کد خبر: ۲۴۱۵۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱

مرگ بر اثر سقوط سنگ نمای ساختمان در تهران

مردی 40 ساله به همراه دو کودک خود در حال عبور از این کوچه بود که ناگهان به قطعه ای از سنگ نمای یک ساختمان 4 طبقه نوساز جدا شد و بر روی این شخص افتاد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تکه ای از سنگ نمای ساختمان در خیابان ابوذر تهران بر اثر وزش شدید باد بر روی عابر پیاده سقوط کرد که منجر به مرگ این شهروند شد.

 درپی تماس روز گذشته (شنبه) شهروندان با سامانه این مجموعه و اعلام بروز حادثه سقوط سنگ نمای ساختمانی بر روی عابران پیاده، آتش نشانان ایستگاه 28 به محل حادثه واقع در خیابان ابوذر، خیابان بدخشان کمالی، کوچه نیک منش اعزام شدند.
ش
افسر آماده منطقه 4 عملیات آتش نشانی تهران، گفت: مردی 40 ساله به همراه دو کودک خود در حال عبور از این کوچه بود که ناگهان به قطعه ای از سنگ نمای یک ساختمان 4 طبقه نوساز جدا شد و بر روی این شخص افتاد.

«محمدعلی مددی» بااشاره به اینکه آتش نشانان درمحل حادثه حاضر شده و به ایمن سازی محل حادثه کردند، گفت: پیکر فرد آسیب دیده را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

مددی اظهار کرد: عوامل اورژانس پس از معاینه، مرگ این شخص را تائید کردند و دو کودک این فرد بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافتند.

این افسر آماده آتش نشانی با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی با تحویل محل به عوامل انتظامی و شهرداری به عملیات خود پایان دادند و همچنین جنازه متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین