کد خبر: ۲۵۳۸۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

ستاره تیم فوتبال بارسلونا تصمیم گرفت یک فصل دیگر در این تیم بماند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ژاوی، کاپیتان و بازی‌ساز بارسلونا که از تیم‌های قطری و آمریکایی پیشنهاد داشت، تصمیم گرفت در تیم بارسلونا بماند؛ آن هم در شرایطی که هفته‌ گذشته رسانه‌های اسپانیایی از توافق او با تیم نیویورک سیتی آمریکا خبر داده بودند.

ژاوی، ها‌فبک با تجربه بارسلونا پس از جلسه با لوئیس انریکه، سرمربی این تیم تصمیم گرفت تا پیشنهاد تیم‌های العربی قطر و نیویورک سیتی آمریکا را رد و قراردادش را یک فصل دیگر با آبی - اناری‌ها تمدید کند.

به این ترتیب ژاوی در فصل پیش‌رو پیراهن تیم بارسلونا را بر تن می‌کند تا در کنار آندرس اینیستا، سرخیو بوسکتس و ایوان راکیتیچ در خط ها‌فبک بارسلونا حضور داشته باشد. این بازیکن با تجربه بیش از 700 بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفت و توانست 22 عنوان قهرمانی به دست آورد.

به گزارش ایسنا، خوزه مانوئل بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا با خوشحالی از تمدید قرارداد ژاوی با این تیم گفت: در روزهای گذشته جلسات زیادی با این بازیکن داشتیم و خوشحالم که توانستم او را قانع کنم تا یک فصل دیگر در بارسلونا بماند. او الگوی کامل برای بازیکنان جوان ما محسوب می‌شود و امیدوارم که بتوانیم در آینده بازیکنانی بیشتری مثل ژاوی داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین