کد خبر: ۲۵۲۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹

عارف: کشور هم نیاز به حزب دارد و هم خانه احزاب

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه کشور نیازمند حزب و خانه احزاب است به پیگیری‌ها در مورد حزب متبوعش اشاره و تصریح کرد: اگر حزب نیز تشکیل شود یکی از احزاب جبهه اصلاح‌طلبان خواهیم بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان عصر امروز (جمعه) در حاشیه مراسم ختم برادر مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه کار حزب متبوع‌تان به کجا رسید، اظهار داشت: هم‌چنان در حال پیگیری هستیم، اما فعالیت خود را در قالب جبهه اصلاح‌طلبان انجام می‌دهیم، اگر حزب هم تشکیل شد یکی از اعضای آن جبهه خواهیم بود.

وی در مورد فعالیت خود برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: قبلاً هم گفته‌ام که به صورت جدی برای انتخابات مجلس جلو می‌رویم.

عارف همچنین به موضوع ممنوع‌التصویر شدن خاتمی اشاره و تصریح کرد: اصلاً نمی‌دانم شورای امنیت ملی بحثی در این مورد داشته است یا خیر، بنابراین باید از آقایانی که این سؤالات را مطرح کرده‌اند بپرسید.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که گفته بود نیازی به خانه احزاب نیست، گفت: هم حزب نیاز است و هم خانه احزاب، چرا که باید در خانه احزاب همفکری و رایزنی شود و بتوانیم براساس بودجه مشترک با رقبا همکاری کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین