کد خبر: ۲۵۱۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹

تابش: اکثر نمایندگان از تذکر ممنو‌ع‌البیانی ناراحتند

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی درباره تذکر10 نماینده مجلس به وزیر دادگستری درباره ممنوع التصویر و ممنوع البیان شدن حجت الاسلام سید محمد خاتمی گفت: ورود مجلس در این زمینه موجب وهن است و اکثریت نمایندگان از این موضوع ناراحت شده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدرضا تابش در حاشیه آیین ترحیم مادروزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درخصوص رویکرد اصلاح طلبان نسبت به دولت یازدهم گفت: ممکن است همه آنچه که اصلاح طلبان می خواستند در این دولت فراهم نشده باشد اما شعارهایی که رئیس جمهور داده و عملکردی که داشته مورد حمایت اصلاح طلبان بوده است.

وی در ادامه درباره تذکر 10 نماینده مجلس به وزیر دادگستری درباره ممنوع التصویر و ممنوع البیان شدن حجت الاسلام سید محمد خاتمی گفت: تذکر، اخطار، سوال و استیضاح جزء وظایف نمایندگان است ولی در این مورد ناشیانه عمل کرده اند چرا که این مساله موضوعی نیست که در حیطه اختیارات نمایندگان قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:هیچ مدرک و سندی هم آقایان نماینده در این مورد ارائه نکرده اند و این رفتار دون شان نمایندگان بود؛ باید فهم حقوقی داشته باشیم و فرق بین قرار و حکم را بدانیم.

تابش اظهار داشت: ورود مجلس در این زمینه موجب وهن است و اکثریت نمایندگان از این موضوع ناراحت شده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین