کد خبر: ۲۴۶۴۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱

تجمع 100 دامدار مقابل وزارت جهاد کشاورزی

جمعی از دامداران سراسر کشور امروز - یکشنبه - مقابل ساختمان وزارت جهاد کشاورزی در خیابان طالقانی تجمع کردند که نهایتا با وساطت و راهبری مسئولان این وزارتخانه جلسه‌ای در راستای حل مشکلات آن‌ها برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  حدود 100 نفر از دامداران سراسر کشور به همراه رییس انجمن صنفی گاوداران استان تهران امروز مقابل ساختمان وزارت جهاد کشاورزی تجمع کردند که در ادامه با وساطت مسئولان این وزارتخانه به نمازخانه وزارت جهاد کشاورزی رفتند و جلسه‌ای چند ساعته‌ای با حضور خلیل آقایی، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس و دیگر مسئولان این وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه دامداران خواستار تعیین تکلیف نرخ جدید شیر و گوشت در سال جاری، پرداخت هرچه سریع‌تر مطالبات علوفه‌ای معوقه‌ آن‌ها در سال گذشته طی ماه‌های تیر تا آذر، تنظیم بازار علوفه، پرداخت مابقی یارانه 300 میلیارد تومانی یارانه شیر به دامداران و ... شدند.

در ادامه این جلسه خلیل آقایی و نماینده‌ای از ستاد تنظیم بازار با دامداران صحبت کردند و ضمن دعوت آن‌ها به آرامش، خواستند نمایندگان خود را معرفی کنند و این مسائل را در جلسه‌ای با وزیر جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان مربوطه مطرح کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین