تلویزیونی درآمد کلانی دارد که در ایران این درآمد در اختیار تیم ها قرار نمی گیرد. چقدر خوب بود که در خصوص فروش نفت و دیگر مسایل اقتصادی مملکت نیز شفاف سازی می شد!

وی در مورد دیدار امروز استقلال برابر الریان قطر گفت: به کنفدراسیون آسیا و داور بحرینی به خاطر صعود الشباب عربستان تبریک می گویم. اگر این داور در جام جهانی قضاوت کند و دوارن ایرانی مظلوم واقع شوند باید برای فوتبال آسیا عزاداری کرد.

وی افزود: بازیکنان ما تلاش کردند و باید از آنان تشکر کنم. زمانی که از عربستان برگشتیم تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان جوان ما امروز به میدان رفته تا تجربه بین المللی کسب کنند.

سرمربی استقلال در عین حال گفت: اشتباهات داوری و پنالتی عجیب صعود را از ما گرفت ولی در مجموع شرمنده مردم هستیم چراکه با تمام مشکلات می توانستیم بهتر باشیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده نیز در استقلال حضور خواهد داشت افزود: همیشه ممنون هواداران بودم و خدمت به آنان را افتخار می دانم. اگر تیم در لیگ برتر اول و دوم می شد قطعا می رفتم ولی الان دور از معرفت است تا استقلال را رها کنم. امیدوارم مدیرعامل و هیات مدیره بمانند تا تیم بهتری برای فصل آینده بسازیم.

قلعه نویی ادامه داد: هیات مدیره و علی فتح الله زاده تمام تلاش خود را انجام دادند و اشتباهاتی نیز از سوی من و مدیریت انجام شد. اگر این اشتباهات نبود قهرمان لیگ برتر می شدیم و خیلی راحت در لیگ قهرمانان صعود می کردیم.

وی افزود: اگر بمانم تیمی چون سال 83 درست می کنم که مردم دوست داشته باشند و قول می دهم، تیمی در شان شخصیت طرفداران ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، قلعه نویی همچنین تاکید کرد که فتح الله زاده مدیری توانمند و از سرمایه های فوتبال و باشگاه استقلال است و نباید به راحتی کنار برود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی براین که چقدر به میدان دادن به جوانان رضایت دارد،گفت: مامعصوم نیستیم و یقینا من هم اشتباهاتی داشتم و مهم این است که همه کارها برای منافع استقلال و مردم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین