کد خبر: ۲۴۳۳۵۵
تعداد نظرات: ۶۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

آخرین خبرها از تحرکات سیاسی احمدی نژاد

هر چه زمان می‌گذرد گویا این گزاره جدی‌تر می‌شود: «محمود احمدی‌نژاد می‌خواهد باز‌گردد.» عمر رفتن او از پاستور چندان طولانی نشده اما «بی‌تابی‌ها» آنقدر زیاد شده که دیگر از شنیده‌ها و گفته‌ها به اخبار جدی و نشانه‌های واقعی رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مثلث‌آنلاین با این مقدمه نوشت: او امسال عید را با یک سورپرایز خبری آغاز کرد. دو بار به راهیان نور پیوست، چند بار به مراسم مذهبی رفت و در مشهد هم در میان هوادارانش حاضر شد. همه اینها کافی بود که رسانه‌ها تیتر بزنند: «بازگشت محمود». احمدی‌نژاد اما ‌بی‌مشایی آمده بود. خبری از یار قدیمی ‌نبود. همو که رئیس‌جمهور وقت تا توانست هزینه‌اش را داد. هزینه با او بودن، هزینه با او ماندن. شایع شد که او برای بازگشت از مشایی گذشته است. خیلی طول نکشید؛ مشایی هنوز با احمدی‌نژاد است. این را احمدی‌نژاد هم با انتشار عکسی از خودش با اسفندیار رحیم‌مشایی در دفتر جدید ثابت کرد، هم وزیر اطلاعات سابق را پیکی کرد برای انتقال این پیام که همچنان بر عهدش با رئیس‌دفتر سابقش مانده است.

«ما بالاخره با احمدی‌نژاد رفیق بودیم و من قبل و بعد از عید به او سر زدم و با وی صحبت کردم؛ یکی از حرف‌هایم این بود که مرید و مریدبازی هم حدی دارد و مشایی هر مقام معنوی هم که دارد وی را در پستو بگذارید اما احمدی‌نژاد همان حرف همیشگی که مشایی یعنی من و من یعنی مشایی را تحویلم داد.» (مصاحبه حیدر مصلحی با خبرگزاری فارس)

اما خبر تازه این است: «محمود احمدی‌نژاد با چهره‌های اصولگرا و تاثیر‌گذار تماس‌های تازه‌ای گرفته است. احمدی‌نژاد و یکی از افراد نزدیک به او در تماس با این افراد خواستار تنظیم قرارهای ملاقات شده‌اند؛ برای تجدید دیدار و لابد حرف‌هایی برای آینده. آنگونه که راوی روایت کرده برخی از این افراد دیدار را به زمانی در آینده موکول کرده و برخی دیگر هم سربسته از دیدار عذرخواهی کرده‌اند. برخی هم البته همنشین او شده‌اند.»

بازگشت از نهاوند

کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد از نهاوند آن هم در انتخابات میاندوره‌ای مجلس فقط یک شایعه ‌بی‌منبع و کم‌مایه نبود. وقتی سفیر ایران در روسیه از پیچیدن این شایعه در نهاوند سخن گفت، این خبر آنقدر اهمیت یافت که با تحلیل‌های تحلیلگران هم مواجه شد. هر چند حالا خبرهای جدید حکایت از آن دارد که این شایعه دیگر چندان اهمیتی ندارد. اما آیا «مجلس» نقطه آغازی برای محمود احمدی‌نژاد خواهد بود؟ علی‌اکبر جوانفکر به مثلث گفته است تاکنون چنین اراده‌ای را در احمدی‌نژاد ندیده اما اینکه آیا ممکن است از لیستی حمایت کند یا خیر، چندان بعید نیست.

سفرهای استانی


اما درست همین جاست که یک خبر دیگر هم شنیده می‌شود. می‌گویند احمدی‌نژاد گفته است پس از انتخابات مجلس دهم سفرهای استانی خودم را آغاز خواهم کرد. از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب را استان به استان و شهر به شهر خواهم رفت. می‌گویند او گفته است خواهید دید با چه رایی پیروز انتخابات خواهم شد.

گلایه از رویکرد جدید سیاست خارجی

می‌گویند که محمود احمدی‌نژاد دلخور است. دلخور از اینکه چرا در زمان او شرایط گفت‌وگو با آمریکا فراهم نشده و گفته‌اند که او هر جا نشسته گفته: «من که می‌گفتم می‌خواهم با آمریکایی‌ها و رئیس‌جمهور‌شان گفت‌وگو کنم نمی‌خواستم مانند روحانی عمل کنم. اینها اشتباه می‌کنند. ما باید از موضع بالا با آمریکایی‌ها مباحثه می‌کردیم.» راویان روایت می‌کنند که گویا احمدی‌نژاد گفته: «به گفت‌وگوهای دولت جدید با آمریکایی‌ها و گروه 1+5 چندان نمی‌توان امیدوار بود.»

وظیفه جدید آقای الهام


عبدالرضا داوری از نزدیک‌ترین افراد به محمود احمدی‌نژاد است. او آنگونه که خودش اعلام کرده رئیس تشکیلات هماست؛ تشکیلاتی که نامش مخفف «هواداران محمود احمدی‌نژاد» است. خبرها حکایت از آن داشت که مسئول تمام هماهنگی‌ها و کارهای رسانه‌ای احمدی‌نژادی‌ها شده است. اما تازه‌ترین خبر این است که او از این وظیفه معاف شده و حالا این غلامحسین الهام است که بار دیگر مورد اعتماد احمدی‌نژاد قرار گرفته است. از قرار معلوم غلامحسین الهام حالا رابط میان رسانه‌های هوادار و شخصیت‌ها با محمود احمدی‌نژاد خواهد بود. دلیل این کار هم نزدیکی بیشتر او به برخی چهره‌های اصولگراست. این اما گویا تنها دلیل این تغییر تاکتیکی نبوده است. سایت مشرق چندی پیش در خبری نوشته بود: «در جلسه رسانه‌های مرتبط با جریان اعتدال، از شرکت (ع - د) که وابسته به جریان انحرافی است در جلسات مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری گلایه شده است.» مسئول جلسه گفته: «ما در قالب برخی پروژه‌های تحقیقاتی، امکاناتی را در اختیار وی قرار داده‌ایم تا رسانه‌هایی را با هدف افشاگری علیه اصولگرایان راه‌اندازی کند. در این میان اگر رسانه‌های منتسب به وی، نیشی هم به دولت زدند شما نگران نباشید و به آنها حمله نکنید. هدف اصلی افشاگری علیه اصولگرایان است.»

راویان روایت می‌کنند که در میان احمدی‌نژادی‌ها شایع شده او برای دولت هم کار می‌کند. پس نمی‌توان زیاد روی او سرمایه‌گذاری کرد. انتقادها هم گویا از همنشینی‌های منظم او با (ح. آ) در دولت نشات می‌گیرد.

هر چه هست حالا محمود احمدی‌نژاد تحرکات جدیدی را آغاز کرده است. حجم دیدارهای او زیاد شده و اینگونه به نظر می‌رسد که باید منتظر زیاد شدن انتقادها علیه او هم باشیم. او خود را بهترین گزینه برای ایجاد دوقطبی با روحانی می‌داند؛ مساله‌ای که البته اصولگرایان تا اینجای کار آن را نپذیرفته‌اند. واقعیت این است که «اصولگرایان دیگر به احمدی‌نژاد فکر نمی‌کنند، حتی اگر او تنها شانس آنها برای بازگشت به قدرت اجرایی باشد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
8
34
سلام دکترمنتطرتیم بیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
9
35
حاضرم کوچه به کوچه با پای برهنه برای دکتر بگردم و رای جمع کنم
پاسخ ها
رضا
| United States of America |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
آره بابا بیا خسته شدیم اینقدر بیکار موندیم. صبح تا شب سرکاربودیم آخربرج هم که جیبها پراز پول یارانه ؛ کجا خرج کنیم این پولا رو؟؟؟؟؟ هردقیقه ازقیمت سکه وطلا و کی میری نیویورک و چه کسانی رو باخودت میبری و آیا برمیگردن یا نه و چه حرفهایی میزنی و........ اطلاع داشتیم خداییش عالمی بود. دنیا داره نفس میکشه . ههههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
7
12
کاش وضع مردم بیچاره را در ک میکردی
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
7
21
خشکسالی شده است بارش باران برگرد
حامد
|
Germany
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
6
27
دکتر تورو به خدا بیا
رضا
|
United States of America
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
24
10
بااسم حمایت ازمستضعف، آمدی وبزرگترین بیحرمتیها رو به همه کردی.
مملکت رو به اغتشاش و انحراف کشوندی.
ضربه های مهلک به اقتصاد کشور واردکردی .
حرف خیرخواهان واساتید دانشگاه روکه هیچ؛ توجه نکردی.
تخت گاز اونقدر درباره کارهایی که توان اجراشو ( هم قانونا" وهم عملا" ) نداشتی حرف زدی که هممممممه چیز رو به هم ریختی.
جریان انحرافی مهمترین اولویتت بود؛ حتی خط قرمزت بود.
به سخره گرفتن دیگران هم شگردت بود وهم افتخارت؛ شایدهم تنها تواناییت.
سروته گرفتن آمارها ودروغ گویی و جوسازی و مغلطه وهزار بازی دیگر .
جان اجدادت بی خیال ماشو؛ ولی ما باتمام وجود التماس میکنیم بیخیال شو. اگرهم بیایی امیدوارم دیگه کسی گولتو نخوره.
پاسخ ها
رضا
| United States of America |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
جناب آفتاب دستت دردنکنه؛ توکه تمام کلمات کلیدی متن رو حذف کردی!!!!!!
متن ارسالی نه متضمن توهین به کسی بود ونه حاوی بی احترامی به نهادی ؛ فقط مشتی از خروار مسایلی بود که بود آمد و اکثر مردم هم از آن اطلاع دارند ولی امان از حافظه ها!!!! ولی شما به زحمت افتادید وآن مختصر روهم سانسور( ویرایش) کردید.
به هرحال ازاینکه باعث زحمت شدم عذر میخوام .
گفتگو آیین درویشی نبود - ورنه با تو ماجراها داشتم .
حسن
|
United States of America
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
8
14
محمود احمدی نژاد را بدون مشایی و رفتار های هنجارشکنش می خواهیم با مشایی بیاید در بایگانی تاریخ بلوکه اش می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
24
5
واقعا احمدی نژاد میخواد برگرده
فکر میکردم دیگه روش نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
2
7
الله واعلم
ایرانی
|
Netherlands
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
13
4
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری
اقای ناطق نوری یه خاطره از صحبتهای سال ۸۴ این اقا رو تعریف کردن خیلی با مغز بود اقای ناطق گفتن یک روز از ایشون دعوت شد تا بیاد و برنامه هاش رو ا علام کنه احمدی نژاد امد و یه مشت صحبت کرد و اخرش من به او گفتم یاما سوادمون به حرفای تو قد نمیده یا اینکه جنابعالی تو اسمانها سیر میکنی .واقعیت هم همین هست که اقای ناطق فرمودند ایشون دنبال یه مدینه فاضله الیته به سبک وسیاق خودش هست که اصلا نودونه درصد مردم جهان هم با اون نه زاویه بلکه مخالف هستن .
ارسلان گل سرخس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
19
3
سلام
جناب احمدي نژاد بزرگترين كاري كه تو دوره رياست جمهوري انجام داد اين بود كه دروغ رو تو اين مملكت نهادينه كرد .تا جاي كه همه مردم دروغگو شدن .يادم نميره .خبرنگار ازشون پرسيد شما پارسال قول داديد ٢ ميليون تا شغل ايجاد كنيد و اقاي احمدي نژاد در جواب گفت چه سوال خوبي پرسيديد چون ما جاي ٢ ميليون تا شغل ٦ ميليون تا شغل ايجاد كرديم .چگونه كسي ميتونه به اين راحتي دروغ بگه .مگه ميشه .مگه داريم .
متاسفانه ايشون دوباره داره دست ميزاره رو نقطه ضعف قشر فقير جامعه كه همون يارانه هست و اعلام كرده ماهي ٢٦٠ هزار تومن يارانه ميده و گفته تمام كساني كه يارانشون قطع شده دوباره دريافت ميكنند.مملكت رو به كسافت كشيديد
٥٠ سال بايد تمام مردان با سواد اين مملكت زحمت بكشند تا مملكت برگرده به دوران اقاي خاتمي .
ايشون فقط ميخواد با از بين بردن ممكلت اسم خودش رو جاودانه كنه .
همين الانم ايشون اسمش جاودانه شده و صد سال ديگه صحبت از زلزله ايشون خواهد شد چون خساراتش بيشتر از بمب اتمي بود كه تو هيروشيما خورد
بخدا براي خنده اينارو نميگم
من و كلي از دوستان نزديكم كه همه كاسب بازار بوديم الان لنگ نون شبمون هستيم و خونه نشين شديم
ترو خدا برنگرد
جان بچهات برنگرد
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
10
باسلام عزیزان خواننده مانمی دانیم بالاخره احمدی نژاد خوبه یابده شماابتدای صفحه تعریف میکنید وانتهابایک جبهه گیری یک انسان محترم... .
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
3
6
سلام.
آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب.
ماکه بیکار و بی پول شدیم شماهم دوباره یه تستی بزن شاید شرایطی رو که دوره شما استارت خورد خودت بتونی جم و جور کنی مش محمود.
فداي ميهن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
16
2
دروغگويي واختلاس اززمان احمدي نژاد شروع شده و كسي جوابگونيست ورسانه ها هم مشكلات را گاهي انعكاس مي دهند ولي هيچ نظارتي نيست دولت محترم وضع نابسمان مردم را در يابيد
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
1
8
خدا بزرگه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
6
سلام به همه دوستان تقریبا دیگر دوره رئیس جمهور کنونی تمام شده ولی خداييش کاهش تورم باافزایش بی سابقه رکود همراه بود حالا هنوز که آمریکا کاری برامون نکرده شغلی که نیست اون دوره حداقل یه امتحانی ميگرفتن ولی دوستان مجلسی اصلاح طلب خداييش یکیش که خیلی سرشناس هست تو منطقه ما تا الان کشکی کشکی بیشتر از300 نفر رو بدون امتحان از دوستان خویش گذاشته رو کار ما که موندیم اینهمه قانون گرایی.......... چه شد حداقل امتحان بگیرید تا یه بدبخت دیگه بتونه امتحان بده بابا به خدا تا صد سال دیگه منتظر لمپنی که دولت های غربی اجازه بدن یا کمکت کنن تا پیشرفت کنی جز کپی چیزی بهت نمیدن کپی میشه صنعت خودرو که مصیبت عظمی شده با با برادر دوست رفیق بیا سعی جوانان دانشمند داخلی و استفاده کنی چهار تا آزمایش کنن خودشون میفهمم به خدا تا زمانی که کپی میکنیم هیچی به عنوان رشد شروع نمیشه پیشرفت اساسی و همیشگی زمانی که خودت بستریش و بوميش کنی و تکنولوژی اونو پیدا کنی و ارتقا بدی اینقدر منتظر غربی ها ننشينيد
سعید
|
United States of America
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
1
13
دکتر بیا ما منتظریم
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
10
2
اگر احمدی نژاد بیاد جامعه دوقطبی میشه و این در شرایطی که داعش و حذب جمهوریخواه آمریکا فعالند و عربستان و اسرائیل هم آشکارا رفیق شدند خیلی برای امنیت ایران خطرناک هست .احمی نژاد ازهیچ کسی هم حرف شنوی نداره فقط مملکت رو به آشوب میکشونه و میره
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
10
1
اگر احمدی نژاد بیاد جامعه دوقطبی میشه و این در شرایطی که داعش و حذب جمهوریخواه آمریکا فعالند و عربستان و اسرائیل هم آشکارا رفیق شدند خیلی برای امنیت ایران خطرناک هست .احمی نژاد ازهیچ کسی حتی آقا هم حرف شنوی نداره فقط مملکت رو به آشوب میکشونه و میره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
4
حرف زیادی ممنوع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
4
1
فقط بدبختیم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
11
1
8 سال کم بود که این ... دوباره میخاد بیاد
محمد خراسانی
|
-
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
1
7
دیو چو بیرون رود لاله درآید
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
1
5
یه مشت مرفح که از نون و نوا افتادین حق دارین اینجوری بگین
زائر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
8
نمک نشناسی هم حد واندازه ای دارد داریدبااون اندک پولهای احمدی نژاد شب راصبح وصبح را صبح ها می کنید پس اندکی انصاف خواهشا داشته باشید ویکی هم که داره کار میکنه بگذارید بیاد مردم واقعا بجز طبقات حقوق بگیر سردرگم شده اند همین جوری نظر ندهید خواهشا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
9
ددودبرمحمود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
2
5
احمدی نژاد از موقعی که همه چیز وهمه کس را فدای مشایی کرد صلاحیت وعدالت وصداقت خود را خدشه دار کرد .حضور دوباره او ملزم به اعلام برائت از خودرایی های گذشته است (هرچند کارهای بسیار خوبی هم انجام داد هرچند من دو دوره به او رای داده ام )
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
2
7
دکتر بیا تبریز حمایتت میکند نترس ما هستیم
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
7
0
ازموده را ازمودن خطاست ۸ سال بس است بخدا هرچی میخوای بهت بدیم لااقل مردمو دزد ودرغگو نکنیم نیا جان مادرت نیا بزار مردم بیگناه چند صباحی با ارامش بگذرانند بگم بگم بگم بازم بگم آقا بسه نیا نمیخوایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
7
قربان وجودت احمدی نزاد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
6
چطر روتو میشه به دکتر توهین کنید چرا بنظر مردم توجه نمیکنید ایشون مردمی ودر قلب مردم جای دارد خدمات ایشون را از مرکز امار بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
0
7
من هر چی دو دو تا میکنم دوران دکتر با الان مقایسه میکنم میگم برگردی بهتره ،چون که دیگه تحمل این همه خوار شدن تو دنیا نداریم چقدر باید پیش سران دنیا ......
دکتر جان مخلصتیم چهار تا کار خوب هم اگه انجام گرفته تو دوران تو بوده ،خدا نگهدارت باشه خیلی از دوستام تو دوران تو صاحبخونه شدند خدا حفظت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
0
6
قربوقدمت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
0
4
قربوقدمت
حبیبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
7
دکتر احمدی نزاد قلب من است وخیلی دوسش دارم
رجبعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
6
اگربیاد‌شاید‌کشور‌از‌رکود‌نجات‌یابد‌مگردیگران‌دروغ‌نمیگند‌وباعث‌تورم‌نمیشند‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
6
احمدی نژاد مرد بزرگی است که دشمنان از سخنرانی او هراس داشتند .این را رییس جمهور اسرائیل اعتراف کرده بود.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
1
چی میشه صبح کا از خواب بلند میشی ببینی هیجای دنیا جنگ نیست فلسطین اسراییل به حولی درکنار هم زندگی میکنن یمن صلح شده افریقاییها گرسنه نیستن امریکا روسیه انگلیس دیگر صلاح نمیفروشن به جای حمل سلاح با کشتی برای گرسنگان غدا حمل میکنن خدایا یعنی میشه
فردین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
0
به نظر من مقایسه چیز خوبی هست اگه کنند مردم میفهمند که بیاد بهتره یا نیاد میدونم
بی
ولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
1
0
دلم برای مشنگیات تنگ شده بیا بخندونمون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
1
سلام فقط احمدی نزاد میتونه کشور عژیژم رو نجات بده اگر بزارند که نمیزارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
3
0
وای بر شما احمدی نژاد خوب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
اگه قراره قضاوت کنیدواقعافکرکنید الکی نظرندین رای یتون هم اینجوریه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
سلام ماایرانی هستیم باغیرت.دوستان دشمن دنبال کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به ایران عزیزاست گاهی اوقات ناخاسته تریبون اونا میشیم
علی شرقی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
0
2
آقا محسن که گفتی یه مشت مرفح......عزیزم مرفه درسته.ایشاللا داش محمود میاد و فاتحه ترامپ دیوانه رو میخونیمدرود بر احمدی نژاد خالص و ساده و با غیرت.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
0
سلام بر هم وطنان عزیز احمدی نژاد یا روحانی یا خاتمی وغیره. فرق نمکن تا پایه و اساس یک برنامه ثابت برای کشور وجود نداشته باشه یک برنامه بدهم اگه درست واساسی اجرا بشه بهتر از اونکه برنامه های خوب زیادی داشته باشیم ولی از این به اون کنیم یکی برای خونه خشتی پایه رو میچینه اون یکی میاد ازنو پایه بوتونی میچینه بعدی میکنه تاصفحه ستون بزاره اگه همون خونه خشتی هم ساخته میشد خوب بود ولی امان از این دوره که همه بهترین برنامه رو دارن ولی برای زیر ساختاش هشت سال وقت میخوان
یگانه
|
Saudi Arabia
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
2
محمود بزرگترین اصلاح طلب تاریخ ایران . سلام ودرود خداوند برتو باد
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
0
آفتاب بیطرفی یااصلاح طلبی
م ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
2
سلام به اقا محمود ضد سرمایه داری
همان
|
Saudi Arabia
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
2
محمود شجاعت اجرای داشت و در همه زمینه ها دست به اصلاحات زد و وضع موجود را تعقیر داد بر خلاف شیخ ما که نه طرحی داشت و نه برنامه ای و نه شجاعت اجرا جز برجام که برای ملت نه نون داشت و نه آب فقط کلاه گشادی سرمان رفت . پس محمود بیا که دیر شد. ابن سینای ابو ریحانی . شیخ بهایی . نظام الملکی . امیر کبیر زمانی و.............
عباس گوربگور شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
1
لحظه شماری میکنم برای آمدنت خاک پاک شما عباس دندون درد
صخره سرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
2
0
من جای دکی بودم روم نمیشد برگردم . فقط گند و خیانت . فقط دزدی و اختلاس .
واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
1
2
با سلام. تجربه ثابت کرده با مغلطه بازی کسی به جایی نمیرسد. در مورد دکتر احمدی نژاد و روحانی و هر کس دیگه واقع بین باشید.چرا فقط فساد اقتصادی را میگویید؟! فساد فرهنگی در دوره خاتمی بیداد میکرد.مگه یادتون نیست ابتدا و انتهای دوره هشت ساله خاتمی ؟ مانتوهای کوتاه و چاکدار در دوره های اصلاحات زیاد شد. در دولت یازدهم همبا پوشیدن لباسهای تنگ و نازک را رواج دادند.
ابوالفضل فیاضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
1
1
دوستان همه برین رای بدین .وظیفه ما رای دادن به یک فرد با کفایت است.هر کدوم که به نظرتون خوبه برین به همون رای بدین
والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
1
1
دوستان همه برین رای بدین .
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
2
0
جان مادرت نیا...داریم راحت زندگی میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
1
باسلام باید انسان از خدا بترسد و فقط برای رضای خدا کار کند. که اقای احمدی نژاد. چنین بود ما که ممنونشیم خدا پشت و پناهش
یوسف
|
Seychelles
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
1
درود بر شرف و جرأت وشهامت دکتر احمدی نژاد،کاش پیشت بودم ومیبوسیدمت ،ماشاالله یه وجبه دنیا ازش میترسن افرین بر تو،
آرامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
1
0
انصافا چرا وقت گرانبهاتون را صرف یه آدمی میکنید که روزگاری به اشتباه محض و تکرارنشدنی مسؤلین وقت آنروز وی را ثبت نام کردند و مثال فیلم سلطان شبان آنروزها که چوپانی را جایگزین فرمانروا کردن و..... و حالا روزگارمان را به این روزهای شوم تبدیل کرده وحالا هم فکر میکنه که دوباره هم از همان سوراخ گزیده میشویم بابا جان برو فکر نآنت باش که خربزه همون آب است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
سلام: حضارمحترم خواهشا به این ماجرا خاتمه بدیم آقایان در تاریخ ایران اشتباهی تکرار نشدنی صورت گرفت هی به بهانه های واهی بهش دامن نزنیم چرا فکرنمیکنی حتی اگه من وتو ویاشما جای این اشتباه تاریخی جایگزین بودیم بهتر نبودیم قطعا بدتر نبودیم دیه تکرار نکنیم! صلوات بفرستید
احمدرضاگرجی
|
Germany
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
1
من‌حاضرم‌جونم‌رابرای‌احمدی‌نژادهدیه‌کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
زنده باد احمدی نژاد..دوستت داریم زود بیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
احمدی نژاد هرچی باشه محصول و نماد اندیشه و فکر ما مردمه. از چی گله داریم؟ لابد طراز و شان ما مردم همینجور آدمان. عمیق به خودمان و رفتارهایمان نگاه کنیم. آنوقت میبینیم هر کداممان احمدی نژاد بالقوه ایم.
علی اصغر یوسفی
|
Romania
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
بنده نیز بعنوان یک شهروند, اعضای خبرگان را قابل نمی دانم و می گویم که احزاب چپ و راست در تمام ارگان های حاکمیتی از جمله مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان که دو ارگان مقدسی می باشند رسوخ کرده اند. باز تکرار می کنم بنده بعنوان یک شهروند ایران اسلامی, اعضای مجلس خبرگان و شورای نگهبان را قابل نمی دانم و انشاالله تا چند سال آینده, مردم عزیز ایران اسلامی از دست اعضای این دو نهاد مقدس کشور نجات پیدا می کنند.
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
احمدی نزاد چهار سال اول خدایی عالی بود وبغد عوض شد الان که دیگه هیج ای کاش گول نمیخورد تاامبراطور قرن میشد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین