کد خبر: ۲۴۳۱۰۷
تعداد نظرات: ۱۶۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
دولت اعتدال زیر آتش حملات تندروها

چه کسانی از تحریم کشور و رنج مردم سود می‌برند؟

در حالی که مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای ۱+۵ وارد مرحله جدیدی شده است و بنابر تحلیل‌ها، مذاکره‌کنندگان در آستانه یک توافق نهایی هستند، برخی مخالفان داخلی دولت و توافقنامه‌ ژنو با برگزاری همایش‌ نقد سیاست‌های هسته‌ای دولت، احضار سکاندار دیپپلماسی و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان به مجلس و تجمعات مختلف، مواضع خود را تندتر و بر دامنه‌ مخالفت‌ها و کارشکنی‌ها در روند مذاکرات هسته‌‌ای و برنامه‌های دولت افزوده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سپهر کیانفر: در تازه‌ترین اقدامات این گروه‌ها، کمیته‌ای به نام «صیانت از منافع ایران» طی بیانیه‌ای، جمعه این هفته را «جمعه دلواپسیم؛ هشدار به تکرار توافق ضعیف» نامگذاری کرده و از نمازگزاران در شهرهای کشور درخواست کرد تا در این روز به‌منظور «حفظ منافع ملی» و «دستاوردهای هسته‌ای» و «جلوگیری از تکرار توافق ضعیف» به راهپیمایی پس از پایان نمازجمعه بپردازند.

بنر دعوت به راهپیمایی کمیته «صیانت از منافع ایران» که در آن «جمعه دلواپسیم؛ هشدار به تکرار توافق ضعیف» جایگزین کلمه مقدس «الله» شده است


به گزارش آفتاب، شاید کسی گمان نمی‌کرد که شکستن بن‌بست هسته‌ای و توافق تیم مذاکره‌کننده ایران با 1+5 -پس از چندین سال مذاکره چندجانبه بی‌نتیجه- در هتل اینترکنتیننتال ژنو سوئیس، برخی گروه‌های سیاسی داخلی را چنین آشفته سازد تا بی‌محابا در انتقاد از سیاست‌های کلان دولتی که هنوز یک سال از عمر آن نمی‌گذرد قلم‌فرسایی و جنجال‌سازی کنند. انگاری به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته‌ای منافع عده‌‌ای را به خطر انداخته، بنابراین می‌بایست لشکر خود را به صف کرده و با تمام قوا مانع از حل این چالش ملی و بین‌المللی شوند.

روز بعد از توافقنامه هسته‌ای که موجب شادی مردم و تغییر چهره رنگ‌پریده و مخدوش ایران شده بود، مخالفان توافقنامه که گویی از درد و رنج مردم سود می‌بردند، با شادمانی مردم رخت عزا بر تن پوشیدند و نشان دادند که فلاکت و غم را در چهره مردم راحت‌تر از شادمانی آنها تحمل می‌کنند. در حالی که این توافق با طیف گسترده‌ای از حمایت‌های مردمی و شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف کشور روبرو شد اما گروه‌های محافظه‌کار و تندرو به مخالفت برخواستند و به هرطریقی کوشیدند تا موفقیت دولت در عرصه سیاست خارجی را به چالش بکشند و نشان دهند که توافق به‌دست‌آمده توافقی ضعیف است.

اگرچه مدعی دفاع از ارزش‌های انقلاب، آرمان‌های امام و نظام‌اند و می‌گویند نگران حقوق مردم و عزت و اقتدار ملی هستند اما گویا حافظه تاریخی‌شان ضعیف است و به یاد نمی‌آورند روزهایی که بخاطر سیاست‌های دولت مورد حمایت‌شان کشور منزوی شده و نفس‌های مردم از درد مشکلات به شماره افتاده بود. به یاد نمی‌آورند یا خود را به کوچه علی‌چپ زده‌اند که سیاست‌های دولت احمدی‌نژاد چه تنش‌‌ها و تحقیرهای برای کشور به ارمغان آورده بود. حال در نقد دیپلماسی و سیاست‌های هسته‌ای دولت همایش برگزار می‌کنند، و به کمک تریبون‌ها، محافل قدرت و نفوذ و حاشیه‌ امنی که دارند، دولت را تهدید به شورش و براندازی می‌کنند، رویکرد تعامل‌‌گرایانه و تنش‌زدایی دولت با جهان را سازش و خیانت می‌نامند، اخبار و واقعیت‌ها را وارونه‌ جلوه می‌دهند و هر دروغی که به سودشان باشد را به دولت نسبت می‌دهند.

به‌تازگی نیز مسئولان را به برخورد فیزیکی تهدید می‌کنند و با ادبیات هتاکانه علیه دولت قلم‌فرسایی می‌کنند و آخرهم در حالی که از سویی برای توقیف رسانه‌های حامی دولت فضاسازی می‌کنند و مانع از برگزاری همایش و سخنرانی‌ جریان‌های سیاسی دیگر می‌شوند، می‌گویند «آزادی بیان نداریم» و «دولت دهان منتقدان را بسته است» و اجازه نقد نمی‌دهد. به‌راستی آیا دروغ‌‌پردازی و درخواست «سیلی خواباندن در گوش دستیار ویژه رئیس‌جمهور» نقد است؟ آیا تحریف و جعل خبر علیه دولت، نقد سازنده است؟ آیا به بهانه‌‌های واهی وزرا را به مجلس کشاندن، از سر دلسوزی و دلواپسی برای حقوق مردم و منافع ملی است؟ اگر دلواپس حقوق مردم‌ هستید پس هشت سال سکوت در برابر درد ملت، تاراج بیت‌المال، بحران‌ها و مشکلات روزافزون کشور و از سویی دیگر سودبردن از بازار آشفته و نابسامانی‌های اقتصادی و سیاسی به چه دلیل بود؟
پوستر همایش دلواپسان



شاید مخالفت با تعامل و بهبود روابط ایران با جهان، ثبات و آرامش سیاسی و اقتصادی کشور، از بین رفتن فضای انحصاری و رانت‌های اقتصادی و سیاسی و به‌خطر افتادن منافع گروه‌هایی که در شرایط تحریم‌ سودهای هنگفتی‌‌‌‌‌‌‌‌ به جیب زده‌اند، دلایل خوبی برای مخالفت با دیپلماسی تعامل‌گرایانه و صلح‌طلبانه دولت تدبیر و امید و دلواپسی برای موقعیت‌ها و مزایای از دست‌رفته‌شان است. بی‌شک این مواضع جناحی و باندی حاکی از تصمیمات و تلاش‌های غرض‌ورزانه و سرسخت گروه‌هایی دارد که هدفشان عدم موفقیت دولت اعتدال و بهبود وضعیت کشور است.

مخالفان تندور به‌‌خوبی می‌دانند که کشور نیازمند آرامش، تفاهم و اجماع ملی برای عبور از مشکلات کنونی و تقویت امنیت ملی، رفع تهدیدات خارجی، خنثی‌سازی پروژه ایران‌هراسی و ارتقای اعتبار و افزایش احترام و عزت ایران در سطح جهان است. البته این‌ها دلیلی برعدم حق انتقاد مخالفان از سیاست‌ها و عملکرد دولت تدبیر و امید نیست اما متاسفانه گروه‌های تندرو بدون توجه به این موارد مواضع خود را تندتر کرده و با هیاهو برای مسئولان حاشیه ایجاد می‌کنند. به سود جناحی خود می‌اندیشند و هرچقدر هم به آنها منافع ملی، اخلاق، راستگویی و انصاف در نقد یادآوری شود، انگاری آب در هاون کوبیدن است زیرا اصولاً گوششان بدهکار هیچ‌گونه عقلانیتی نیست، مرغ‌ سیاستشان یک پا دارد و سخن‌ و نظرشان -به گمان خودشان- حق مطلق است. بنابراین اگرچه بسان لشکری شکست‌خورده سعی بر بازیابی خود و صف‌آرایی در مقابل سیاست‌های دولت تدبیر و امید دارند و در این میان دروغ و راست به هم می‌بافند و هرچه فحش و ناسزا هست نثار دولت منتخب مردم می‌کنند تا چهره و عملکرد آن را در افکار عمومی مخدوش و تضعیف کنند اما انتظاری نیست از آن‌هایی که بنا را بر نشنیدن و بی‌توجهی به خواست ملت گذاشته‌اند، که آنها به راه خود می‌روند و مردم به راهی دیگر.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۶۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
29
612
شکست تحریم یعنی کسادی بازار دلالی
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
سلام به همه ی عزیزان

برگزار کننده های این همایش یه تعداد دانشجو بودن که پیگیری کردند و با کلی زحمت از این افراد دعوت کردند که بیان در این همایش شرکت کنند!!
(بنده چون خودم یکی از برگزار کننده های همایش هستم این رو بااطلاع و صادقانه عرض می کنم)

لطفا نسبت دلالی و اختلاس و منافع خاص و ... ندید!!

حرف های منطقی زیادی در مورد توافق ژنو هست که خواهش می کنم برید مطالعه کنید و بدون جهت گیری قضاوت کنید!!

لا اقل متن توافقنامه رو بخونید و آن چه دادیم و آن چه قرار بود بستانیم (که البته به دستمان نرسید) رو با هم مقایسه کنید!!
این رو هم توجه داشته باشید که دو سر معامله ی هسته ای حقوق ملت ایرانه!! یعنی بازی برد- برد معنایی نداره!!
مثل این که یک نفری بچه ی آدم رو گروگان بگیره و در عوضش پول بخواد، ما هم با خوشحالی بهش بگیم که البته پول رو بهت می دیم و ما به بازی برد- برد معتقدیم!!

حرف خیلی زیاده که توی در این جا ظرفیتش نیست!!
بدیع الزمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
چطور 8سال دلواپس وضع مردم و اقتصاد کشور نشدند چرا سال 90یا 91 دلواپس گرانی و فشار بر مردم نبودند که جلسه بگذارند. اصلاً اینها از توافق اطلاع دارند که دلواپسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
سلام من خطاب به اقای (محسن )و دوستان ایشان است :پیرو رهبر باشید و سعی نکنید از ایشان سبقت بگیرید که عاقبت خوبی ندارد
شماها نمیدانید و فکر میکنید که میدانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
شما دلواپس برداشت وجه احمدی نژاد آنهم میلیاردی نشدید که از بیت اللمال بود
گرچه بعد از گذشت چند وقتی آنهم با فشار برگشت دادند
شما دلواپس چه هستید ؟ اختلاسها که رو شود دور زدن تحریمها که چهره شما را نشان دهد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آقای محسن
نمایش و ...دیگه بسه شما و امسال شما دنبال منافع شخصی خودتونید وبس اگه هنری داشتید و توان انجام کاری میومدید وسط برای مردم گرفتار در مشکلات عدیده کاری میکردید نه اینکه کلی هزینه ( معلوم نیست از جیب کی در آوردید) برای این همایش کذایی خرج میکردید شما برای خدا کار نمیکنید...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اونهائی که مخابرات را مجانی صاحب شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
البته اگه بچه تون چند سال دست گروگان گیرها باشه وپلیس هم هیچ کاری نتونه بکنه وبذاره تقصیر تحریم ها و... بله که خوشحال میشیم
هشترودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آقا محسن سلام
ای کاش زمانی که 3000 میلیارد پول مردم بیچاره را خوردن - زمانی که تامین اجتماعی را غارت می کردن - فساد مالی در بنیاد شهید ، صنعت مس، مسکن مهر و... ای کاش علارغم خواست رهبر عزیزمون در برکناری آقای مشائی و عدم توجه به خواست ایشان - 11 روز خانه نشینی رئیس جمهورتون و هزاان فساد دیگر شماها خودجوش تلاش میکردید و این نفرات رو دور هم جمع می کردید...
ملا نصرالدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
محسن عزیز

حرفهایت همه درست؛ ما در این توافق چیزهایی می دهیم که شاید معادلش چیزی نگیریم اما یک چیز را فراموش نکن.
قبل و قضیه را هم نگاه کن؛ اگر این عزیزان دلواپس! و شما دانشجویان پیرو خط ... ! در طول هشت سال گذشته در مقابل فساد و تندروی دولت دلواپس می شدید هرگز کشور به این فلاکت نمی افتاد که برای حق نفس کشیدن خلقش بیاید و توافق برد برد بکند. شما که می گویی ما اینها را به اختلاس و فساد و منزوی شدن سیاسی ایران در دولت قبل ربط ندیهم لطفا روشن بفرمائید ما اینها را به چی و کی و کجا ربط بدهیم؟! یک شبه این همه دلواپس از کجا پائین ریخت؟!
حرف زدن راحت است؛ زبان که استخوان ندارد! خسته هم نمی شود!! در دولت قبلی همه چیز فدای یک عده شد و کار رسید به اینجا.

اگر توافق برد برد انجام نمی شد الان مملکت از قبل هم گلستان تر بود و بعید نیست که شما با افتخار می بایست با تکفیری ها بجنگی!!
اس اس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
محسن جان یکبار دیگه بخون ببین خودت متوجه میشی چی نوشتی؟؟
همش میگی برو بخون خوب خودت همین جا توضیح میدادی.......
احمدی
|
Kazakhstan
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
37
589
اینها دلواپس موقیت خودشان هستند نه مردم، دلواپس این هستند که اختلاسهایشان برملاشود و....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
این چهره هایی که من در این پوستر میبینم نه مردم برایشان ارزشی دارند نه مملکت ونه منافع ملی.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
21
425
اینها بطور علنی با رأی و نظر مردم ، برعلیه مردم و ضد نظام و نظر رهبری عمل می کنند و کشور را که بیش از هرزمانی نیاز به آرامش دارد و درحال خنثی کردن شر دشمنان است می‌خواهند به اغتشاش و نامنی بکشانند . ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
24
415
...دولت باید محکم واستوار حرکت کند وبه این مصلحت اندیشان دلواپس انتخابات مجلس توجه نکند
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اقایان دلواپس هشت سال جولان دادین خوردین و بردین حق مردم کسی جرات نمیکرد حرفی بزنه. ی مرد پیدا بشه جواب منو بده که چرا دوره احمدی نزاد وقتی میخواستن طرحی بدن که اموال مسولین قبل و بعد پست گرفتنشون بررسی بشه .خاموش شد و جلوش گرفتن ولی دیروز همین مسله در مصلحت نظام تایید شد!!! اقایان دلواپس شما بیاین دلیلش بگید.بابا بسه دیگه چی میخواین ازجون ملت و نظام
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
22
420
اینها واقعا دلواپسند اما نه دلواپس مردم و کشور بلکه دلواپس خودشان و جایگاهشان
پاسخ ها
مانا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
دقیقا همینطوریه که گفتی
اینا منافعشان به خطر افتاده دلواپس شدند
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اگر یک نفرشون هم این جور که گفتی نباشه اون دنیا باید جواب بدی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اینها برای 500تومن کمک به یک محتاج شناسنامه 7نسل طرف رو وثیقه میگیرند حالا به فکر منافع ملی افتادند.اینا خیلی وقته دستشون برا مردم روشده باور کن مردم به خیر اینها امیدی ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
19
389
8 سال مملکت نابود شد کسی دلواپس نشد . اما حالا که رو به بهبود می رویم منافع عده ای به نام دلواپسان به خطر افتاده. خدایا به تو پناه میبریم از این گروه منفعت طلب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
18
296
اینها ناشیانه به انزوا می روند نگران نباشید به فضل خدا این گروه که از جیبشون از ظاهر سازی و مقدس بازی پر میشه باید هم نگران باشند. خدایا پشت و پناه این شیخ مظلوم باش که باید در مقابل این ها از منافع مردم دفاع کند.
پاسخ ها
110
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
آفرین به شما ،دکتر جان ملت پشت شما ایستاده واز حیثیت وفرهنگ این مملکت در برابر زیاده حواهان متظاهر وظاهر بین دفاع خواهد کرد هر چند رسانه های بی اخلاق در دستان این ها هست.یا علی مددی برسان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
406
34
سلام من به شما سلام میدهم وتنها این سوال را دارم که
آیا شما درتوافق ژنو موفقیتی میبینید؟
چرابی حدو حصر طرفداری می کنید؟
خون شهدای ما کجای این توافق نامه است؟
ولی میدونم جرات این وندارید که این انتقادو بزارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
به همان مقدار که شما آزادی انتقاد دارید به ما نیز آزادی بدهند ، خواست ملت را خواهید دید
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
چرا شما فکر می کنید روح شهدا مخالف توافقنامه هست؟؟؟؟ آیا شما از غیب خبر دارید؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
ولی من مطمئنم شما چیزی نمی دانید. فقط خود را می بینید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
مگر شما از متن توافقنامه خبر دارین؟ چرا به ما نمیگید؟ اگر شما میرفتین تو مذاکرات صحبت میکردید الان وضع کشورمون بهتر بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
دوست عزیز از شهدا صحبت نکن ... با رانت اقتصاد کشور رو در دست گرفته‌اید هر کجا جلوی دزدی کمی گرفته می شه یاد شهدا می‌افتید شهدا کجا گفتند ...
هشترودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
سلام ناشناس عزیز
سوال من از شما این است که ... شهدای انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی چرا شهید شدند؟غیر از این بود که عدالت را به مملکت برگردانند؟ در زمان طاغوت این خوانین و سناتورها بودند که بیت المال را چپاول می کردند... شهید همتها، باکریها و... شهید شدند که عده ای تازه به دوران رسیده با رانت خواری میلیاردر شوند؟! پشت پرده اختلاس 3000 میلیاردی چه کسانی بودند؟ اختلاس بیمه؟ فساد... ؟ صنعت مس؟ ...
هاشمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
متاسفانه علیرغم اینکه ما اکثریت هستیم ولی اجازه راهپیمایی نداریم تا به شما ثابت کنیم که دکتر چقدر طرفدار دارد؟
صوروش سهت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
پس خون مردمي كه در طول تاريخ توسط روسها ريخته شد كجا رفته ..... اگه قرار بود هر كشوري با كشوري بجنگه و تا ابد با هم دشمن بمونن ديگه الان هيچ كشوري متحد نداشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
خواهشن از خون شهدا صحبتی نکنید ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اولا این را میدانیم که رهبری از این جریان حمایت فرموده اند و مذاکره کننده ها با اجازه ایشان حرکت نموده اند و شما کاسه داغتر از آش شده اید
دوما شهدای عزیز برای آزادی ایران و سربلندی مردم و عظمت دین فدا شدند نه برای پر نمودن جیب یک عده خاص
فرزند شهيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اگه من فرزند شهيدم خيلي بهتر از شما ها كه فقط هرجا جلوي ... گرفته ميشه ياد خون شهدا مي افتيد ميدونم خون شهدا چي ميگه. خواهشاً هرجا كم مياريد خون شهدا رو دستمايه كارهاي ... نكنيد از چيز ديگه اي مايه بذاريد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
...
ما اگه شهید دادیم به خاطر کشور و عزتمون بود
تو این 8 سال فقط مضحکه همه دنیا شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
شما در آینده فرزندان این آب وخاک چه میبینید ؟
رزمنده ولایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
لطفا آقای ناشناس، شما را به حضرت عباس قسم می دهم در مورد چند سوال حتما تحقیق کنید:
1-تندروترین، مخالف ترین و در یک کلمه لیدر اصلی دلواپس ها کیست؟
2- تولید و واردات بازار لوازم آرایشی ایران که پرسودترین بازار است، در دستان پرقدرت کیست؟
و شاید به این باور برسید که وارد کنندگان لوازم آرایشی با ارز دارو که بیماران بدبختی را روانه آن دنیا کردند، نه اینکه مسلمان و ایرانی نیستند، بلکه انسان هم نیستند، من نمی دانم، اما شما می توانید تحقیق کنید، این افراد به هر حلقه ای تعلق داشتند، در حسن نیت آنها و ورود به آن حلقه جدا تردید کنید.
روح الطبيبي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
انقدر خون شهدا را سرپوش منافع و ...خود قرار ندهيد. صادق باشيد ... انقدر شهدا و خون پاكشان را بهانه نكنيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
تا کی پشت مقدسات قایم بشیم و به چیزی که مردم اعتفاد دارند سر خود مردم کلاه بگذاریم خون شهدا محترم ولی مردم بدبختی که هیچ چیزی برایشان نمونده کی باید جواب بدهد لطفا از اعتقادات مردم سوءاستفاده نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
ربطش به خون شهدا چیه...؟ خون شهدا کجای دزدی‌های میلیارد دلاری هاله نور شما بود؟ خون شهدا کجای دروغهای ...احمدی نژاد و احمدی نژادیان بود؟ چرا سعی دارید برای همه چیز یه خرجی از شهدای بیچاره بکنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
12
204
... حرفشان با اسرائیل در این روزها قرابت شدیدی پیدا کرده است کمی توجه کنید می فهمید.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
حرف این آدم ها با اسرائیل صد و هشتاد درجه فرق می کنه (کمی توجه کنید می فهمید!!)

اسرائیل میگه چرا همین مقدار پول ها و ... رو هم می خواید به ایران بدید. همه ی حقوقش رو یک دفعه بالا بکشید و هیچ چیزی بهش ندید! (البته آمریکا هم همین رو می خواد ولی چون زیرک تر از این اسرائیلی های تندرو هست، می دونه که چه جوری آروم آروم حقوق ملت ایران رو بالا بکشه)
اما حرف این آدم ها اینه که چرا در برابر این حقوق و امتیازات زیادی که می دیم این قدر امتیاز کم می گیریم. اصلا چرا چیزی می خوایم بدیم؟؟ مگه آمریکا جیزی به ما میده؟؟ چیزی که به ما میده حقوق خودمونه!! پول های بلوکه شده ی خودمونه!! آخه این چه بازی برد- بردیه که دو طرف معامله حقوق ملت ایرانه؟؟!!!!

این ها یه بخش کوچیک از حرف های این دلواپس هاست که من هم یکیشون هستم!!

شما رو به خدا این همه تهمت هم نزنید لطفا!!
که منافعشون به خطر می افته و ...
این کسانی که این همایش رو راه انداختن رو بنده از نزدیک می شناسم!! وضع اقتصادی و جایگاه و پست و مقامشون توی این دولت و اون دولت هیچ فرقی نکرده!!
شما رو به خدا یه کم انصاف و تقوا داشته باشید.

حوصلتون رو سر آوردم!!
ببخشید طولانی شد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
شما از کارمندان سایت آفتاب هستید؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آقاي محسن
حرف شما در ست است آمريكا و اروپا حق ما را گرفتداند. اما اين ما هستيم كه نياز به ارتباط با جهان داريم هنگاميكه نفت ما تحريم شد دولت قبلي با ادعاي اينكه تحريمها كارساز نيست و گفتند بگذاريد تحريم دانشان.... سياست خارجه خود را پيش بردند تفكر ايشان موجب شد كشور به دو قدرت چين و روسيه باج دهد و به جاي دلار محصولات با كيفيت اين كشورها را دريافت نمايد حالا شما مي فرماييد بهتر از آقايان ... اين گوي و اين ميدان ، به هر صورت ديدگاه شما در يك دوره 8 ساله موجب شده كشور به سمت تحريم رفته، بايد به دولت اجازه داد مسيري را كه مي تواند فوايد بهتري را به كشور بدهد را به جلو ببرد مطمئن باشيد كه كشور ما داراي ظرفيت ها ي زياد اقتصادي است كه با كمرنگ شدن تحريم مي تواند سرعت پيشرفت بهتري را براي كشور به ارمغان بياورد. از طرف كشور ما در حال حاضر داراي يك نيروگاه اتمي است و مطمئن تا اتمي شدن و رسيدن به يك كشور با تعداد زيادي نيروگاه اتمي فاصله زيادي دارد.
هشترودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اقا محسن عزیز ایا فقط انرژی هسته ای حق مسلم ماست؟! در میادین مشترکمان با سایر کشورها سهم ما چقدر است؟ آیا این حق مسلم ما نیست؟؟!!! انرژی هستی رو زمانی میخواهیم که جوانان ما بیکار نباشند، گرانی باعث نشود که پدر خانواده شرمنده خانواده اش نشود، جوانان به دلیل مشکلات مالی قید تشکیل خانواده را نزنند. من در دادگاه کار کرده ام بیشمار دیده ام که برخی از زنان و دختران وطن ما که به جرات می گوییم که نجیب ترین زنان دنیا هستند به خاطر فقر تن فروشی می کنند. خواهشا یک مقدار به فکر مردم عادی باشید . کسانی که برای دریافت یک وام ناچیز هم ناتوانند اما برخی ...
bagheri
|
Turkey
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
8
95
کاش در کشور ما هم حرمت پرچم نگه داشته شود.

یکی توی شهرها بررسی کند چقدر به این یکتا گردآورنده ایرانیان چقدر بی احترامی میشود.
چرا کسی با این بی احترامی ها برخورد نمیکند.
اسي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
5
138
برادر به برادر رحم نميكند. فكر ميكنيد كسي به فكر مردمه... آن دوراني كه براي هم جان ميدادند گذشته. ... از بس شعار خادم ملت هستم و براي مردم كار ميكنم شنيديم گوشمان پر شده
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اسی جان سلام این خادم مردم گفتنا دیگه عرفی شده .اخه ما جهان سومیم و فقط بلدیم بلف بزنیم .از بس دلواپس داریم پس نگران اینده نیستیم اقای ....پوستین دوز ووووو..........................................
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
7
168
آنها همنوایی هستند که زمان دولت احمدی نژاد لام تا کام از اوضاع مملکت اشکالی نمی‌گرفتند. چون منافع مالی و موقعیت شان در خطر نبود.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
5
161
... مردم بر اثر تحریم بشدت در تنگنا هستند وباید این مشکل هر چه زود تر حل شود. این خواست ملت است
مجید
|
Germany
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
4
166
ما دلواپس فقر و اختلاف طبقاتیم ... دلواپس گرانی و رکود اقتصادی ... دلواپس تحریم و هرج و مرج ... دلواپس نقض آزادیهای اجتماعی و تبعیض ... دلواپس محیط زیست ... دلواپس سلامت روحی و روانی جامعه و ...... ما سالهاست که دلواپسیم ولی ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
عالی بود ، به نظرم بهتره یک همایش مردمی با همین عنوان راه بندازین دلواپس آینده مردم ایرانیم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
5
122
ص.. سوپر میلیاردر دلواپسه؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
205
18
فکر کردید دستاوردهای هسته ای رو که حاصل مقاومت ملی ایرانیان در یک دهه گذشته است می تونید به حراج بگذارید؟ زهی خیال باطل!! دولت باید پاسخگو باشد. ... نمی تواند صدای ما را خاموش کند ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
کدوم دستاورد؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
منظورشون این دیرکردهای روسیه در راه اندازی بوشهر و سالی 60 میلیارد دلار ضرر ناشی از تحریمه!!!!
روح الطبيبي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
كدام دستاورد؟ رنج و بدبختي مردم دستاورد است؟؟؟
هشترودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
وقتی دولت قبل بیت المال را چپاول میکرد هم از دولت می خواستید که پاسخگو باشد آیا خواستید؟ ...
آواره
| Canada |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
دستاورد؟؟؟؟؟شما یا خیلی توی رفاه زندگی میکنی یا اصلا تو ایران زندگی نمی کنی!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
7
152
چه کار خوبی کردن که خودشان در این پوستر معرفی کردند. حالا دیگه این قلیل افراد افراطی را می توان شناخت. بیایم با ندادن رای در انتخاب آینده مجلس به گروه کارمندان این پوستر اجازه خودنمایی ...را ندهیم
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
4
119
سلام
امیدوارم به گروههای دیگر که دلواپس خیلی چیزهای دیگر هستند نیز مجوز گردهمایی داده شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
9
83
ایرانی دلواپس نباید باشد ایرانی دلاورست
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
4
115
انگاری به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته‌ای منافع عده‌‌ای را به خطر انداخته، بنابراین می‌بایست لشکر خود را به صف کرده و با تمام قوا مانع از حل این چالش ملی و بین‌المللی شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
به کدوم سرانجام رسیده؟هرروز میزنن زیر توافقشون ما لبخند میزنیم.
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
9
93
وای بر ما که قبلا به چه کسانی اعتماد کردیم.حالا روبروی رهبر وملت قرار گرفتند...
پاسخ ها
هشترودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آفرین آقا جمشید خوب زدی به هدف. اینه همونهایی هستند پاره کردن عکس امام رو بهانه خیلی از کارها کردن در صورتی که در راهپیمایی 22 بهمن ...اما الان در مقابل حرف رهبر ایستاده اند. باور کن اینها از اهل کوفه بدتر هستند.
axniya
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
6
88
خیلی دلواپس نباشید خدای متعال شاهد و ناظر خدمت مخلصانه شما هست.اجرتون محفوظه. فقط اگه میشه تو جلسات دلواپسیتون دست رو قرآن بذارید که دلواپس منافع ملی هستید و هیچ انگیزه ی حزبی گروهی ندارید و هیچ پست و مقام دولتی هم نمیخواهید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
خوب معلومه که خیلیشون این کارو میکنن.شما سرتونو توی این سایتا کردین فکر میکنین هرچی اینا میگن درسته؟اصلا رفتید ببینید حرف اینها چیه؟دولت نباید خفقان ایجاد کنه.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
13
74
شما همان کسانی هستید که احمدی نزاد آب میخورد برایش تیتر می زدید حالا تحمل یک کلام حرف حساب را ندارید وهرکس نفسش بیرون بیاید متهم میشود به مزدور بودن خدا به قدر انصافتان مزدتان را بدهد
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
5
113
بابک زنجانی رو یادشون رفته
اونم دلواپس رفع تحریمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
نه کسی یادش نرفته ولی فکر کنم شما یادتون رفته بابک زنجانی چطور بابک زنجانی شد.
از دلار فروشی زیر نظر بانک مرکزی ...در زمان سربازی روزانه چندین ملیون تومن درآمد داشت.حالا چرا آقایون فهمیدن بابک زنجانی بده!!!
ولی خودمونیم بعضیها چطور سربازی میرن یکی تو بانک مرکزی با درآمد میلیونی (البته دهه هفتاد!) یکی هم در شرایط سخت تو نیویورک و سازمان ملل!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
کی با کل فک و فامیل وبچه محل هاش رفت نیویورک تو بهترین هتل ... حتما ظریف و روحانی بودن نه من که واقعا دلواپس شدم!!!!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
4
91
افراطیون منفعت طلب هنوز هم دست بردار نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
5
84
به گروه دلواپسان و به نوعی یاران احمدی نژاد می گویم که شما دلواپس... هستید، اگر نگران وضعیت معیشت و امنیت مردم بودید در زمان احمدی نژاد که ارزش پول ملی و اعتبار بین المللی ایران به بدترین شرایط رسیده بود چرا دلواپس نبودید، دست شما برای ما مردم رو شده است
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
4
95
دلواپسن راست میگن دیگه چه طوری از تحریممها سود ببرن . دولت قبلی نفت 140 دلار فروخت پولشو ریخت تو دامن کسانی که الان دلواپسن. مردم برای یک قلم دارو میلیونی پول میدن اقایون ... دلواپس نیستن. متاسم ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
4
76
چرا بعضی ها تا منافعشان به خطر می افتد و کشور به سمت آرامش می رود از خون شهدا مایه می گذارند؟ شهدا هیچ وقت جنگ طلب نبودن و برای حفظ این خاک در برابر متجاوز مبارزه کردند. در حال حاضر مذاکرات به نفع کشور و نظام است و کسانی که در برابر مذاکرات سازنده مشکل سازی می کنند خیانت به این نظام می کنند ...
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
5
71
چه خوب شد در پوستر خودشان را نشان دادند. اولا كه تعداد اينها 100 نفر بيشتر نيستنددر مقابل 77 ميليون جمعيت ايران
ثانينا مردم به اينها كسي راي ندهند براي
مجلس و خبرگان وغيره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
3
71
اتفاقا ما که طرفدار دولتیم هم دلواپسیم! دلواپس و نگران این افراطیها و دلالان دیروز که نفع و منفعت شان این روزها از بیت المال کم شده و دست شان کوتاه ! دلواپسیم که اینها منافع ملی و مذهبی ما را مورد هجمه قرار داده اند. کاش ... رئیس جمهور و ... جلوی این افراطگرها را می گرفتند.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
88
16
منم دلواپسم. دلواپس شمایی که چشمتونو به حقایق بستینو فقط حمایت بی چونو چرا میکنین. قرار بود چرخ زندگی مردم بچرخه اما اون ک نچرخیدو داره بدترم میشه دوستان دارن چرخ سانترفیوژارم از گردش میندازن
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
مردم با بیکاری و گرانی و مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند اون وقت ... !! چند نفر بر اثر تحریم ها بیکار شدند؟ چندتا کارخانه تعطیل شد؟ جواب خانواده آنها رو شما می دهید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اخه مگه شما میزارید که زندگی مردم بچرخه ؟ اما به کوری چشم همه دشمنان . نمیتونید کاری از پیش برید اقایون دلواپس .
روح الطبيبي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اگه چرخ زندگي مردم هنوز نميچرخه تقصير شماست كه به قدري خرابكاري كرديد كه دولت جديد زمان ميبرد خرابكاريها را رفع و رجوع كند! ... حجب و حيا هم خوب چيزيست
دلواپس
|
United States of America
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
5
113
دلواپس ها ...
قیمت کالاها در هشت سال هفت برابر شد، دلواپس نشدیم، ارزش پول ایران در هشت سال به یک چهارم رسید دلواپس نشدیم، تعداد بیکاران چهار برابر شد اصلا دلواپس نشدیم، صد میلیارد پول نفت گم شد و هفتصد میلیارد به باد رفت کسی دلواپس نشد، ... و صد هزار نفر فراری شدند دلواپس نشدند، سن فحشا به سیزده سال رسید و ... کشور تا پای جنگ رفت و هر جوجه حاکمی در منطقه به ایران و ایرانیت توهین کرد یک نفر از این آقایان دلواپس نشد. وزیر خارجه در قبرس چند ساعت ... بازداشت شد، یک نفر دلواپس نشد، به رئیس جمهور معجزه هزاره سوم در نیویورک گفتند دیکتاتور حقیر و ... کسی دلواپس ... نشد، هشت سال مردم بخاطر هوای آلوده خفه شدند و سن زندگی پائین آمد و طلاق چند برابر شد و این همه خانواده متلاشی شد، یک نفر از این جماعت دلواپس نشدند. حالا که کشور دور از چشم شیطان و گوش شیطان کر و زبانش لال احتمالا ممکن است که از این وضع ...دربیاید، جماعت کنگره دلواپس‌ها را تشکیل دادند. انجمن دلواپس‌ها ... تشکیل جلسه داد و دلواپسی خودش را از اینکه مملکت ممکن است از رنگ قهوه‌ای به رنگ دیگری تبدیل شود نگرانی خودشان را ابراز کردند.
پاسخ ها
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
دمت گرم .بخدا واقعیت گفتی .ولی اگه دوره قبل اینو میگفتی .الان خدای ناکرده اینجا نبودی چون اینا قدرت مطلق کشور بودن و توهین میدونستن و باید اعدام میشدی
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
5
84
این آقایان چرا دلواپس این همه اختلاس و رشواه خواری ، ترویج فقر و فحشا در 8 سال گذشته نبودن .
نتیجه دیپلماسی آنها هم فقط همین ونزودلاست که خودش حالا به قحطی دچار شده است
ممقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
5
82
جای عکس بابک جون و خاوری و امیر خسرو و م.ر و... خالیه توی این پوستر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
5
74
اقای بابک زنجانی ومهافریدخسروی وبانکهای خصوصی که میلیاردهاسودبردندهمدلوا پس هستند
مانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
4
47
... حرصم میگیره همه اونایی که جیبهای خودشون و اطرافیانشون در دولت قبل بر اثر تحریمها پر شده بود الان دلواپسن همه مردم اینو میدونن
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
4
73
چرا ما یک راهپیمایی برای حمایت از مردان مذاگره کننده گان مان برگذار نمی کنیم؟چرا حریف با اندک نیرویی می خواهد مارااز صحنه حذف کند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
چون شما فقط تو این سایت زیاد هستید.مردم نگران دستاوردهاشون هستن...
ناشناس
|
Czechia
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
4
78
منم دلواپسم ، دلواپس بر گشت زنجانی ها و خاوری ها به قدرت!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
81
6
کدوم تحریم رفع شده که کسی از تحریم سود ببره ؟ دلتون خوشه ها.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
3
27
بنظر من آنها فهمیده اند که دولت مدبر تدبیر و امید تحریم ها را برمیدارد لذا الان شلوغ کاری راه انداخته اند تا بعداً بگویند اگر ما این هیاهو را راه نمی انداختیم دولت از خودش ضعف نشان میداد و قراردادی مانند تر کمنچای را با 1+5 امضا میکرد ولی از ترس ما مجبور شد حواسش را جمع کند ولی خدا که میداند منظور آنها از این همه بلوا چیست.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
3
39
آدم یاد دوران امیرکبیر می افته که آن بزرگ مرد دست ...را از ثروت مردم ایران کوتاه کرد ...حالا هم آقایون منفعت طلب که 8 سال با کمال بی سوادی و بی تجربگی پست های مهم مملکت رو به دست گرفتند و با ایران عزیز کاری کردند که دشمن نکرد چون از قدرت کنار گذاشته شده اند دلواپس هستند اما نه دلواپس ایران که دلواپس پست و پول و ...
... آن ها ماموریت های خارج از کشور می رفتند جایی که توی عمرشان ندیده بودند خوب معلومه که دلواپس هستند تنها چیزی که براشون مهم نیست بدبختی مردمه
کسی که توی یه خونه کوچک بود حالا از عمارت های آن چنانی سردرآورده دلواپسه
باید خجالت بکشید امروزه مخفی کاری ممکن نیست به زودی پته همه رو آب خواهد بود آن وقت باید دلواپس واقعی باشید
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
92
8
آفتاب چی شده بالاخره داری کامنت منتشر می کنی. جالبه که همشون کارکمندات هستن. یعنی حتی یه نفر هم مخالف نداری؟ خداییش ترکوندی
پاسخ ها
روح الطبيبي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
كم بودن كامنتاي مخالف به خاطر كم بودن امثال ...كاسبين تحريمه
دلواپس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
4
30
من در میان این همه بدبختی هایی که دچارش شدیمٰ بر شکستن کمر پول ملی که در اواخر دولت قبلی اتفاق افتاد هستم . چه کسی به داد این مردم خواهد رسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهم عجل علی ظهورک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
4
29
برای ما که در تامین زندگی روزانه‌مان ماندیم و تحریم‌ها زندگیمون را روز به روز بدتر می کند ...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
2
25
اقای ناشناس که ای پی کانادایی داری! یه کم دقت بگن. نظرات مخالف هم هست در بین نظرات. نکنه توقع داری همه ما هم دلواپس باشیم??!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
25
سلام به همه افتابی های عزیز متاسفانه بعضی ها اصلا دوست ندارن کشور عزیزمون افتابی بشه اونا میخوان ملت تو تاریکی بمونه اما بهشون نشون میدیم که ما بلدیدم چراغ خاموشم بریم.دوستای عزیز ما اکثریتیم و از انگشت شمار نمیترسیم. ... درود بر ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
27
درود وسلام فراوان بر دولت تدبیر وامید شما دولت مردان عزیز رای هجده میلیونی را پشت سر خودتون دارید ارزوی موفقیت برای شما عزیزان را از خداوند منان خواستارم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
25
این هم سوژه شده که هرموقع می خواهند کاری انجام بدند پای شهدا راوسط می کشنداصلا چرا اینها جلوتر ازرهبری حرکت می کنند
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
31
... 8سال کشور را در فلاکت و فساد دیدند و دم بر نیاوردند و حالا مدعی و دلواپس شده اند مطمئن باشید رهبر معظم انقلاب از شما هوشیارتر هستند چوب لای چرخ این مردم نگذارید
ali
|
Germany
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
24
اینها واقعا دلواپسند اما نه دلواپس مردم و کشور بلکه دلواپس منافع خودشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
25
اين آقايان دلواپس جيبهاي خودشانند نه شكم گرسنه مردم نگران اين هستند كه مردم ما شاد بشوند نگران رانت خواري نگران ...
ناشناس
|
Singapore
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
34
سفير ايراني كه در كشور برزيل در استخر رسوايي نمود دلواپس شدند ؟؟؟؟؟
بهشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
4
24
با سلام . به نظر بنده باید جواب این افراد را با زبان خودشان داد. آنها چندین سال ما را بی بصیرت معرفی کردند اکنون باید این شعار را در جواب آنها گفت : ملتی که بصیرت دارد دلواپسی ندارد . ما که دلواپس نیستیم پس شاید بصیرت داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
41
... آخه الهام وکدخدایی و امثالهم چقدر در بین ملت ایران جایگاه دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
34
گروه رانت خوار بابک زنجانی پرور معلوم است به خاطر چی دلواپس است.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
15
8
سلام
مبارکه بالاخره یاد گرفتین به نظر مردم هم احترام بذارین و نظر مردم رو منتشر کنین. البته احترام به نظر مردم فقط موقعی محترمه که به شما یکی باشه.
هم میهن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
31
سلام افتاب دستت درد نکنه همه مردم از توافق ژنو خوشحال شدن اونایی هم که ناراحت شدن دنبال منافع شخصی هستن نه مردم .اینا که دلواپس هستن مطمئنن از تحرم ها به نون ونوایی میرسن دولت قبل همه چیز ما رو به باد داد امثال اقای ... لازم نکرده دلواپس باشن این جور ادما فکر پر کردن جیب خودشون هستن کارنامش تو سایپا مشخصه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
52
7
سلام
چرا شما فرا فکنی میکنین. چرا جواب نمیدین چرا انتقاد از توافق ژنو خط قرمزه؟ چرا مردم نامحرمن؟
چرا نمیگید چی دادین و چی گرفتین؟
چرا نمیگین تا حالا حتی یک دلار از پول های آزاد شده ما که به ما صدقه داده شد از بانک آزاد نشده و قابل خرج کردن نیست ؟
چرا فقط بلیدن بابک زنجانی و ... اعلام کنین چون شما که خوب میدوننین اینه کجا و تو دامن چه کسایی بزرگ شدن. چرا از کرسنت و ... و ..... مطلب نمیزنین.!
با اینکه میدونم حاضر نیستین مطلبم رو منتشر کنین ولی خواستم بگم که فکر نکنید مردم نمیفهمن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
عزیزم رای مردم جواب همه ی چراهای شماست.
روح الطبيبي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
... خوبه يك كرسنت به گوشتون خورده كه هي طوطي وار تكرارش كنين... هزار و يك فساد ...شد چرا از اونا حرف نميزينين؟؟! مردم رو به فلاكت انداختين طلبكارم هستين؟؟!!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
6
31
اینها نگران وضع خودشان هستند چطور در زمان احمدی نژاد که دلار 1200 شد 4000 و 206 که 12 میلیون بود شد 40 تومان نان 20 تومان شد 600 تومان اینها دلواپس نبودند حالا همه دلواپس شدند پس معلومه دلواپس خودشون هستند نه مردم اگه دلواپس مردم بودند از همون روزهای اول قاطعانه جلوی این تورم را می گرفتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
25
به اميد روزي كه دشمن نداشته باشيم و همه جا صحبت از دوست باشد.
مجتبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
4
30
اينا دلواپس خودشون هستند نگران احمدي نژاد هستند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
24
اقا من نه اینورم نه اونور ولی ی سوال؟
خداییش تا حالا کجا بودن؟
چرا ی جلسه ای هم تو این چن سال نذاشتن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
22
درود بر ظریف.ملت ایران پشتیبان ظریف ودلواپسان پشتیبان منافع خود با نام دین ومردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
4
32
دلواپس كم شدن سود سكه و ارز و سود 5برابري خودروهاي خارجي هستند دلواپس كم شدن سود واردكنندگان هستند
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
4
29
من هم دلواپسم...؟!
ولی دلواپسم برای مدعیان دروغین دلواپسی!؟
که چرا علیرغم به تاراج رفتن سرمایه های این مملکت در دولت قبلی توسط بابک زنجانیها ومه آفریدها فقط تماشگر بودند...؟!
شاهد اهدای خانه توسط اقای احمدی نژاد به ریچارد فرای بودند ولی هیچ اعتراضی نکردند وهیچ خانه ای را نه اشغال کردند ونه تهدید به تخریب کردند!؟
شاهد برگشت وعدم اجرای طرح عفاف وحجاب توسط دولت قبلی علیرغم تصویب در مجلس بودند ولی نه کفن پوشیدند ، نه درمیدان فاطمی تجمع کردند و نه درهیچ نمازجمعه ای راهپیمایی اعتراض آمیز کردند...؟؟؟؟!!!!
آری دوستان من هم دلواپسم لطفا شما هم به من بپیوندید ودلواپسی خود را اعلام کنید...
ايمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
19
محسن جان

پس جه بايد کرد بر اثر تحريمها هر چه صادر کرديم پولش وارد مملکت نشد مي دانيد که بخش اعظم بودجه مملکت از درامد صادرات است پروژه ها اکثرا خوابيده است بيکاري در حال افزايش است واقعا چه بايد کرد
فقط اعتراض کردن و همايش بر پا کردن که مشکل را حل نمي کند شما باشيد چه مي کنيد ميدانيد به بهانه دور زدن تحريمها چه اختلاسهايي که نشد اگر توافقي صورت نگيرد و با دنيا تعامل نشود نظام و منافع ملي بنظر من به خط خواهد افتاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
20
دلواپسان اسلامشان از پیامبر جلو افتاده است.... خدا همه ما را به راه راست هدایت فرماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
4
21
اینا دلواپس بابک زنجانی ها هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
23
باسلام آنهایی که دلواپسند مقداردارایی خودراقبل وبعداز8سال رایک نظری بیدازندومقایسه کنند
امیدنوجوان
|
United States of America
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
3
22
دلواپس نباشید ملت وبخصوص قشر ضعیف جامعه در فلاکت زندگی می کنندوتوان چرخش زندگی به منهای صفر رسیده لطفا دلواپس فقیران مملکت باشید....امروز دلواپس جوانانی باشید که از بیکاری به انواع کارهای خلاف دست می زنندوچرخ کارخانه ها از کار افتاده است .لطفا دلواپس نباشید.دلواپسی ضعف مضاعفت است وفکر منفی.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
8
30
مابارای به اصلاح طلبان در انتخابات مجلس بیروزی را تکمیل میکنیم زنده باد روحانی درود بر خاتمی
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
4
22
تورو خدا اینجارو ببین بذرپاش هم دلواپس ماست!!!!
یک جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
4
19
اینها نگران جیبهای خود هستن نه مردم
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
4
23
ضرری که اسراییل به کشور ما میزنه به مراتب کمتر از ضرری که تندروها میزنند امان از دوست نادان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
3
22
شما اگر واقعا دلواپس هستید چیزهای خیلی مهمتری برای دلواپسی وجود داره>بیکاری-فقر-روسپی گری برای مخارج زندگی|_اعتیاد_رشد ایدز......شما فقط دلواپس منافع خودتون هستید منافعی که از قبال اون فرزندانتون در بهترین شرایط در اروپا وآمریکا زندگی میکنند و شما فقط .........
طرفدارحرف حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
4
20
بایددلواپس این باشیم که متاسفانه رتبه دوم فلاکت رادر جهان کسب کرده ا یم و45% تورم راتجربه آقایان
مرفهین نو ظهور از اعتبار شهدا استفاده نکنیدکمی بفکر بهبود معشیت
80% جامعه باشید
ناشناس
|
Australia
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
3
20
هر دولتي كه بر سر كار آمد بايد بتواند برنامه هايش را اجرا كند
مگر دولت قبلي هر برنامه اي داشت اجرا نكرد ؟ چرا اينها را نمي گذارند كارشان را بكنند؟
مهاجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
4
14
عزیز من همه مردم ایران دلواپسن که به سر این مردم ومملکت چه میاید ...
محمد
|
-
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
3
23
کسی که عقل و منطق قوی داشته باشد میفهمد که تعامل و توافق با جهان به نفع کشور و ملت است اما مخالفان که ... همچون ... و... عادت کرده اند منافع خود را در خطر می بینند...
اس اس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
4
25
وقتی رهبر میگه من در جریان امور مذاکرات هسته ای هستم دلواپسها....شما چی میگید؟؟؟؟؟ ... ملت را هم قبول ندارید ...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
36
10
همه چیزو به باد دادید به جاش چی گرفتید که اینقدر هم روی این توافق مانور می دید. صدای این توافق چند سال دیگه در می آید که یه چیزی به مراتب بدتر از ترکمن چایی است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
راستی این ترکمن چایی که گفتی منظرت ترکمن چای که نیست، چون اینو که گفتی یک نوع چایی باید باشه که ترکمن ها دمش می کنند.
اسفندیار رفیعی کشتلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
40
7
بر نویسنده این مقاله ایرادی نیست بالاخره بقول معروف چند میگیری حرف میزنی اما برخواننده لازم است بداند که آمریکا دولتهای قبل از احمدی نژاد را برسمیت نمی شناخت همچنانکه الآن هم به این دولت وقعی نمی نهد آنکه این کشور متکبر را تحقیر و بزانو در آورد دولت مقتدر و مردمی و درونگرای احمدی نژاد بود (البته انتقاد هم داشت اما غابل اغماض) ونه حالا که احساس حقارت کنیم سفیر ایران را کدخدای مودب و باهوش برخلاف قوانین میزبانی ملل متحد راه نمی دهد حال مقایسه کنید با مخالفت غرب و آمریکا با وزارت سردار وحیدی در دولت احمدی نژاد.بیاد بیارید آخرای حکومت بوش پسر را که گفته بود به همه آنچه میخواستیم در دولت خاتمی رسیدیم و احمدی نژاد همه چیز را بر هم زد و اکنون هم مراکز مطالعاتی آمریکا میگویند آنچه در توافق نامه ژنو گرفتیم حتی با حمله نظامی گسترده موفقیت آمیز هم بیشتر بود اگر شما معادل اندازه ای که مینویسید حقوق دریافت کنید مانعی نیست لااقل هزینه دشمنان ملت را بالا بردید و بخشی از بار بیکاری بر ملت را کم کردید . مشکل زمانی است که مزد شما در حد اندک و غیر قابل توجه است واین برای یک ایرانی سر شکستگی داره که نمی شود ننگ آن را فراموش کرد.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
34
6
شکستن تحریم کار خوبی است اما نه به هر قیمتی تجربه نشان داده است عقب نشینی ما پیشروی آنها را بدنبال خواهد داشت بپذیریم که آنها هم از چند سرمایه دار متنفذ یهودی فرمان می برند هم اروپائی ها و هم آمریکا
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
4
22
سلام دوستان عزیز بیایید به جای حرف و شعار تو انتخابات مجلس جواب این دلواپسارو بدیم سر بلندی دولت تدبیر وسربلندی اصلاح طلبها سر بلندی ایران خواهد بود درود بر ایران.درود بر روشنفکران
محمدرضاl
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
3
19
مردم عزیز به اعتدال رای دادند
ابوعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
3
9
با سلام و ادب و احترام و تشکر از همه کسانی که بحث های اینچنینی را گرم می کنند لیکن باید بدانیم که همین تضارب آراء و مخالفت و موافقت ها موجب پیشرفت است لذا نباید نسبت به برخی نظراتی که ممکن است با نظر ما زاویه داشته باشد ناراحت شویم و نظراتی منجر به پیشرفت است که مبنای علمی و اخلاقی داشته باشد و هوچی گری مشکلی را از جامعه حل نخواهد کرد
حسینقلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
9
7
با سلام.
قبلاً هم در این پست ها نوشته بودم.مگه امریکا و اروپا مسخره ی ما هستن که همه چی وفق مرادمون پیش بره.آقایون عزیز برید تاریخ اروپا و انگلستانو بخونید تو مقیاسه چند ساله بررسی نکنید تو دراز مدت ببینید اینا هرکاری به صلاحه خودشون باشه انجام میدن
ما پایداری کردیم که حالا هسته ای شدیم والله اونا نمیخواستن بشیم.
مثلاً تحریم ها رو هم برداشتن اگه بخوان سریع برمیگردونن به حالت اولش سه سوته.
ما همه ملت باید دستامون تو دست همدیگه باشه تا بتوینم روی پای خودمون وایستیم.اگه همه ملت بخوان میشه ولی حیف که متحد نیستیم.
مذاکرات برای روند ضدمنزوی شدن خوبه به شرطی که با داریت و تیزبینی پیش برن مثلاً یه جوری تسویب بشه تو سطح بین المللی که تا فلان موقع دیگه تحریم توکار نباشه یا جوری دیگه.
برای همه ملت ایران آرزوی سربلندی دارم.فدای همتون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
3
21
هنوز یک سال از عمر دولت آقای روحانی نمیگذرد ولی مخالفان دولت ایشان از روز اول بعد از ریاست جمهوری بنای ناسازگاری را گذاشته اند و این دلواپسی ها ادامه ی همان مخالفت هاست هیچ یک از این مخالفان دلشان برای مردم نسوخته آیا نمیدانند که مقام معظم رهبری بر مذاکرات هسته ای نظارت کامل دارند؟
پس دیگر چه حرفی باقی میماند؟
بهزاد نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
6
1
به اقشار کم درامد جامعه
saja
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
8
5
زنده با مخالف.
پخش کن آفتاب جان نظراتی رو که میخونی و خودت متوجه میشی اما در پس پرده از انتشارشون واهمه داری.

دکتر علی شریعتی:
انسان مجبور نیست حقایق را بگوید ولی مجبور است چیزی را که می گوید حقیقت داشته باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
2
1
افتاب چرا نظر منو نمیذاری به اسم ایرانی گذاشته بودم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
5
28
واقعا بايد به اقاي ظريف وتيمش خسته نباشيد گفت خيلي زحمت ميكشه دمش گرم خدا حفظش كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
5
24
این آقایون دلواپس، دلواپس جیب خودشونن.
محمّدعلی ایوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
34
5
دمه آقای حسین قدیانی گرم.لااقل یه نفر پیدا شد حرف دل سوخته مردمو بزنه.خدا این دولت به اصطلاح اصلاحات خودشون اعتدال رو هدایت کنه معلوم نیست به کجا میره.دمت گرم برادر عاقبت بخیر بشی.آهای دولتی های معتدل به قول خودتون.این ملته ایرانه هنوز که هنوزه نشناختین که چه ملتین.حالا بتازین ببینیم تا کجا میخواین پیش برین. (((((جناب سایت آفتاب شما هم نترس فیلترت کنن مثل بچه ها.خواهشاً این نظراتو ثبت کن))))
پرواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
22
9
الحمدالله که دولت این همه طرفدار دارد:)
اما خودمونیم ما هم دوران احمدی نژاد ساکت نبودیم.
اینقدر خودمون رو ضعیف جلوه ندیم!!!!!
ما که اون 8 سال ساکت نبودیم شما رو نمی دونم!!!
امام خداییش کار خاصی نتونستیم انجام بدیم چون خیلی ضعف داریم.
امیدوارم طرفدارها بیشتر واقع بین شوند تا فقط طرفدار، اینطوری شاید بتونیم با منتقدان بهتر صحبت کنیم و بی ادبانه برخورد نکنیم، یادمون نره ما یه ملتیم.
این کشور مال احمدی نژادها یا روحانی ها نیست. مال ما ملته و یک رهبر داره که باید گوش به فرمان ایشان باشیم که همیشه با ملت بوده اند و به جایش از دولت مردان دفاع و به جایش از آنها انتقاد کرده اند.
امیدوارم طرفدارها کمی واقع بین شوند.
کارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
4
32
پسرم کفش می خواهد، دخترم اسباب بازی، آن بزرگی جهاز و دیگری خرج دانشگاه، راستی اجاره یک خانه 50 متری در تهران چقدر است، راستی کدامتان از شرم نداری نمیتواند به صورت زنش نگاه کند، من شما را نمی دانم ولی هر روز که از جنگ و دعوا ،تحریم و هسته ای و فساد و ... میشنوم دلم بدجوری میگیرد و مرا می آزارد.آی خدا! آیا کسی هست که دلواپس امثال من باشد؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
2
30
احتمالا خیلی نگران خرابکاری و آبروریزیی چند سال اخیر هستند
میخواهم بپرسم آیا یکی از این دلواپسا داخل هواپیمایی که مجبور شد بدون چرخ تو خاک فرود بیاد نشسته بود تا معنی دلواپسی بفهمه
خدا از سر تقصیرات سود جویان زمان نگذر و بخصوص از دست جاهلان همراه به تو پناه میبریم
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
3
25
به نظرشما آن ده يازده نفر شبيه بابك زنجاني دروزارت نفت كي ميتواند باشد؟
به نظر شمابدهكاران هزاران هزار ميلياردتوماني به بانكها چه كساني ميتواند باشد؟
خواهر شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
3
30
این آقایون دلواپس، دلواپس جیب خودشونن
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
3
29
... مردم به نون شب محتاجند ... به چه کار می آید؟
- جوانان که کار و شغل ندارند ..؟
- حقوق شهروندی کجاست؟ و انرژی هسته ای.....
اختلاس، تورم و گرانی و ..
مسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
8
40
ما نیاز به رابطه با جهان داریم.هیچ کشوری نمیتونه بدون ارتباط با بقیه کشورها پیشرفت کنه نمونشم کره شمالیه.پس باید از دولت جدید حمایت کرد و وباید دلواپس باشیم که این دلواپسان مارو به سمت کره شمالی شدن سوق ندهند
اسکندر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
4
25
عزیزان،ظریف جوابشان را درچندکلمه،مختصر ومفیدداد."ماملتی دلاوریم نه دلواپس"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
4
24
اين دلواپسان تازه از خواب بيدار شدند!8سال پيش خلق نشده بودند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
0
چه عجب اجازه بحث دادید آفتاب جان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین