کد خبر: ۲۴۱۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

مجلس: افزایش قیمت لازم‌الاجرا است

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت بنزین بخشی از قانون هدفمندی یارانه ها و مصوب مجلس است که باید اجرا می شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ابراهیم نکو روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان آنکه قانون هدفمندی یک قانون لازم الاجرا و مصوب مجلس است که دولت باید آن را اجرا کند، افزود: اجرا نشدن فاز دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش نیافتن قیمت بنزین، پیامدهای منفی گسترده ای دارد و موجب تداوم معضلات اقتصادی کشور می شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: افزایش قیمت بنزین به حدی است که به تورم موجود دامن نخواهد زد.

نکو با بیان آنکه قانون هدفمندی یارانه ها خواستار آزادسازی تدریجی قیمت بنزین است که باید اجرایی شود، اضافه کرد: اجرای نادرست و ناقص فاز اول هدفمندی یارانه ها به اقتصاد ملی و تولید خسارات متعددی وارد کرد.

نکو با تاکید بر لزوم همراهی سایر قوا برای اجرای هدفمندی یارانه ها، اظهار داشت: در صورت تعامل قوا، پیامدهای منفی اجرای این طرح محدود شده و دولت به نحو بهتری، اجرای هدفمندی را مدیریت خواهد کرد.

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: باید با اجرای درست هدفمندی یارانه ها، مانع موفقیت سودجویان و فرصت طلبان در افزایش گرانی و بحران اقتصادی شد.

وی با اشاره به تاثیر افزایش قیمت بنزین در تشدید کرایه های شهری، گفت: دولت باید با تقویت شبکه حمل و نقل عمومی، مانع افزایش این قیمت‌ها شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین