کد خبر: ۲۴۰۹۹۸
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

استاندار تهران: دولت به دنبال کاهش هزینه‌هاست

استاندار تهران با بیان این که دولت جدید روابط بین المللی را به سمت کاهش تخاصم دشمنان نظام به پیش می برد، گفت: دولت یازدهم به دنبال کاهش هزینه اداره کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سید حسین هاشمی چهارشنبه شب در دیداری مردمی ضمن اقامه نماز مغرب و عشا با جمعی از نمازگزاران محله جوانمرد قصاب در مسجد جامع زین العابدین (ع) در سخنانی اظهار کرد: قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته بسیاری از صاحبنطران سیاسی و اقتصادی کشور معتقد بودند فردی لایق رییس جمهوری است که هزینه اداره کشور را کاهش دهد.

وی افزود: یکی از شخصیت هایی که بسیاری از مردم در تحلیل خویش برای اداره بهینه دولت به درستی به آن رسیدند، حسن روحانی بود.

استاندار تهران تاکید کرد: دولت جدید بدون هزینه زیاد توانسته ارتباطات خود را در سطح بین المللی گسترش داده و با حمایت رهبر معظم انقلاب چهره رحمانی اسلام را به دنیا نشان و فضای حاکم را نسبت به کشورمان را تا حدودی تغییر داده است.

هاشمی تصریح کرد: هشت ماه زمانی نیست که دولت یازدهم بتواند اقتصاد کشور را زیر و رو نماید اما دولت با برخور داری از اعتماد مردمی مسیر را به سمتی هدایت کرده تا امیدواری در جامعه افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به تغییرات ناچیز قیمت کالاها در نوروز سال جاری نسبت به تغییرات شدید سال های گذشته افزود: این امر به دلیل امیدواری و اطمینان مردم به دولت یازدهم رخ داده است.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: رسیدن به حماسه اقتصادی امکان پذیر است چرا که ایران به لحاظ برخورداری از نیروی انسانی با توان و ضریب هوشی بالا و همچنین سایر نعمات طبیعی خدادادی در تمام دنیا بی نظیر است.

به گزارش ایرنا، هاشمی چهارشنبه شب با همراهی فرماندار ویژه شهرستان ری، مدیرکل بنیاد شهید تهران و جمعی از مسوولان شهرستان ری با حضور در منزل خانواده های معظم شهید ˈنعمت جعفریˈ و جانباز هفتاد درصد رضا حاج علیزاده در فضایی صمیمانه با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از آنان تقدیر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین