کد خبر: ۲۴۹۱۱۵
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹

برنامه روز نهم جام جهانی

دیدار ایران و آرژانتین در روز نهم جام جهانی 2014 برزیل در شهر "بلوهوریزنته" برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، جام جهانی برزیل در روز نهم با برگزاری سه دیدار دیگر از گروه‌های چهار و پنج پیگیری می‌شود.

* ایران – آرژانتین – ساعت 20:30

ایران و آرژانتین در دومین دیدارشان در جام بیستم در شهر "بلوهوریزنته" به مصاف هم می‌روند. آرژانتین که در بازی اول موفق شد بوسنی و هرزگوین را شکست دهد می‌تواند با پیروزی برابر ایران تقریبا خیالش را برای صعود از این گروه راحت کند. آنها گونسالو هیگواین که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد را نیز به طور کامل در اختیار دارد. ایران نیز پس از آن که برای اولین بار در تاریخ جام جهانی موفق شد در یک دیدار دروازه‌ خود را بسته نگه دارد، امیدوار است تا بتواند نمایشی آبرومندانه برابر آرژانتین داشته باشد.

* آلمان – غنا – ساعت 23:30

آلمان پس از پیروزی درخشان چهار بر صفر برابر پرتغال امیدوار است تا بتواند با برتری برابر تیم غنا گام بلندی برای رسیدن به جمع شانزده تیم برتر جام جهانی 2014 برزیل بردارد. این دو تیم در جام جهانی 2010 نیز با هم در مرحله گروهی دیدار کردند که آلمان با تک گل اوزیل به پیروزی رسید. تقابل جالب این دیدار را برادران بوآتنگ رقم خواهند زد. ژروم بوآتنگ در آلمان و کوین پرنس در غنا باز هم می‌توانند برابر هم به میدان بروند.

* نیجریه – بوسنی و هرزگوین – ساعت 02:30 یکشنبه

دو تیم همگروه ایران در دیداری که می‌توانند برای تیم ملی ایران نیز اهمیت داشته باشد، برابر هم به میدان خواهند رفت. نیجریه پس از تساوی با ایران و بوسنی و هرزگوین پس از شکست برابر آرژانتین پای به این دیدار می‌گذارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین