کد خبر: ۲۵۲۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰

فوتبالیست ایرانی راهی اتلتیکو مادرید می‌شود

بعد از آنکه پیشنهاد روبین‌کازان برای سعید عزت اللهی در فصل گذشته با پاسخ رد صادق درودگر مواجه شد، حالا اتلتیکو مادرید همان چیزی است که بازیکن جوان ملوان می‌خواهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گفته نادر عزت‌اللهی – پدر سعید -  از جانب مسوولان این باشگاه تصمیم برای انتقال او قطعی است، تنها مانده چند جلسه با محجوب، مالک باشگاه ملوان تا رضایت او را هم  جلب کنند. در تمام این مراحل سعید در اردوی تیم ملی جوانان در تهران است و حتی برگه دعوتنامه را هم ندیده اما هیجان ناشی از دریافت دعوتنامه اتلتیکو مادرید را می‌توان از صدایش متوجه شد.

او در همین رابطه در گفتگو با بانک ورزش می‌گوید: « باشگاه اتلتیکو دوشنبه یک دعوتنامه برای باشگاه ارسال کرده‌است. چون هنوز ۱۸ سالم تمام نشده، درخواست کردند چند ماه در تیم زیر ۲۱ ساله‌های باشگاه بازی کنم و سپس به تیم بزرگسالان بپیوندم.»

سعید عزت‌اللهی با اشاره به علایق فوتبالی‌اش درباره تمایلش برای بازی در این تیم توضیح می‌دهد: « فکر نمی‌کنم دیگر بهتر از پیشنهاد اتلتیکو مادرید، پیشنهادی باشد. به خصوص برای من که از بچگی عاشق رئال مادرید بودم و حالا می‌توانم به تیم محبوبم بیشتر از همیشه نزدیک شوم و ان‌شاءا… تا چند سال دیگر پیراهن رئال مادرید را بپوشم.»

او درباره اینکه چه زمانی تکلیفش را باشگاه اتلتیکو مشخص می‌شود، می‌گوید: « فعلاً در تهران هستم و با تیم ملی جوانان عازم ترکیه هستم. بیست و یکم که از ترکیه برگردم درباره این پیشنهاد تصمیم نهایی را می‌گیرم البته در این مدت پدرم در جلسات شرکت می‌کند و باید دید این باشگاه می‌تواند رضایتنامه‌ام را از آقای محجوب بگیرد یا نه؟! چون من هنوز یک فصل دیگر با ملوان قرارداد دارم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین