کد خبر: ۲۵۱۵۹۸
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

افزایش مقرری ارزی دانشجویان بورسیه

با تصویب دولت مقرری ارزی دانشجویان بورسیه شاغل به تحصیل در خارج از کشور افزایش یافت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با تصویب دولت مقرری ارزی دانشجویان بورسیه شاغل به تحصیل در خارج از کشور افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،  هیات دولت عصر یکشنبه به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهور تشکیل جلسه داد و اعضای دولت درباره مهمترین مسایل و مباحث اجرایی روز کشور با یکدیگر تبادل نظر کردند.

در این جلسه گزارش کمیسیون لوایح در خصوص "لایحه جامع وکالت دادگستری" از سوی هیات وزیران مورد بررسی قرار گرفت و موادی از آن به تصویب رسید. این لایحه شامل مواردی از قبیل کلیات لایحه، تشکیلات، ورود به حرفه وکالت، حقوق و تکالیف حرفه ای وکیل، مقررات انتظامی و صندوق حمایت وکلای رسمی است.

در ادامه تعدادی از پیشنهادهای دستگاههای اجرایی پس از بحث و بررسی به تصویب هیات وزیران رسید.

با تصویب دولت مقرری ارزی دانشجویان بورسیه شاغل به تحصیل در خارج از کشور افزایش یافت.

الگوی مصرف آب و برق حوزه های علمیه، مساجد، دارالقرآن ها، حسینیه ها و اماکن دینی اقلیت های دینی از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز هیأت دولت به تصویب رسید.

اختصاص اعتبار به آسیب دیدگان ناشی از وقوع سیل و برف و کولاک در استان های زنجان، مازندران، هرمزگان، همدان، اردبیل و سیستان و بلوچستان از دیگر مصوبات جلسه امروز هیأت وزیران بود.

همچنین با تصویب دولت، مبلغ چهل میلیارد ریال اعتبار به منظور تأمین هزینه های پشتیبانی، آواربرداری و ارایه خدمات فنی و مدیریتی در مناطق خسارت دیده استان های خراسان جنوبی، اصفهان و هرمزگان، به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اختصاص یافت.

دولت با اختصاص مبلغ ده هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور پیش بینی، پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث، سوانح و بحران ها به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد.

اختصاص مبلغ ده میلیارد ریال بابت تقدیر از معلمان نمونه کشوری نیز از دیگر مصوبات امروز هیأت وزیران بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین