کد خبر: ۲۵۲۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

بهای بلیت اتوبوس در مشهد تا هفته آینده کاهش می یابد

استاندار خراسان رضوی گفت: بهای بلیت اتوبوس در مشهد تا هفته آینده کاهش می یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:، علیرضا رشیدیان، بعدازظهر پنچشنبه در حاشیه بازدید از کارخانجات تولیدی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قیمت بلیت اتوبوس‌ها در مشهد تا هفته آینده و قبل از نیمه‌ ماه مبارک رمضان کاهش می یابد و در این راستا صحبت هایی با شهردار مشهد صورت گرفته و وی قول مساعد داده تا هفته آینده این کاهش قیمت اتفاق بیفتد.

 به گزارش مهر، وی ادامه داد: رئیس شورای اسلامی مشهد نیز درصدد کاهش بهای بلیت اتوبوس است و امیدواریم تا نمایندگان مردم در شورای اسلامی مشهد با تصمیم گیری لازم پیش از نیمه ماه مبارک رمضان خبر کاهش بلیت اتوبوس‌ها را به مردم مشهد بدهند.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: تسهیلات دولت پس از اجرای کاهش بلیت اتوبوس در اختیار شهرداری مشهد قرار می گیرد تا گامی موثر در مسیر راحتی مردم برداشته شود.

رشیدیان در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تعامل بهتر بانک‌ها با بخش تولید، عنوان کرد: تعامل بانک ها با بخش تولید، شکوفایی اقتصادی را به دنبال دارد و ریاست جمهوری بر توجه به تولیدکنندگان تاکید داشتند زیرا تولید، موتور محرک اقتصادی برای برون رفت از رکود اقتصادی است.

استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه امروز باید با عبور از تورم  کنترل شده، رونق اقتصادی و اتکا به تولیدکنندگان داخلی  را در دستور کار قرار دهیم، گفت: ضرورت دارد تا در مسیر سیاست‌های کلان نظام به رونق اقتصادی با کمک بخش خصوصی توجه کنیم.

به گفته وی رهبری فرمودند که تعامل بهتر بانک‌ها با بخش تولید  نقش موثری در رونق اقتصاد دارد و امیدواریم بتوانیم تسهیلاتی به موقع را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین