کد خبر: ۲۵۲۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

نماینده اصولگرا: دولت در برابر هجمه پایداری‌ها مقاومت کند

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت و گو با جمهوریت گفت:جبهه پایداری با طرح مکرر سوالات و هجمه های دیگری از قبیل پیگیری و تهدید به استیضاح توتنسته است دولت را تا اندازه ای منفعل کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: جبهه پایداری با هجمه ای که از ابتدای کار دولت یازدهم انجام داده و با بزرگنمایی مشکلات و بزرگ کردن مشکلات دولت در منفعل کردن دولت موفق عمل کرده و من فکر می کنم شخص دکتر روحانی و وزرا را به سمت منفعل شدن پیش برده است.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: جبهه پایداری با طرح مکرر سوالات و هجمه های دیگری از قبیل پیگیری و تهدید به استیضاح توانسته است دولت را تا اندازه ای منفعل کند.

وی تاکید کرد: در پی این دست از مسائل و زیر این شکل از فشارهای جبهه پایداری دولت تا اندازه زیادی عقب نشینی کرده است و با این رویه نمی تواند وعده هایی که در زمان انتخابات به مردم داده است را محقق سازد.

این نماینده مجلس با ابراز نگرانی از منفعل شدن دولت تصریح کرد:دولت باید بدون توجه و ترس از این فشارها و هجمه ها باید مبارزه کند.

جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: با اشاره به تلاش مکرر برخی از نمایندگان برای استیضاح فرجی دانا گفت:در حال حاضر در برخی از دانشگاه ها افرادی بر سر کار هستند که هماهنگ با تیم دکتر روحانی هستند یا بعضا از دولت قبل باقی مانده اند.

وی افزود: در حال حاضر با فشارهایی که بر روی وزیر علوم وارد می شود پشت پرده تغییرات مورد مطالبه دانشگاهیان دیگر انجام نمی شود و به نحوی اصلاحاتی که قول داده بود متوقف می شود.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان این که موتور اصلاحات وعده داده شده از جانب دولت در حال متوقف شدن است، تاکید کرد:دولت باید بدون توجه به این مسائل هزینه هایی را پرداخت کند و از استیضاح وزرایش نترسد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم تا انتخاباتی بعدی دولت زیر فشار هجمه های جبهه پایداری وعده های خود را مسکوت نگذارد

این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: جبهه پایداری با تاکتیک فشار خود موفق عمل کرده و جلوی تحقق وعده های دولت را می گیرد و با این روش موجبات نارضایتی کسانی که به دولت رای داده بودند را مهیا می کند با این شکل که دولت نتوانست به وعد ه های حداقل سیاسی خود عمل کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس تاکید کرد: انتظار ما این است که دولت از این انفعال خارج شود و مردانه مقاومت کند و آنچه وعده داده بود برای مردم انجام دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین