کد خبر: ۲۴۴۸۷۱
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰

صالحی: در مذاکرات هسته ای جای هیچ نگرانی نیست

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ما با تحمل جنگ تحمیلی، تحریم ها و فشار دشمنان عزتمندتر و قدرتمندتر شده ایم و جوانان پاک ایرانی از این عزتمندی صیانت خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، علی اکبر صالحی روز سه شنبه در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب اظهارکرد: ما از گردنه های خطرناک با درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش و کوشش مسوولان و حمایت مردم با سربلندی عبور خواهیم کرد.

صالحی با اشاره به دغدغه بعضی ها در خصوص مسایل هسته ای اظهار کرد: مملکت ما مملکت تضارب آراست و فضای نقد و انتقاد به خوبی فراهم است و همین نقادی و چند صدایی باعث انتخاب راه بهتر می شود، اما چارچوب موضوع هسته ای به طور دقیق تحت نظارت رهبر معظم انقلاب اسلامی است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ چیز را تعطیل نکرده ایم، گفت: مطمئن باشید غنی سازی بصورت موقت شش ماه متوقف شده و به هنگام نیاز دوباره قابل راه اندازی است.

صالحی خاطرنشان کرد: اگر هم مذاکرات به نتیجه نرسد، هیچ اتفاقی نمی افتد بلکه غربی ها در معرض افکار عمومی پاسخی برای گفتن نخواهند داشت.

وی پیشرفت های بزرگ ایران اسلامی را مدیون رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: انسان زمانی کامل است که از رهنمودهای حیات طیبه خود برخوردار باشد و امام راحل ما حیات طیبه ما بود.

معاون رییس جمهوری گفت: مراجع و علمای ما ستون هایی هستند که توانسته اند اسلام عزیز را که همان اسلام جعفری است، حفظ و صیانت کنند و اسلام واقعی را به دنیا نشان دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین