کد خبر: ۲۴۰۹۹۵
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

«بهنام دالتون» دستگیر شد

رئیس کلانتری 108 نواب از دستگیری قاچاقچی معروف تهران که در امر توزیع شیشه فعالیت می‌کرد، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ سیدعباس نازرفتار در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این پرونده گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایت مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه مردی به نام بهنام معروف به بهنام دالتون، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی ماموران نشان داد که بهنام دالتون یکی از قاچاقچیان سابقه دار و معروف تهران است که در محدوده خیابان هاشمی اقدام به توزیع و پخش گسترده مواد مخدر از نوع شیشه می‌کند که رسیدگی به این مسئله در دستور کار ماموران کلانتری 108 نواب قرار گرفت.

رئیس کلانتری 108 نواب گفت: تحقیقات و مراقبت نامحسوس ماموران پلیس ادامه داشت تا اینکه نهایتا در ظهر روز 24 فروردین ماه سال جاری ماموران تجسس، حین گشت زنی در خیابان مالک اشتر متهم را به همراه همدستش سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی مشاهده و در صدد دستگیری متهمان برآمدند. اما بهنام به محض مشاهده ماموران متواری شد که در خلال تعقیب و گریز پلیسی ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک هوایی کردند که نهایتا بهنام را به همراه همدستش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه همدست بهنام یک کیف کمری داشت که در آن تعداد زیادی از پک‌های شیشه جاسازی شده بود، گفت: این فرد پس از متوقف شدن، قصد داشت که مواد را معدوم کند؛ اما موفق نشد و نهایتا 26 پک مواد مخدر از نوع شیشه از آنها کشف شد.

به گفته نازرفتار این متهمان به همراه پرونده متشکله در اختیار ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین