کد خبر: ۲۴۱۰۰۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

دستگیری مأمور قلابی کمیته امداد

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری مأمور قلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) خبرداد که از مردم سه شهرستان شهریار، اندیشه، فردیس و ملارد سرقت می‌کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ منصور خدادادی در تشریح این خبر گفت: با دریافت پرونده‌ای مبنی بر دستگیری سارق صندوق صدقات و کشف کارت و رسید جعلی کمیته امداد از کلانتری 11 مرکزی شهریار موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهم به هویت "ن" اهل شیراز ساکن فردیس در تحقیقات و بازجویی پلیس اظهار داشته حدود 10 ماه بوده که با بدست آوردن یک برگ رسید کمیته امداد با استفاده از اسکن کردن و پرینت رنگی موفق به جعل آن شده است.

خدادادی افزود: با توجه به این که متهم جهت انجام این کار نیاز به یک جلد کارت شناسایی داشته نهایتاً به روشی که ذکر شد یک جلد کارت شناسایی کمیته امداد و مأمور جمع آوری صدقات و نذورات نیز به نام خود جعل کرده است.

خدادادی تصریح کرد: متهم روزانه به 30 باب منزل در شهرستان‌های شهریار، فردیس، ملارد و اندیشه مراجعه و با نشان دادن کارت کمیته امداد موفق به گرفتن 15 صندوق صدقات از آنان می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران عنوان داشت: وی با استفاده از کلید دست ساز و دم باریک صندوق‌ها را باز می کرده و روزانه مبلغ 100هزار تومان پول جمع آوری و بابت آنها رسید به صاحبان خانه می‌داده است.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: سارق برای شک نکردن مالکان شماره کذب برروی صندوق می نوشته و اعلام می‌کرده غیر از او کسی حق باز کردن صندوق را ندارد و در این مدت جمعاً مبلغ 300 میلیون ریال اخذ که اکثر وجوه را جهت مصرف مواد مخدر از نوع شیشه و معیشت خود استفاده کرده است که در این خصوص نمایندگان کمیته امداد شهرستان‌های شکایت کرده و متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین