کد خبر: ۲۴۸۶۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۳

ظریف درحال تماشای دیدار ایران- نیجریه/عکس

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که صبح امروز برای شرکت در مذاکرات هسته ای به وین سفر کرده فوتبال ایران - نیجریه را به همراه تیم هسته ای و خبرنگاران در نمایندگی ایران در وین تماشا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ظریف ظهر امروز در نمایندگی ایران در وین نهار کاری مشترک با کاترین اشتون ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را برگزار کرد و بعد از ظهر نیز در نشست سه جانبه ایران ، آمریکا و کاترین اشتون در هتل کوبورگ حضور یافت. نشستی که ویلیام برنز ، قادم مقام وزیر امور خارجه آمریکا در کنار وندی شرمن در آن حضور داشت.

اما گذشته از موضوعات هسته ای امروز یکی از سئوالاتی که خبرنگاران از همان ابتدای پرواز از وزیر امور خارجه پرسیدند ، پیش بینی از نتیجه فوتبال ایران ونیجریه بود که امشب برگزار شد.


حضور ظریف در اردوی تیم ملی فوتبال در دور چهارم مذاکرات وین و عکس های منتشر شده ازآن دیدار علاقه وزیر امور خارجه به فوتبال را نشان  داد و گپ زدن خبرنگاران با وی در موضوع فوتبال را بیشتر کرد.

ظریف که امروز چندین بار برای برد تیم ایران ابراز امیداوری کرد گفت که قصد دارد فوتبال را با تیم هسته ای و خبرنگاران تماشا کند.

به گزارش مهر، همین برنامه بود که باعث دعوت نمایندگی از خبرنگاران برای حضور در محل نمایندگی در ساعت 20:30 دقیقه به وقت وین شد. فوتبال ساعت 21 به وقت وین آغاز شد و ظریف در کنار تیم هسته ای و خبرنگاران مسابقه فوتبال را تماشا کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین