کد خبر: ۲۵۳۷۸۶
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴

آیت‌الله سبحانی: مسلمانان علیه صهیونیست‌ها قیام کنند

آیت‌الله سبحانی گفت: مسلمانان باید با ایستادگی در مقابل دشمنان، سرزمین غصب شده فلسطین را آزاد کنند و قدس شریف را از چنگال صهیونیست‌های جنایتکار درآورند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این مرجع تقلید در جمع خبرنگاران با محکوم کردن جنایات ددمنشانه صهیونیست‌ها در غزه، گفت: مسئله فلسطین از مهمترین مسایل جهان اسلام است که باید همه در مقابل آن به وظیفه خود عمل کنند.

وی افزود: مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و محل عروج پیامبر‌(ص) بوده است و از این نظر برای همه مسلمانان بسیار مهم و قبال احترام است و کسی حق تعرض و تعدی به این مسجد را ندارد؛ زیرا این مکان از میراث اسلامی است.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز، این مرجع تقلید تصریح کرد: همه مسلمانان باید برای حفظ این میراث گرانبها تلاش کنند و در این رابطه باید همبستگی داشته باشند.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین، تصریح کرد: عده‌ای از شرق و غرب عالم با اهداف نژادپرستانه به این سرزمین آمده و به کشتار مردم بی‌گناه دست می‌زنند، نباید اجازه این کار را به آنها بدهیم.

این مرجع تقلید ادامه داد: یکی از مهمترین راهکارها برای پس گرفتن بیت‌المقدس، ایجاد آمادگی جهانی مسلمانان است که آخرین جمعه ماه رمضان هر ساله با اندیشه حکیمانه امام راحل این بستر را فراهم کرد تا همه مسلمانان یک صدا فریاد آزاد سازی قدس را سردهند.

به گزارش ایسنا، وی در پایان گفت: راه نجات قدس، همبستگی همه مسلمانان و اتحاد آنها برای رسیدن به هدف و تلاش واقعی آنان در این مسیر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین