کد خبر: ۲۵۳۷۷۱
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
با حکم وزیر علوم؛

سرپرستان دانشگاه‌های لرستان و هرمزگان منصوب شدند

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، طی احکام جداگانه‌ای دکتر خسرو عزیزی را به سمت سرپرستی دانشگاه لرستان و دکترعلی اکبر شیخی فینی را به سمت سرپرستی دانشگاه هرمزگان منصوب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در احکام دکتر رضا فرجی دانا به سرپرستان این دانشگاه‌ها آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه‌های لرستان و هرمزگان را برپایه قوانین، سیاست‌ها وبرنامه‌های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

وزیرعلوم همچنین در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات دکتر حسن زمانیان رئیس سابق دانشگاه لرستان و دکتر احمد نوحه گر رئیس سابق دانشگاه هرمزگان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است، دکتر خسرو عزیزی عضو هیئت علمی و دانشیار گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه لرستان است و از سوابق اجرایی وی می توان به سرپرستی دانشگاه لرستان در گذشته اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، همچنین دکترعلی اکبر شیخی فینی عضو هیئت علمی گروه مشاوره و راهنمایی دانشگاه هرمزگان است و از سوابق اجرایی وی می توان به تصدی مسئولیت معاونت آموزشی دانشگاه هرمزگان و نایب رئیسی هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان هرمزگان اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین