کد خبر: ۲۴۱۰۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

خباز: درآمد حاصل از انصراف مردم از دریافت یارانه نقدی، در امور زیربنایی هزینه می‌شود

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رییس جمهوری گفت: درآمد حاصل از انصراف مردم از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها ، در امور زیربنایی هزینه می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا خبازˈ عصر پنجشنبه در همایش تجلیل از حامیان و خیرین نیکوکار شهرستان آستانه اشرفیه اظهار کرد: با دعوت دولت از مردم، شماری از شهروندان از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها انصراف دادند.

وی ادامه داد: این مبالغ از سوی دولت در امور زیربنایی کشور هزینه خواهد شد.

وی انصراف افراد از دریافت یارانه نقدی را از کارهای خیری عنوان کرد که می تواند برخی از نیازهای اقتصادی جامعه را برطرف کند.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رییس جمهوری ایجاد امکانات و زیرساخت های لازم برای رفع مشکلات کشور و مردم را نشان از عزم مسوولان برای تحقق عدالت دانست و گفت: حکومت دینی و نظام اسلامی برای برقراری عدالت استقرار یافته است.

خباز در ادامه سخنانش؛ با تاکید بر ضرورت ترویج کمک به هم نوعان در جامعه، خیرین و نیکوکاران را بازوان دولت عنوان و اضافه کرد: همه ما باید شکرگزار خیرین و نیکوکاران باشیم.

مدیرکل بهزیستی گیلان نیز در این آئین از خیرین به عنوان انسان های برگزیده خداوند یاد کرد و گفت: نیکوکاران با ایثار جان و مال خویش و بصورت گمنام در جهت یاری رساندن به همنوعان خود گام بر می دارند.

ˈ حسین نحوی نژادˈ افزود: به منظور ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه باید نمادهای کارهای خیرخواهانه در جامعه شناسانده شده و نیکوکاران به مردم معرفی شوند.

شهرستان آستانه اشرفیه در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین