کد خبر: ۲۴۳۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

نوبخت: برنامه ای برای افزایش نرخ آب و برق بخش کشاورزی نداریم

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت: با وجود آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها، در حال حاضر برنامه ای برای افزایش نرخ آب و برق بخش کشاورزی نداریم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدباقر نوبخت روز شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از چهار رقم جدید زراعی که در مزرعه نمونه غلات استان البرز با حضور وزیر جهادکشاورزی و جمعی از مدیران و مسوولان برگزار شده بود، درجمع خبرنگاران ، افزود: در حال حاضر هیچ مبلغی برای افزایش نرخ حامل های انرژی در بخش کشاورزی در نظر گرفته نشده و قیمت ها طبق روال گذشته خواهد بود.

وی اظهار داشت: با تغییرات قیمت ناشی از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، در سال 93 معادل پنج هزار و 400 میلیارد تومان به بخش تولید اختصاص یافته که بخش عمده آن به وزارت جهادکشاورزی تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون با مسوولان وزارت صنعت، معدن و جهادکشاورزی در حال مذاکره هستیم تا به تناسب طرح هایی که ارایه می دهند، سهم خود را از منابع درآمدی هدفمندی یارانه ها دریافت کنند.

وی تاکید کرد: به طور قطع این مبلغ به تناسب ماموریت، طرح های ارایه شده و امکان جذب به وزارتخانه های مذکور متفاوت خواهد بود.


** بازپس گیری ساختمان شیشه ای وزارت جهادکشاورزی با تهاتر ساختمان دیگر

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری درخصوص بازپس گیری ساختمان شیشه ای وزارت جهادکشاورزی نیز گفت: این ساختمان که در بلوار کشاورز قرار دارد در حال حاضر در اختیار دستگاه دیگری می باشد که آن بخش نیز نیاز به توجه و حمایت دارد اما بالاخره باید ساختمان شیشه وزارت جهاد کشاورزی با تهاتر ساختمان دیگر به این وزارتخانه بازگردانده شود.

وی تاکید کرد: دولت در تلاش است علاوه بر مشکل رفع منابع مالی بخش تحقیقات، جذب نیروی انسانی و بازپس گیری ساختمان شیشه ای جهاد کشاورزی را نیز برطرف کند.

به گزارش ایرنا، وی اظهار امیدواری کرد که با منابع موجود (ساختمان های موجود وزارت جهادکشاورزی) دولت بتواند محل ساختمان شیشه ای وزارت جهاد کشاورزی واقع در بلوار کشاورزی که محل فعالیت وزارت جهادکشاورزی بوده را به این وزارتخانه بازگرداند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین