کد خبر: ۲۵۲۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
فینال لیگ جهانی والیبال-ایتالیا؛

تاخیر پرواز تهران - فرانکفورت/9ملی پوش والیبال جا ماندند

تاخیر پرواز تهران فرانکفورت موجب شد تا تیم ایران در دو گروه به فلورانس محل برگزاری مرحله نهایی لیگ جهانی برود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم ملی والیبال کشورمان بامداد امروز دوشنبه 23 تیرماه جهت شرکت در مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی 2014 تهران را به مقصد فرانکفورت و سپس فلورانس ایتالیا ترک کرد.

به گزارش آفتاب به نقل از ایلنا، بر اساس بلیت و برنامه پروازی ای که توسط فدراسیون جهانی والیبال تهیه و اعلام شده بود، فاصله زمانی بین 2 پرواز تیم ایران(تهران – فرانکفورت و فرانکفورت – فلورانس) یک ساعت و نیم بود که تاخیر نیم ساعته پرواز تهران - فرانکفورت موجب شد، تا این فاصله زمانی به یک ساعت کاهش یابد که این مدت زمان برای جابه جایی از ترمینال ورودی به ترمینال a فرودگاه فرانکفورت کافی نبود چراکه زمان بیشتری برای عبور از صف های طولانی کنترل پاسپورت، بلیت و وسایل در فرودگاه نیاز بود که این امر موجب شد تا 9 نفر از بازیکنان و کادر تیم ملی به پرواز فرانکفورت فلورانس نرسند و مجبور شدند با پرواز بعدی در ساعت 12:30 به فلورانس پرواز کنند.

بدین ترتیب پس از ملحق شدن گروه دوم به محل اسکان تیم ها درهتلی به نام هتل ایتالیایی در شهر فلورانس ملی پوشان اولین جلسه تمرین خود را با حضور تمامی نفرات (13 بازیکن) برگزار می کنند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی اسلوبودان کواچ تیم ملی والیبال کشورمان اولین جلسه تمرین بدنسازی خود را ساعت 16 امروز به وقت محلی برگزار می کند.

تیم ملی والیبال کشورمان از روز چهارشنبه اولین دیدار خود را در چهارچوب مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی 2014 ساعت 20 به وقت تهران مقابل روسیه برگزار خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین