کد خبر: ۲۵۱۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷

واکنش امیر قلعه‌نویی به صحبت‌های جنجالی رحمتی

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در حالی از حضور رحمتی در تیم خود به عنوان دروازه‌بان محروم شد که این دروازه‌بان در خصوص سرمربی آبی‌ها بحث‌های جنجالی را مطرح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبر حضور رحمتی در پیکان و اختلافاتی که میان وی و آبی‌ها مطرح و عنوان شد، باعث این بود که رحمتی به پیکان برود و آبی‌ها را همراهی نکند، این در حالی است که رحمتی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که قلعه‌نویی از گریه‌های وی برای ناصر حجازی در یک برنامه تلویزیونی ناراحت بوده و به وی اعلام کرده است که چرا این عکس العمل را ارائه کرده است از طرفی دیگر اعلام شده که امیر قلعه‌نویی در این خصوص صحبتی نکرده و پس از شنیدن این موضوع و صحبت‌های رحمتی حسابی ناراحت و عصبانی شده است اما در خصوص این دروازه‌بان صحبتی نکرده است و تنها اعلام کرده که در خصوص وی و ادعاهایش حرفی برای گفتن ندارد.
 
آندرانیک تیموریان، سوژه اصلی استقلالی‌ها/
تراکتو‌رسازی، پرسپولیس، استقلال و قطر کدامیک؟
 
هافبک استقلال هنوز در خصوص تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری نکرده است اما وی پیشنهادات خوبی دارد و در این میان حتی پرسپولیسی‌ها نیز حاضر شدند برای جذب وی مبلغ بسیار قابل توجهی را ارائه کنند اما تیموریان مدعی است که در ایران تنها در استقلال بازی می‌کند و اولویتش پیشنهادات عربی است زیرا وی در سال‌های پایانی فوتبال خود قرار دارد و قصد دارد نهایت استفاده را  برده و زندگی‌اش را سر و سامان دهد.
 
شایان ذکر است، آبی‌ها به صورت جدی پیگیر وضعیت وی هستند که در صورت عدم توافق و یا پشیمانی آندو از حضور در قطر این بازیکن را پای چند مذاکره ببرند و با وی توافق کنند.
 
 این در حالی است که استقلالی‌ها در خصوص جذب این بازیکن با محدودیت زیادی از نظر مالی روبه‌رو نیستند!
 
 
قرارداد هافبک عراقی استقلال زیر 600 میلیون/
جاسم کرار، طبق قانون آبی شد!
 
جاسم کرار با شرایط خاص روبرو شده است زیرا وی که قصد داشت سریعتر وارد ایران شده و قراردادش را امضا کند با مشکل روبه‌رو شد و نتوانست قراردادش را به موقع با آبی‌ها امضا کند اما این اتفاق سرانجام پس از حل مشکلات این تیم به اتمام رسید و وی توانست قراردادش را با آبی‌ها به ثبت برساند و قرارداد مشروط 2 سالی امضا کند.
 
شایان ذکر است، وی تحت شرایط خاص و با مبلغی در حدود 600 میلیون تومان قرارداد امضا کرد و استقلالی شد.
 
 از طرفی عنوان می‌شود قرار‌داد وی در فصل دوم حضورش در این تیم با تغییراتی روبه‌رو می‌شود زیرا اگر آبی‌ها از وی رضایت کامل داشته باشند، وی می‌تواند در استقلال بماند و این تیم را همراهی کند.
 
رابطه مدیرعامل استقلال با افشارزاده/
اکثر مسئولان سابق در باشگاه منصوب شدند!
 
پس از جدایی فتح‌اله‌زاده و حضور افشا‌رزاده به عنوان مدیر عامل این تیم تصور می‌شد که مسئولان منصوب به آن دوران در استقلال جایی نداشته باشند و حتی حرف و حدیث‌ و مسائل زیادی نیز در خصوص برخی اعضای باشگاه شنیده می‌شد اما پس از حضور مدیریت جدید نیز بسیاری از افراد حاضر در باشگاه،‌ در تیم ماندنی شدند و توانستند تیم‌های جدیدی را بدست بیاورند.
 
 این در حالی است که تصور می‌شد که این اتفاق با حضور افراد و چارت جدید در باشگاه رخ ندهد و اعضای جدیدتری وارد باشگاه شوند که از گروه و چارت مدیریت جدید تیم هستند.
 
 شایان ذکر است که علاوه بر حضور مسئولان در رده‌های بالا از چارت قبلی، مسئولیت‌های کوچک در باشگاه نیز به همین روال واگذار شده است.
 
قلعه‌نویی، بازیکن سفارش شده را نمی‌خواهد/   
رای منفی به حضور یک بازیکن تستی
 
این بازیکن که یک استقلال قدیمی است در تمرینات این تیم حاضر شده تا سرمربی آبی‌ها با دیدن عملکرد وی درصدد ‌جذبش برآید اما سرمربی استقلال خواستار جذب وی نیست و از کادر فنی تیمش خواسته است تا شرایطی فراهم کند که وی متوجه این امر شده و زمان خود را در تمرینات استقلال تلف نکند.
 
این بازیکن خارج از کشور زندگی می‌کند اما به تصور حضور در استقلال و تحقق رویاهایش در تمرینات شرکت می‌کند و قلعه‌نویی نیز اعلام کرده است قصد جذب وی را ندارد زیرا وی مد نظر این مربی در تیم استقلال نیست.
 
ادینهو به شرط می‌تواند اسقلالی شود/
 ملی‌پوشان برزیلی مانع عقد قرار داد!
 
 ادینهو قرار است جای یک مهاجم دیگر به استقلال بیاید زیرا پیش از این آبی‌ها خواستار حضور یک بازیکن در تیم بودند اما شرایط برای حضور این بازیکن مهیا نشده است و به همین دلیل نام ادینهو مطرح شد، اما این در حالی است که آبی‌ها برای جذب یک مهاجم دیگر با مشکلاتی خاص روبرو هستند.
 
 گفتنی است، انصاری‌فرد جزو نفراتی بود که آبی‌‌ها خواستار حضور وی شدند و در مقابل ادینهو جانشین وی شد اما گفته می‌شود تلاش مسئولان بیهوده است زیرا فهرست استقلال کامل شده و در صورتی که ملی‌پوشان و دروازه‌بان برزیلی مورد نظر آبی‌ها قرار‌داد امضا کنند استقلال جایی برای جذب یک بازیکن جدید دیگر ندارد و این موضوع برای تیم مشکل‌ساز می‌شود.
 
 
بدون تیم ماندن مهاجم سابق استقلال/
 پشیمانی از مصاحبه علیه سرمربی تیم
 
اولادی در حالی از استقلال جدا شد که وی یک فصل دیگر با استقلالی‌ها قرارداد داشت اما در فهرست مازاد قرار گرفت و آبی‌ها نیز از عملکرد وی رضایت نداشتند به همین دلیل شرایط برای حضور وی در تیم برای فصل آینده فراهم نشد.
 
گفتنی است، اولادی پس از پایان فصل صحبت‌هایی را در خصوص برخی بازیکنان تیم  و نحوه بازی کردن آنها در ترکیب استقلال مطرح کرد که این موضوع با واکنش قلعه‌نویی و مربیان تیم روبه‌رو شد و علت اصلی جدایی وی نیز این موضوع بود.
 
شایان ذکر است، وی که از ملوان پیشنهاد داشت با شرایط خاص روبه‌رو شده و تا به حال با تیمی قرار‌داد امضا نکرده است تا از صحبت علیه برخی اعضای تیم حسابی پشیمان باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین