کد خبر: ۲۵۲۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱

قتل در لارستان دستگیری در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری متهم به قتلی که 12 سال قبل قتلی در این شهرستان مرتکب و متواری شده بود، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ حسین خلیفه در توضیح این خبر گفت: در مرداد ماه سال 1381 جوانی 22 ساله توسط فردی با استفاده از سلاح‌سرد در لارستان به قتل رسید.

خلیفه اضافه کرد: مأموران پس از 12 سال و با انجام تحقیقات محل اختفای متهم را در استان بوشهر شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سلاح به کار رفته در قتل نیز از متهم کشف شد افزود: متهم به جرم ارتکابی اقرار و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

خلیفه همچنین از کشف 51 کیلو و 500 گرم تریاک در لارستان خبر داد و گفت: این میزان تریاک در یک خودروی پژو 206 جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: مأموران با ایجاد ایست و بازرسی مقطعی در محور "بستک- لارستان" و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۲۰۶ مظنون شده و آن را متوقف و در بازرسی از آن متوجه تغییراتی در اتاق شدند.

به گزلرش ایسنا، وی اضافه کرد: پس از بازرسی 51 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین