کد خبر: ۲۵۳۷۲۱
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

نتانیاهو پس از قتل عام فلسطینیان: باید خانه هایشان را ترک می کردند

ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسوولیت کشتار غیرنظامیان فلسطینی در حملات وحشیانه این رژیم را متوجه خود آنها دانست و گفت: ما به آنها هشدار داده بودیم که باید منازلشان را ترک کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، نتانیاهو امروز (سه شنبه) در مصاحبه با این شبکه خبری همچنین گفت: نیروهای اسرائیلی از اهالی محله شجاعیه خواسته بودند منازل خود را ترک کنند و کسانی که ماندند، درخواست حماس را اجابت کردند و کشته شدن فلسطینیان خواست حماس است.

وی در اظهاراتی مضحک همچنین ادعا کرد: کشته شدن غیرنظامیان برای ما فاجعه است و نمی خواهیم اینطور بشود.

ˈمصطفی برغوثیˈ دبیر کل طرح ملی فلسطین در واکنش به ادعاهای نتانیاهو به اسکای نیوز گفت: سخنان نتانیاهو دروغ محض است و کسی را متقاعد نمی کند، وی سیاستمداری شکست خورده است که گمان می کند می تواند با این سخنان جهان را فریب دهد.

برغوثی ادامه داد: ارتش رژیم صهیونیستی دیروز 100 فلسطینی را به خاک و خون کشید، یک بیمارستان را بمباران کرد و کودکان را کشت، دیگر در غزه مکان امنی وجود ندارد و فلسطینی ها در معرض کشتار وحشیانه و پاکسازی نژادی قرار گرفته اند.

ˈجمال زحالقهˈ عضو عرب کنست رژیم صهیونیستی نیز سخنان نخست وزیر این رژیم و اظهار تاسف او را درباره کشتار غیرنظامیان دروغ خواند.

پس از گذشت دو هفته از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه، بیش از 583 فلسطینی به خاک و خون کشیده شده اند و صهیونیست ها هم شمار کشته های خود را 27 تن اعلام کرده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین