کد خبر: ۲۵۳۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
پنجمین سالگرد قربانیان کهریزک

زائری: زخم 88 نمی‌تواند تا ابد باز بماند/ بزرگان برای حل مساله پا پیش بگذارند

سخنران مراسم پنجمین سالگرد قربانیان کهریزک با اشاره به حوادث سال 88 و ماجرای کهریزک، گفت: ماجرای 88 باید برطرف شود و عده‌ای از بزرگان باید برای حل این مساله پا پیش بگذارند، این زخم نمی‌تواند تا ابد باز بماند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مراسم پنجمین سالگرد قربانیان کهریزک عصر روز پنجشنبه در مسجد ولی‌عصر(عج) با حضور خانواده قربانیان این حادثه؛ روح‌الامینی، کامرانی و جوادی‌فر برگزار شد. مهدی خزعلی،‌ نسرین ستوده،‌ سردار علایی نیز از جمله حاضران در این مراسم بودند.

زائری در ادامه سخنرانی خود در این مراسم با اشاره به حادثه کهریزک گفت: هنوز کسانی که این حادثه را پدید آوردند فرصت دارند که خطاهای‌شان را بپذیرند و برگردند. البته بزرگترهای نظام نیز باید آن‌ها را و برخی دیگر را که اکنون در سایه به سر می‌برند به پای میز محاکمه بکشانند. این افراد هنوز فرصت دارند که برگردند و به خطاهای‌شان اعتراف کنند.

وی افزود: امیدواریم خداوند انسان‌های فاسد و ناشایست را از اموری که پای مسائل مسلمین در آن گیر است بردارد. این دعا در حقیقت دعا برای ظهور است؛ چراکه تنها پس از ظهور است که همه این مسائل برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: بیشترین فشار بر روی رهبر انقلاب است. ایشان بارها موضع خود را اعلام کرده‌اند اما هنوز برخی گردن‌کلفتی می‌کنند.

زائری همچنین گفت: آن‌چه جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند خانم‌های ساپورت‌ پوش یا مدل موی آقایان یا شبکه‌های ماهواره‌ای نیست؛ بلکه آنچه جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند کسانی‌اند که به اسم انقلاب و اسلام به مردم ظلم کردند و هنوز پاسخگو نیستند.

وی با اشاره دوباره به مسائل پیش آمده در حادثه کهریزک گفت:‌ ما منتظر توبه این افراد هستیم و از خدا می‌خواهیم هدایت‌شان کند والا ذلیل و خوارشان گرداند. کسانی که باعث این اتفاق شده‌اند بیشتر از همه به دین خدا لطمه زده‌اند.

در این مراسم همچنین طاهری وکیل مدافع خانواده روح‌الامینی در رابطه با وضعیت فعلی پرونده متهمان حادثه کهریزک به خبرنگار ایسنا گفت:‌ قسمت مهم پرونده در دادسرا است و ما منتظریم بازپرس دادسرا پرونده ما را به دادگاه ارسال کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: پرونده ما درحالی هنوز در دادسرا قرار دارد که پرونده خانواده مرحوم کامرانی به دادگاه ارسال شده است. ما اکنون علت عدم ارسال پرونده را نمی‌دانیم. البته دلیلی که ذکر می‌شود این است که متهم اصلی این پرونده، پرونده‌های دیگری نیز دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین