کد خبر: ۲۴۴۰۲۱
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹

کودک یک‌ساله پس از سقوط از طبقه یازدهم زنده ماند

پزشکان در ایالت مینه‌سوتا می‌گویند که کودک یک ساله‌ای که بر اثر سقوط از طبقه یازدهم یک ساختمان دچار شکستگی‌های متعدد شده، به احتمال زیاد زنده خواهد ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: موسی دعیب، که والدینش سومالیایی تبارند، از طبقه یازدهم یک ساختمان بلند مرتبه در شهر منیاپولیس به پایین سقوط کرده و از ناحیه دو دست دچار شکستگی شده است.

او اکنون به کمک وسایل پزشکی تنفس می‌کند، اما پزشکان می‌گویند که احتمالا از این واقعه به طرز "معجزه آسایی" جان به در خواهد برد. پزشک معالج موسی گفته است که خردسالی او و زمین نرمی که او روی آن سقوط کرده، نقش مهمی در زنده ماندنش داشته است.
 
اعضای خانواده موسی به رسانه‌های محلی گفته‌اند که همچنان در شوک به سر می‌برند. عبدالرزاق بیهی، از اعضای جامعه سومالیایی های مینه‌سوتا به یک رسانه محلی گفته: "وقتی فهمیدیم او هنوز زنده است، هیچ کدام نمی‌توانستیم باور کنیم. من نگران پدر و مادرش هستم که هنوز در شوک به سر می‌برند و نمی توانند حتی حرف بزنند."
 
دکتر تونا اسلوشر، پزشک معالج موسی گفته است که اگر یک بزرگسال از چنین ارتفاعی سقوط می‌کرد، به احتمال قریب به یقین می‌مرد، اما بچه‌ها از بدنی انعطاف‌پذیرتر برخوردارند و اعضای بدن آنها به راحتی بزرگسالان آسیب نمی‌بیند.
 
به گزارش خرداد به نقل از شبکه خبری بی بی سی، دکتر اسلوشر گفت که در این مورد، سقوط بر روی خاک اره و خاک باغچه به نجات این کودک کمک کرده است، با این حال "این بی‌تردید یک معجزه بوده و هدیه خداوند به این خانواده؛ چرا که قربانیان سقوط از چنین ارتفاعی معمولا زنده نمی‌مانند."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین