کد خبر: ۲۵۳۷۹۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴

جامعه روحانیت مبارز جنایات رژیم صهیونستی در غزه را محکوم کرد

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونستی در غزه را محکوم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سلام بر فلسطین، درود بر مردم قهرمان و مقاوم این سرزمین، غفران و رحمت الهی بر شهدای دفاع از غزه و سربلندی و سرفرازی برای مادران، کودکان و شهروندان صبور فلسطین مظلوم

ملت مسلمان ایران

در ماه ضیافت الله در آستانه روز جهانی قدس و در شرایطی که منطقه در آتش جهل و خشونت گروه‌های منحرف اسلام شعله‌آور است رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر مردم بی دفاع غزه را مورد حملات ددمنشانه خود قرار داده است. این درحالی است که نهادها و مجامع بین المللی بویژه کشورهایی که خود را مدافع حقوق بشر و آزادی‌های مشروع انسانی می دانند، هنوز اقدامی در برابرکشتار مردم، کودکان و زنان غیر نظامی فلسطین انجام نداده‌اند.

جای اندوه و تأسف است که در این ظلم بزرگ این کشورها بجای محکومیت اقدامات این رژیم غارتگر و جنگ طلب بر طبل حمایت از ظلم می کوبند و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را عامل اصلی جنگ معرفی می کنند.

امروز بر کسی پوشیده نیست که اختلاف در میان امت اسلامی باعث تجری و جسارت افزون تر رژیم صهیونیستی شده است لذا همچون همیشه وحدت و انسجام مسلمانان اساسی ترین نیاز جهان اسلام است. موضوعی که بارها امام عظیم الشأن (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) مورد تأکید قرار گرفته و امت اسلامی بدان فراخوانده شده‌اند.

جامعه روحانیت مبازر ضمن ابراز همدردی با مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین و محکوم کردن این جنایات، از مردم قهرمان و موحد ایران اسلامی می خواهد در راستای هدف متعالی و دور اندیشانه امام راحل و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال روز قدس را پرشورتر و اثربخش تر از گذشته برگزار نمایند.

جامعه روحانیت مبارز از چهره های سرشناس و صاحب نفوذ جهان اسلام می خواهد که از همه امکانات مادی و ظرفیت های معنوی خود برای محکومیت این اقدامات صهیونیستی استفاده کنند و با ایجاد فضای گفتمانی و رسانه‌ای ضد جنگ و خشونت ،‌رژیم غاصب صهیونیست را وادار به توقف حملات و تجاوز نمایند.

همچنین از مجامع بین المللی انتظار دارد عوامل جنایتکار را به دلیل زیرپاگذاشتن مقررات بین المللی و بدیهی ترین حقوق انسانی مورد تعقیب و محاکمه فوری قرار دهد.

از درگاه خداوند متعال عزت و عظمت بیش از پیش ملتهای مسلمان،‌ ملت مظلوم فلسطین و مردم شریف و عزیز ایران اسلامی را خواهانیم و مطمئنیم دفاع از فلسطین و حمایت مومنانه و ایثارگرانه از مظلومان فلسطین و قدس سرانجام به تحقق وعده الهی خواهد انجامید و دشمن صهیونیستی با خفت و خواری و شکست آشکار روبرو خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین