کد خبر: ۲۴۵۳۸۳
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
غلامعلی دهقان، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه:

تخریب‌کنندگان دولت هنوز در فضای رقابت انتخاباتی هستند

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: شبکه رسانه ای علیه دولت بداند که صرف آرمانگرایی مطلق نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند، بلکه کشور به آرمانگرایی و واقعیت نیاز دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: غلامعلی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه نقد و نقادی موجب رشد و بالندگی کشور می شود گفت: درعین حال آنچه باید مورد توجه قرار گیرد توجه به خط قرمزی به نام منافع ملی است.

وی ادامه داد:به عنوان نمونه درجریان انتقاداتی که از مذاکرات هسته ای در داخل کشور صورت گرفت شاهد بودیم در برخی موارد به جای نقد، تخریب تیم مذاکره کننده در دستور کار برخی رسانه ها و جریان ها قرار گرفت.

دهقان با اشاره به اینکه منتقدانی مانند دلواپسان صرفا نگاه سلبی دارند تصریح کرد:مشخص است که این عده بیشتر به دنبال تخریب و تضعیف دولت هستند تا نقد.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: شواهد نشان می دهد که جریان رسانه ای علیه دولت اعتدال شکل گرفته و درصدد مقابله با دولت است، به نظر می رسد این رسانه ها هنوز در روزهای قبل از انتخابات سال گذشته هستند و باورشان نشده است که آقای روحانی به ریاست جمهوری رسیده است.

وی ادامه داد: این جریان رسانه ای باید به جای تخریب دولت به این سوال پاسخ دهد که چرا تفکر جریان مورد حمایت آنها در انتخابات مورد اقبال مردم قرار نگرفت، متاسفانه این جریان بدون اینکه نقادی را از خود شروع کند به نقادی دیگران پرداخته است.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اینکه به نظر می رسد این جریان رسانه ای بازی خود را زود شروع کرده است به آنها توصیه کرد: برای موفقیت در انتخابات آتی بهتر است به بازنگری اندیشه های خود بپردازند ودرصدد یافتن علت ناکامی خود در انتخابات سال گذشته باشند،درغیر این صورت با تخریب دیگران و عدم ارائه برنامه به نقطه صفر بازخواهند گشت. 

به گفته وی تضعیف و تخریب صرف نمی تواند موجب ماندگاری و بقای جریانی باشد،و شبکه رسانه ای علیه دولت بداند که صرف آرمانگرایی مطلق نمی تواند مشکلات کشور را حل کند،بلکه کشور به آرمانگرایی و واقعیت نیاز دارد. 

وی همچنین خطاب به شبکه رسانه ای علیه دولت گفت:در انتقاد کردن از دولت شتابزده عمل نکنند،همانگونه که در ماجرای جشن روز زن به دلیل شتابزدگی دچار اشتباه و مجبور شدند عذرخواهی کنند. 

دهقان تاکید کرد: جریان معروف به تندروها که درصدد تخریب هستند باید فصل الخطاب مواضع سیاسی را فرمایشات رهبر انقلاب بدانند و از ایشان جلوتر حرکت نکنند در غیر این صورت فرجام خوبی در انتظار آنها نیست،این عده باید در نقدهای خود منافع ملی را در نظر بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین