کد خبر: ۲۴۸۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
هادی خامنه‌ای:

عده‌ای برطبل توخالی فتنه میکوبند/حصرباید برداشته شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه‌ای در دیدار با شورای جوانان احزاب اصلاح‌طلب که عصر روز گذشته در پژوهشکده تاریخ اسلام صورت گرفت، با اشاره به رشد گروه‌های افراطی و تروریستی در منطقه و جریان داعش در عراق گفت: بسیاری از دلسوزان جامعه معتقد هستند که باید وحدت و اتحاد را در جامعه تحکیم بخشید و راه برخورد با این فتنه‌گری‌ها وحدت است اما این توصیه کردن‌ها کافی نیست و برای ایجاد عملی وحدت باید راهکارهای عملی هم داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وی با بیان اینکه باید در جامعه همدلی و همبستگی عمیق بوجود آوریم، اظهار داشت: عده‌ای با کوبیدن بر طبل توخالی فتنه و فتنه‌گری و تکرار این شعار در حال نان خوردن هستند و در واقع در حال فتنه‌گری واقعی‌اند.

رئیس مجمع نیروهای خط امام ادامه داد: ما باید به هر شکل به دنبال ایجاد همبستگی باشیم ولو اینکه در این همبستگی ممکن است بخشی از منافع و نظرات شخصی‌مان را کنار بگذاریم و این کنار گذاشتن به معنای عدول از ارزش‌ها و اعتقادات نیست.

این نماینده ادوار مجلس با تاکید بر اینکه ما باید مسائلی که موجب ایجاد مشکلات و بن‌بست‌هایی در کشور شده را حل کنیم، تصریح کرد: یکی از این مشکلات، مسئله حصر برخی از فعالان سیاسی است که باید رفع حصر صورت بگیرد و زندانیان سیاسی نیز به حقوقشان برسند و مشکلات آنها حل شود.

خامنه‌ای با بیان اینکه راه‌حل نهایی در رفع مشکلات اقتصادی هم ایجاد همبستگی در جامعه است، به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: خوشبختانه چون در مذاکرات افراد کارآمدی حضور دارند، شاهد تاثیرگذاری و روبه جلو بودن مذاکرات هسته‌ای هستیم اما یکی از شرایط قوی بودن و موفقیت یک عقبه کارا و قوی است و آن عقبه هم رفع مشکلات داخلی است.

به گزارش ایلنا، رئیس مجمع نیروهای خط امام در پاسخ به سوال یکی از حضار مبنی بر اینکه آیا اخباری مبنی بر اینک شما مسئولیت کمیته‌ای در مجمع روحانیون را برای انتخاب افرادی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را برعهده گرفته‌اید، صحت دارد؟ بیان کرد: این خبر به هیچ‌وجه صحت ندارد چرا که من عضو مجمع روحانیون نیستم و فقط در یک مدت کوتاه و آن‌هم در زمانی که آقای کروبی، دبیرکلی آن را برعهده داشت در جلسات آنها حضور پیدا می‌‌کردم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین