کد خبر: ۲۴۵۱۷۶
تعداد نظرات: ۸۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱

دلواپسان، لیلا حاتمی، احمدی‌نژاد و مادر چاوز

تصویر در آغوش گرفتن و مصافحه مادر چاوز توسط احمدی‌نژاد اگرچه با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی مخالفان دولت و البته دفاع حامیان احمدی‌نژاد مواجه ‌شد اما نه مجلس به دنبال پاسخگویی وی دراین‌باره بود و نه کسی خواستار حبس و شلاق زدن وی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سپهر کیانفر: در زمان دولت دهم و در پی سفر محمود احمدی‌نژاد به ونزوئلا برای شرکت در مراسم خاکسپاری هوگو چاوز، تصاویری منتشر شد که جنجال‌های بسیاری در پی داشت.

تصویر در آغوش گرفتن و مصافحه مادر چاوز توسط احمدی‌نژاد اگرچه با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی مخالفان دولت و البته دفاع حامیان احمدی‌نژاد مواجه ‌شد اما نه مجلس به دنبال پاسخگویی وی دراین‌باره بود و نه کسی خواستار حبس و شلاق زدن وی شد.


حالا، انتشار تصویر مصافحه لیلا حاتمی، بانوی هنرمند کشورمان و عضو هیئت داوران جشنواره فیلم کن با ژیل یاکوب، رییس ۸۴ ساله این جشنواره بهانه‌ای شد برای عده‌‌ای تا ضمن انتقاد شدید از وی، در مقام قاضی و داور نشسته و حکم مجازات شلاق زدن و 10 سال زندان برای وی صادر کنند.

خبرگزاری تسنیم در خبری مدعی شد که «جمعی از دختران دانشجو متعلق به تشکلی با عنوان «دانشجویان حزب‌الله» با صدور نامه‌ای به ریاست دادسرای فرهنگ و رسانه از لیلا حاتمی شکایت کردند.» در نامه‌ای که این خبرگزاری مدعی آن شده، آمده است: ما امضاءکنندگان این شکوائیه که جمعی از خواهران دانشجو می‌باشیم، با وفق عمل ارتکابی «لیلا حاتمی» با مواد 638 قانون مجازات اسلامی ... خواستار اعمال مجازات حبس مندرج در قانون، برای نامبرده هستیم، همچنین به دلیل «جریحه‌دار شدن احساسات مذهبی» ملت غیور و شهیدپرور ایران توسط این هنرپیشه، خواستار اعمال مجازات شلاق مندرج این ماده قانونی برای وی می‌باشیم. همچنین ... از وی به دلیل آنکه مردم را «تشویق به فساد» نموده شاکی و خواستار اعمال مجازات حبس از یک تا 10 سال زندان برای وی هستیم.» 

همچنین خانم لاله افتخاری از نمایندگان اصولگرای مجلس که در زمان مصافحه احمدی‌نژاد با مادر چاوز دلواپس خطوط قرمز و ارزش‌های کشور نشده بود، در واکنش به این موضوع گفته است: «نباید بازیگران و هنرمندانی که بخواهند از خطوط قرمز عبور کنند، جایگاهی در سینمای ما داشته باشند. ما انتظار داریم وزارت ارشاد با جدیت با این مساله و با کسانی که به این نحو رفتار می‌کنند، برخورد کند. ما شهید داده‌ایم که اسلام زنده بماند... این اسلام نباید با رفتار‌های غیراخلاقی کسی که خود را هنرمند ایرانی می‌داند، آسیب ببیند...»

 روزنامه کیهان نیز به عنوان یکی از منتقدان رفتار لیلا حاتمی در جشنواره کن، در زمان انتشار تصاویر احمدی‌نژاد و مادر چاوز نوشته بود: «از تمامي شواهد برمي‌آيد كه مصافحه آقاي احمدي‌نژاد با مادر هوگو چاوز صحت داشته است و از آنجا كه چاوز در سن 57 سالگي در گذشته، مادر ايشان حداقل بايستي نزديك به 80 ساله باشد. بنابراين شائبه اي كه برخي از سايت‌ها در اين باره مطرح مي‌كنند نمي‌تواند پايه و اساسي داشته باشد. و از سوي ديگر، همانگونه كه آقاي ميرتاج‌الديني توضيح داده و سايت ايران با تيتر «وقتي شگرد هميشگي رئيس‌جمهور جواب نداد» به آن پرداخته است، احتمال غافلگيرشدن آقاي احمدي‌نژاد به واقعيت نزديكتر است... اما، آنچه در اين ميان از اهميت بيشتري برخوردار است تلاش مشترك اپوزيسيون داخل و خارج براي اصلي كردن اين ماجرا و دور كردن افكار عمومي از مسائل و دغدغه‌هاي واقعي مردم است.»

کیهان به چند نکته‌ برای توجیه رفتار احمدی‌نژاد اشاره می‌کند؛ «سن بالای مادر چاوز» «غافلگیرشدن احمدی‌نژاد» و دیگری «تلاش اپوزیسیون برای دور کردن افکار عمومی از دغدغه‌‌های واقعی مردم». نکاتی که گویا از نظر کیهان برای مصافحه لیلا حاتمی و ژیل یاکوب ۸۴ ساله محلی از اعراب ندارد و می‌‌نویسد: «این نخستین بار نیست که یکی از سینماگران ایرانی حضور یافته در جشنواره‌های غربی، به آداب و رسوم سرزمین مادری خودش دهن‌کجی می‌کند... متأسفانه خانم لیلا حاتمی، بازیگری که به‌تازگی با فیلم «سر به مهر» درباره نماز، خوش درخشیده بود، نتوانست شأن «ایرانی بودن» را حفظ کند. این درحالی است که وقتی یک بازیگر ایرانی به عنوان داور یا شرکت‌کننده، به خارج از کشور می‌رود، به عنوان سفیر فرهنگی ایران محسوب می‌شود و چه بهتر که به هویت و آداب و رسوم سرزمین مادری خود احترام بگذارد...» 


بنابراین باید گفت که اگر مادر چاوز 80 سال داشت، رئیس‌ جشنواره کن 84 سال سن دارد و دوماً اگر انتقاد از مصافحه احمدی‌نژاد با مادر چاوز نه دغدغه واقعی مردم بلکه تلاش اپوزیسیون برای فریب افکار عمومی بود، آیا مصافحه خانم حاتمی با پیرمرد 84 ساله سینمای فرانسه مشکل اصلی مردم و کشور است؟ آیا این نیز نشان از تلاش برخی گروه‌ها جهت ایجاد چالش برای دولت و وزارت ارشاد ندارد؟

در هر صورت اگر این تصاویر و رفتارها مطابق با ارزش‌ها و فرهنگ کشور نیست، برخورد با آنها نیز باید یکسان باشد نه اینکه وقتی فردی از جناح خودی این رفتار را انجام دهد در برابر آن سکوت و یا به توجیه آن بپردازیم و در زمانی دیگر که فردی با گرایش متفاوت از ما آن رفتار را انجام داد، یکسره او را تخریب و حکم به مجازات شلاق زدن و حبس کردنش دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
801
90
چه ارتباطی داره مگه احمدی نزاد زنه!!!!!
پاسخ ها
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
آخه ناشناس ،خلاف که مردوزن نداره .خلاف ،خلاف است ازهرکسی سربزندفرقی ندارد.تازه احمدی نژادنماینده ورییس جمهور این مملکت بود اون کارو کرد لیلا حاتمی که مقامش بسیار پایینتره ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مادر چاوز که زن بوده ، یعنی هر کار مردان با زنان خارجی کنند به نظر شما عیبی ندار ه مثل کاری که سفیر آقای احمدی نژاد در استخری در برزیل انجام داد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
احمدی نژاد که با لباس نامربوط در ان جلسه شرکت نکرده بود. وقتی مادر چاوز در اوج احساسات مادرانه خود احمدی نزاد را بعنوان اتکای خود دید این صحنه رخ داد که البته برای ملت با فرهنگ ما قابل هضم است..خانم حاتمی در برخورد با ان شخص اگر دست دراز نمیکرد شاید ان شخص هم ایشان را در اغوش نمیگرفت.. البته ان شخص هم جای پدرش را داشته.. ولی لباس خانم حاتمی زیاد مناسب و جلوه گر فرهنگ اسلامی ایران نبود..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقا مهدی
زیاد آسمون ریسمون نباف، ایشون هم لباس مناسب و حجاب داشته و هم به رسم ادب با یک پیرمرد 84 ساله رفتار کرده که جای پدربزرگش بوده و انتظار دیگری هم از ایشان نمی رود
دلواپس مشکلات اساسی مردم باشید
فرزندشهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
البته با احتمال زیاد به اینکه نظرم رو نمیگذارین:
...
من نمیدونم احمدی نژاد خودشو اصولگرا نمیدونه دلیلش هم مشاییه ولی شما هر چی بشه مثل بیسوادها احمدی نژاد رو ب اصولگراها میچسبونین
این رو بدونین چه اصولگراچه غیرش تا وقتی مورد احترام و اعتمادو حمایتن که که از خط ولایت فقیه خارج نشن
حالا هی خودتونو خسته کنین و احمدی نژاد رو به حزب اللهی ها بچسبونین
حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
35
318
مرحبا ولی کو گوش شنوا .
مهدی مهدی پور چرمهینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
540
72
آقای عزیزی که این ادله محکم رو به خیال خودت نوشتی توجه داشته باش که من اصلا احمدی نژادی نیستم اما اولا شماکه مسلمان هستی، توی این تصویر این خانم حداقل حجاب اسلامی نداره و برای خود شیرینی پیش غربی ها این طرز لباس پوشیدن رو انتخاب کرده.آیا این پوشش لباس معرفی کننده فرهنگ ماست آن هم توسط به اصطلاح سفیر فرهنگی این مملکت.واقعا خنده داره. دوما آقای احمدی نژاد به مراسم عزا رفته بود نه صرفا برای یه جلسه رسمی و مادر چاوز یک آدم غیر سیاسی هست و از اصول و فرهنگ ایران خیلی اطلاع نداره و بعدشم مادر چاوز قبول کنید با مرگ فرزند خود در یک شرایط عادی نبوده در صورتی که این خانم حاتمی به جشنواره سینمایی جایی دعوت شده که عموما علیه ما همیشه و به طرقی موضع گرفتند و از آداب ورسوم ما کاملا آگاهند به نظر من این مصافحه یک کار پیش بینی شده ای بوده.سوما شما اصلا نظر تون رو صریح اعلام نکردید که این طرز لباس پوشیدنه به عنوان یک زن مسلمان ایرانی.شما همیشه توی قضیه فرهنگ دو پلو رفتار کردید.
می ترسم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
زیاد آسمون ریسمون نباف، ایشون هم لباس مناسب و حجاب داشته و هم به رسم ادب با یک پیرمرد 84 ساله رفتار کرده که جای پدربزرگش بوده و انتظار دیگری هم از ایشان نمی رود
دلواپس مشکلات اساسی مردم باشید
رحیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای مهدی پور من صد در صد باشما موافقم.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مادر آقای چاوز در شرایط عادی نبوده آقای احمدی نژاد که در شرایط عادی بوده...!
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آقامهدی عزیز ، فرهنگ یعنی چیزی که اکثر مردم رفتار می کنندو بدان اعتقاد دارند و برایش احترام قائلند. اکثر زنان کشور ما هم تقریبا شبیه لیلا حاتمی لباس می پوشند . بعضی سخت تر بعضی ها هم کلا نه.
ایشان سفیر فرهنگی کشور ما نیستند ، شخص لیلا حاتمی دعوت شده بود فارغ از اینکه اهل کدام کشور است . اما سفیر ایران در برزیل نماینده ی رسمی کشور ماست که اتفاقا استوارنامه هم تقدیم می کند.
از نظر من نه دلداری احمدی نژاد به مادر چاوز ناپسند بود نه محبت پدرانه ی ژیل ژاکوب به حاتمی ( گرچه این دو اصلا قابل قیاس نیستند)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دقیقا
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
55
464
طفلكي ها از حسودي ... كه چرا خانم حاتمي دعوت شده اما اون ها جايگاهي تو اين جور مراسم ها ندارن!
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
679
82
درست است که احمدی نژاد اشتباه زشتی کرد،مقایسه این دو واقعه درست نیست.لطفا بادلایل الکی وبی مایه از این خانم که به راستی احساسات هم وطنان مسلمانش را جریحه دار کرد دفاع نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفاً از طرف مردم صحبت نکنید، با منفی هایی که گرفتی معلومه اکثریت از رفتار ایشون ناراحت نشدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
احسنت
kiarash
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
لطفا از طرف خودتون صحبت کنید من یک ایرانی مسلمان هستم و احساساتم جریحه دار نشده و به خانم لیلا حاتمی افتخار می کنم
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
41
399
با سلام
با تشکر از نوشته پرگهر شما بنظر بنده در هر حال برای منحرف کردن اذهان عمومی لازم است که موضوعی را مطرح کرده و درباره آن مردم را سرکار بگذارند به همین راحتی به بانویی تهمت بدی زده و بدنبال سوژه نمودن ایشان هستند...
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
440
55
نظر من را که نمایش نمی دهی ولی لطقا به نویسنده این متن بگو حداقل یکبار به این مطلبی که نوشتی فکر کن . یک زن هشتاد ساله درحال . با یک زن جوان بزک کرده در فستیوال گناه و معصیت قابل مقایسه اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ان وقت شما از کجا فتوا دادين که اون حلاله اين حرام
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
زن چاوز که 80 ساله نیست، ولی این پیرمرده 84 ساله بوده
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
190
31
واقعیت این است که لیلا حاتمی از طرف ملت ایران که در جشنواره کن شرکت نکرده پس میشد راحت باشد یعنی مثل نیکی کریمی با تیپ مورد علاقه در جشنواره ها شرکت کند! بدون روسری یا حجاب- حالا که تصمیم این بانو حضور در جشنواره ها و فستیوالها با حجاب اسلامی است پس اسلام مصافحه مردان با زنان را ممنوع کرده است-جان کلام اینکه شتر سواری دولا دولا نمیشود-یا رومی روم یا زنگی زنگ-الان خانم نیکی کریمی صرفا برای قوانین کشوریست که در ایران حجاب دارد و در هنگام فستیوالها اصلا حجاب ندارد و کسی هم اصلا گیر نمیدهد که چرا حجاب نداشته چون دوست داشته-اما من در تصویر مصافحه لیلا حاتمی واقعا نمیتوانم هم حجابش را ببینم هم مصافحه را-با هم جور در نمیاد
پاسخ ها
ايثارگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من يك ايثارگرم و اعتقاد دارم مقايسه اين دو صحيح نيست و كاري كه دكتر انجام داد جرمش سنگينتره..
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
21
413
از دلواپسان راجع به اختلاس های میلیاردی سوال بفرمایید یا اینکه نظرشون راجع به بنزین های پتروشیمی، اثرات پارازیت ها و ... سوال بفرمایید
آیا نظری در این مورد ندارند؟ دلشون احیانن شور اوضاع اقتصادی مملکت و سلامتی مردم رو نداره؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گل گفتی عزیز
pa pe
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
14
242
در سالهای پس از انقاب مدعیان و پرچمداران دکان اصولگرایی چنان بلایی بر سر اصول و اخلاق و دیانت و انسانیت و ... آورده اند که بعید میدانم بشود تا سالهای طولانی آنهارا به جایگاه خود باز گرداند . حکیم فردوسی بزرگ میفرماید " چنانت بکوبم به گرز گران که در وی بمانند آهنگران "
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
51
101
کار زشت رو نباید توجیه کرد. از سوی هر کی که میخواد باشه..
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کار هر دو مودبانه بوده و نباید بیخود جنجال کرد، حالا هر که میخواهد انجام داده باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
9
199
بعلاوه آقای احمدی نژاد یک مقام رسمی بوده و انتظار بیشتری می رفت.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
7
146
فقط این افراد ... حرفشون رو از طرف کل مردم نزنند اتفاقا برعکس همه روشنفکرا هیچ مشکلی با کار خانم حاتمی نداشتن اعتقاد یه رفتار شخصیه و طبق قانون اساسی هر کی ازاده هر اعتقادی داشته باشه یه عده ... نشستن برا بقیه تصمیم میگیرن چیکار بکن چیکار نکن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
179
19
بعضی ها اگر آب گیر بیاورند شناگر ماهری هستند مانند شما جراید اصلاح طلب که هر گونه خلاف و زشتی از شما ها بعید نیست هر فردی تخلف کند عیب دارد
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
12
254
وقتی احمدی نژاد 12 روز از رهبری قهر کرد دلواپسان کجا بودند؟
وقتی احمدی نژاد با بنزین الوده پتروشیمی جان میلیون ها انسان را به خطر انداخت ، دلواپسان کجا بودند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
16
191
متاسفانه احمدی نژاد با اعمال نامطلوب خود زشتیها را در جامعه نهادینه کرده است .مردم را به کجروی تشویق نموده و به سرمایه های اجتماعی به شدت آسیب رسانده است . لیلا حاتمی کسی است که رسانه های غربی از او به عنوان (بانوی با وقار ) یاد میکردند.....
پاسخ ها
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
كماكان هم ايشون بانوي با وقاري هستن. چطور وقتي يه خارجي ايران مياد ما وادارش مي كنيم به فرهنگمون احترام بزاره به زور روسري سرش ميكنيم ولي ما به فرهنگ هيچ كس در هيچ كجاي جهان احترام نميزاريم. اون آقا جاي پدر بزرگ اين خانم بودن و مطمئناً از اون مصافحه دچار سوء برداشتي كه دوستان دلواپس وطني رو درگير كرده نمي شن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
24
179
lین رفتار اصلا عجیب نیست چون نه تنها در اروپا بلکه در کشورهای اسلامی دوست و برادر مثل سوریه، لبنان ،مالزی وترکیه هم بانوان با حجاب اسلامیشان هم با اقایان دست می دهند هم روبوسی میکنند و ... . انچه بد است ذهن فاسد و خراب تعدادی است که از جزئی‌ترین و بدون منظورترین مسایل برداشت‌های بد می‌کنند ...
پاسخ ها
رحیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این که شما میگی اسمش اسلام آمریکایه.
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
یا اسلامو نشناختی یا خودتو زدی به خواب
یکی از مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
56
23
با سلام به همه دوستان
اولا لازم است مسئله شرعی حکم حجاب برای برای پیرزنان را مطالعه کنید و بعد در رابطه با خلاف شرع بودن رفتار افراد صحبت کنید
دوما کار خلاف شرع برای هر کسی بد است و..
سوما این حرفها همه حاشیه است مراقب اصل موضوعات باشید
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
10
222
دلواپسان راجب حرکت دیپلمات ایرانی در استخر برزیل و اختلاس چند میلیارد دلاری چرا حرفی نمیزنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اتفاقاً دلواپسان اون موقع به استقبال دیپلمات برزیل رفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگر نمي دانيد بدانيد كه سفير بعد از اين كار بلافاصله عزل شدند و به شدت توبيخ شدند ولي حالا ببينيم چكار مي كنند با اين خانم حاتمي !!!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
14
139
یعنی کل مشکلات ما با اینکه یک نفر (چه زن و یا چه مرد) در این فستیوال ها با نامحرم دست نده، حل میشه و ما میریم بهشت و اونها میرن جهنم دیگه...
...
ای کاش زمان کوروش کبیر بدنیا میومدم و این روزها رو نمی دیدم...
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
9
113
همانگونه كه وزير محترم ارشاد گفت ايشان غافلگير شده است از سوي ديگر اين همه مشكلات در اين كشور وجود دارد رها شده و آقايان و خانم ها گير داده اند به خانم حاتمي همه اين ها براي رد گم كردن است
مرغ سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
8
55
چرا بیخود و بی جهت بهانه به این واضحی می دیت دست دلواپسا؟ مملکت کم مشکلات عجیب و غریب داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
3
99
... دزدهای نجومی به راحتی انجام می شه و جزو رتبه های بالای فساد اداری است باید نگران چی باشیم دقیقا ؟؟؟ به چه راحتی اصل با فرع جایگزین می کنند و سرگرممون می کنند ...
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
33
233
زنده باد ليلا حاتمي
.
.
.
خدايي اگه موافقي بزن لايك رو . . .
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من که لایک را زدم.
وبه نظر من که کار هیچکدام از این دو نفر-چه لیلا حاتمی و چه احمدی نژاد اشتباه نبوده-
تفکرات خراب و اشتباه خود را ترمیم کنیم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
10
114
سلام
گیرم خانم حاتمی اشتباه کرده. هر وقت آقای ده نمکی رو دعوت کردن بره داوری بسپاریم با کسی دست و رو بوسی نکنه.
محمد مشهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
5
61
كاري به اشتباهات فردي و توجيهات ندارم ولي فرق است بين يك شخصيت حقيقي و حقوقي. خطاي فرد حقيقي به پاي خودش نوشته شده و مسوليتش با خودش هست ولي خطاي فردي حقوقي و نماينده رسمي، بپاي كل نظام و كشور! خواه اين شخص حقوقي رييس جمهور باشد يا كارمند سفارتخانه و غيره.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
8
104
چرا یکی از عزیزان نگران و دلواپس راجع به استخر برزیل ... نظری نمی دهد چرا در باره بزرگترین اختلاس تاریخ جهان ... نظری نمی دهند حالا تمام مشکلات کشور شده دست دادن بانوی ارزشمند هنری ایران با یک پیرمرد 84 ساله
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
6
65
ببخشید مگه... احمدی نژاد بعنوان یک مرد مسلمان ایرانی اشکالی نداشته با او مصافحه کنه؟پسس لطفا نگید مرد بوده مشکلی نداشته! ...
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
6
83
آخه اولی خودی بود ولی این پیچاره از مردم عادی ، پول های مردم میرود چپاول میشود غارت میشود ولی مردم نباید بدانند اینان کیانند
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
7
76
فکر کنم بعضی از دوستان توقع داشتن مسعود ده نمکی رو به داوری انتخاب کنن؟؟!!
پاسخ ها
صوروش سهت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
برادر. اينها لابي كرده اند و خواهر حاتمي را با رشوه دادن داور آن جشنواره غربي كرده اند.
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
6
48
طرح چنین مسا ئل زشت....و غیر از بردن آبروی از دست رفته مان.... نفعی ندارد . ای دلواپسان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
8
84
اینجا بحث این خانوم نیست و بحث خودی و نخودیه . سفیر مون تو برزیل خودی بود برا همینم اشکالی نداشت مادر چاوزم خودی بود ولی الان این خانوم نخودیه و باید حسابشو رسید تا افکارو به سمتی غیر از دزدیها هدایت کرد
الي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
7
45
اگه نظر بنده رو بخواهيد هيچكدام خلاف نيست طرف احمدي نژاد زن 90 ساله بوده طرف حاتمي هم مرد 90 ساله ..........به فكر جوانترها باشيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
6
118
دلواپسان واپسگرای عزیز

1) خانم حاتمی آبروی اسلام و ایران را برد یا انعکاس رفتار شما با ایشان در رسانه های غربی (درخواست حکم زندان و شلاق!)
2) اگر واقعا فقط دغدغه دین دارید در ماجرای بوکوحرام چه کردید؟ در ماجرای احمدی نژاد چه کردید؟
3) اگر نگران دین مردمید چرا نمی بینید که رفتارتان در جامعه چه دینگریزی ایجاد کرده است؟
4) اگر هدف از حجاب حفظ حریم زن است، نشان دهید که زنان در جامعه ایرانی از جامعه ای مانند سوئد حریم امن تری دارند و تعداد جرائم علیه زنان کمتر است.
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
120
14
عزیزم چرا چرت و پرت می نویسی من خودم چشم دیدن احمدی نژاد رو نداشتم ولی اون عکس که فتوشاپ بود اصل عکس محمد البرادعی بوده که تو بغل محمود بوده ولی این خانم نباید این کار رو می کرد
پاسخ ها
صوروش سهت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فيلمش چي برادر؟
shahram
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
همه دلواپسان بی ادب هستند؟
هالو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
11
104
من نميدانم دست دادن يك بانو بايك مرد وقتي كه نيتي در ميان نيست چه اشكا لي دارد به فساد افتادن زن وبچه هاي مردم واختلاسهاي انچناني وبه اعتياد افتادن جوانان هيچ اشكالي ندارد اما دست دادن با نيت پاك ايراددارد گل به گوشه جمالتان
پاسخ ها
saeed
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
... دنیا داره کجا میره ما هنوز درگیر چه مسائلی هستیم ...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
6
66
يكي به روزنامه كيهان بگه هر روز به خاطر سوء مديريت ... براي رفع گرسنگي خودفروشي ميكنند. بعد تو نگران رفتار هنرپيشه ها هستي. خجالت بكشيد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
5
31
... ما عادت داریم وقتی یه نفر به مذاقمون خوش نیاد نابودش کنیم و در مقابل یکی رو که فکر میکنیم خیلی علی سلامه هر کاریم بکنه هزارو یک بهانه واسه درست نشون دادن کارش بکنیم.اگه یه کاری بده واسه همه بده چه احمدی نژاد چه حاتمی. تازه حاتمی بزرگ شده فرانسه س عذرش موجه تره تا رئیس دولت. متاسفانه آقای احمدی نژاد تو هر کاری افراط میکرد حتی ابراز ناراحتی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
31
16
سلام.امام علی علیه السلام می فرمایید .صبر بردوقسم است1 صبر درمقابل مصیبت که نیکوست.وصبردرمقابل انچه خدا حرام فرموده است.توصیه میشود کتاب حجاب استاد شهید مطهر رامطالعه نمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
33
11
این مقایسه کاملا منطقی است. منتها اثر کار یک رییس جمهور بدتر از یک بازیگر است. مادر چاوز برای آقای احمدی نژاد یک نامحرم محسوب می شود و ربطی هم به نوع پوشش ندارد و کسانی که نوع پوشش را دلیل تفاوت می دانند باید پاسخ دهند که مگر می شود یک خانم با پوشش کامل را بغل کرد. از این گذشته نوع پوشش ما در داخل کشور همان است که در جشنواره کن خانم حاتمی نشان دادند البته این نوع پوشش به نظر من اشکال دارد اما برای کسانی که این همه سر و صدا می کنند باید گفت که اگر قرار بر گسترش حجاب هستند بد حجابی ها و بی حجابی های داخل را رفع و رجوع کنند که اتفا در دولت اصول گرا به شدت افزایش یافته است. بنابراین نر حکمی برای خام حاتمی است برای آقای احمدی نژاد هم برقرار است. به امید با عفت بودن جامعه اعم از زن و مرد و پی و جوان هم عفت جسم و هم عفت کلام و عفت رفتار
vazash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
6
43
خدایی مردم دنیا رو این جور چیز اصلا بحثی نمی کنند ما کجا و آن ها کجا همه ی شما سرکارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
6
52
خلاف بالا کشیدن ثروت مردم است
هیچکس نگران آن نیست
آبروی مردم را بردن است
leila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
12
55
خانم لیلا حاتمی بسیار موقر و متین ظاهر شدند و دلواپسان با این کارهایشان همه را نسبت به اسلام بدبین می کنند مثل طالبان.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
5
49
نمی دانم ولی به نظرم بهتر است به جای پرداختن به این مسائل به فکر بهبود وضعیت مردم و آینده آنها باشیم زیرا هر کس در مقابل خداوند مسئول اعمال خودش خواهد بود
محمد مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
6
25
یک نتیجه منطقی از آمار لایکها و کامنتها این است که احمدی نژاد به دامان اصولگراها برگشته البته تغییری در رفتار او ایجاد نشده بلکه اصولگراهایی که به دلایل واهی گول ...قدرت را خوردند و بین خودشان با احمدی نژاد فاصله انداختند الان سرشان به سنگ خورده است و او را از خود می دانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
13
70
لباس لیلا خیلی هم برازنده و با حیا و عفت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
8
49
دوران ما رنسانسی دیگر است مانسل سوخته ایم
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
15
67
درود بر لیلا خاتمی . به بانوی شایسته ایران زمین افتخار می کنیم .
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
9
68
چرا با ابروش بازی میکنید خودش شعور داره شوهر داره ادعاییم نداره مثل احمدینژادم قبل سلام کردن چنتا ایه و حدیث نمیخونه که بگین کار جفتشون شبیه همه از همه مهمتر یک خدای بخشنده و مهربون داره که از همه بهتر در زمان خودش براش تصمیم میگیره پدر و دختر افتخار فرهنگ ما بودندو هستند
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
5
45
خوشم میاد ماملت ایران همه مون فیلسوف و قاضی وتحلیلگر وسیاست مدارو...هستیم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
9
71
واقعا متاسفم برای وضعیت موجود که هنوز مسئله ای به این کوچکی و ... جنجال ساخته ... کسی رو تو قبر کس دیگه نمیکنن بابا یکم به عقائید هم احترام بذاریم به من و شما چه ربطی داره که یه خانم با یه پیرمرد که جای جدش بود روبوسی کرده ...
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
17
93
زنده باد لیلا حاتمی بازیگر باشخصیت ایرانی
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
5
75
اقایون و خانومای محترم خوش بحال همه تون مشکلتون بوسیدن یا نبوسیدن این خانوم و اما و اگراش کاش به این دقت بیشتر به دست نوشته یک مرد یا زنی نیگاه میکردید که کلیه ش بخاطر مخارج زندگیش به حراج گذاشته
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
6
57
یاد بگیریم کمتر قضاوت کنیم بیشتر به فکر عیبهای خودمان باشیم .بی نقصها دستا بالا!حد اقل کم نقصا
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
12
41
ما ایرانیان به خانم لیلا حاتمی بازیگر ارزشمند ایرانی افتخار می کنیم.
مهرداد
|
United States of America
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
7
27
اصلا لیلا حاتمی نماینده ایران نبوده...دلش خواسته و بر خلاف قانونکشوری که داخلش بوده هم عمل نکرده
یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
10
7
داواپسم من
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین