کد خبر: ۲۴۴۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

سخنگوی استقلال: مانع پلمپ شدن باشگاه و مسدود شدن حساب‌ها شدیم

سخنگوی باشگاه استقلال: دیروز (جمعه) دفتر باشگاه در حال پملپ شدن بود و حساب‌های باشگاه به خاطر مسائل مالی و مالیاتی در آستانه مسدود شدن قرار گرفته بود، آقای خادم با همکاری آقای نثاری مانع از این اقدام شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی باشگاه استقلال می‌گوید در نخستین تصمیم اعضای هیات مدیره، جلوگیری از پلمپ شدن درب باشگاه و مسدود شدن حساب‌های مالی باشگاه استقلال انجام شد.
 
به گزارش ایسنا، در نشست خبری سخنگوی جدید باشگاه استقلال که با حضور تعداد معدودی از نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد، سید سعید افجه‌ای خاطرنشان کرد: همه دوستداران و هواداران باشگاه استقلال پشتیبانان اصلی آن هستند و من امروز به همه آن‌ها سلام می‌کنم.
 
او ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور 9 نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد، مدیرعامل، رییس هیات مدیره و سخنگوی باشگاه انتخاب شدند. در اینجا تشکر ویژه‌ای از آقای دکتر گودرزی می‌کنم که با تدبیری که داشتند، با یک تصمیم‌گیری مناسب در جهت اهداف دولت تدبیر و امید گام برداشتند. البته در این میان لطف و همکاری خوبی که ایشان داشتند بسیار تاثیرگذار بود که نتایج آن را در آینده خواهید دید.
 
سخنگوی باشگاه استقلال افزود: در کنار ایشان چهره بزرگ ورزشی ایران یعنی آقای امیررضا خادم که حسن ظن به من و سایر اعضا داشتند، تصمیم‌های مناسبی را گرفتند و با برنامه‌های خوبی که دارند در جهت رفع مشکلات باشگاه استقلال که از سال‌های گذشته باقی مانده، گام برخواهند داشت.
 
افجه‌ای در مورد اولین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال نیز گفت: دیروز (جمعه) دفتر باشگاه در حال پملپ شدن بود و حساب‌های باشگاه به خاطر مسائل مالی و مالیاتی در آستانه مسدود شدن قرار گرفته بود، آقای خادم با همکاری آقای نثاری مانع از این اقدام شدند. فردا نیز اولین جلسه اعضای هیات مدیره در محل باشگاه برگزار خواهد شد و تصمیماتی در جهت رضایت هواداران گرفته و اعلام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین