کد خبر: ۲۵۲۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸

کاهش سن پاتوق‌نشینی به 12 سال

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق پاتوق را زنگ خطر برای نسل آینده خواند و گفت: سن پاتوق‎نشین‌ها به 12 سال کاهش پیدا کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ "فرهاد بیگلری" در نشست خبری با اصحاب رسانه بافق، افزود: پاتوق‎ها که ظاهراً از قلیان‎کشی شروع می‌شود، منشأ لغزش و انحراف جوانان و نوجوانان است.

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، وی اظهار کرد: برخی از والدین پاتوق را محل تفریح سالم فرزندان می‎دانند و می‎گویند خدا را شکر که سر از جاهای آلوده‎تر و مخرب در نیاورده‏ اند در حالی که تمام بدبختی کودکان و پدر و مادرها از همین محل‌های به ظاهر غیر مخرب شروع می‎شود.

بیگلری با بیان این که مجرم‌های سابقه‎دار عمدتاً در همین پاتوق‎ها دستگیر می‌شوند، از رسانه‌ها خواست تا با نگارش مقالات و انعکاس این اخبار، زنگ خطر این اماکن سوء را به صدا درآورند.

وی رسالت خبرنگاران را خطیر شمرد و گفت: قلم و اطلاع‌رسانی شما می‎تواند ده‌ها جوان و نوجوان و خانواده‎های آنها را از ورطه نابودی و نگرانی نجات دهد.

فرمانده نیروی انتظامی بافق، مبارزه با بدحجابی و بی‌حجابی، مقابله با سوداگران مرگ، مبارزه با تهاجم فرهنگی، جمع آوری تجهیزات ماهواره‎ای، تکریم ارباب رجوع، مجاهدت برای دستگیری خلاف‎کاران، اراذل و اوباش، برقراری نظم و امنیت، حفاظت از تمامیت ارضی کشور، برگزاری کلاس‌های همگانی و آموزش چهره به چهره را از اصلی‌ترین اهداف و ماموریت‎های نیروی انتظامی برشمرد.

بیگلری به موتورسواران نیز هشدار داد و گفت: تعداد زیادی موتورسیکلت در شهر داریم که افراد خانواده‌ی خود را در سنین مختلف سوار این وسیله نقلیه می‎کنند و برای جان خود و اعضای خانواده ارزش قائل نیستند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین