کد خبر: ۲۵۲۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹

سرکرده باند توزیع تریاک تهران دستگیر شد

ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ سرکرده باند توزیع تریاک پایتخت با 122کیلو تریاک شناسایی و دستگیر کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ سرکرده باند توزیع تریاک پایتخت با 122کیلو تریاک شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد بخشنده گفت: ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از طریق منابع اطلاعاتی مطلع شدند شخصی به هویت «ع» اقدام به حمل و جابه جایی مواد مخدر تریاک به صورت عمده در محورهای اصفهان و تهران می کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران با انجام اقدامات ویژه پلیسی متوجه شدند که متهم با قاچاقچیان مواد مخدر شرق کشور ارتباطات متعددی دارد و قرار است مقادیر متنابهی مواد مخدر را با یکدستگاه تریلی به شهرستان نائین انتقال دهد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران پس از اطمینان از صحت خبر با اخذ مجوز قضایی به اصفهان اعزام و ضمن هماهنگی با پلیس این استان، طرح مهار در محورهای مواصلاتی اصفهان به اجرا در آمد.

سرهنگ بخشنده افزود: ماموران با مشاهده کامیون مورد نظر در جاده ورودی اصفهان به نائین، بلافاصله خودرو مزبور را متوقف و متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند؛ در بازرسی از خودرو 122 کیلو 600 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل جعبه زیر کفی تریلی جاساز شده بود، کشف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین