کد خبر: ۲۵۳۸۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
خطاب به لاریجانی تهیه شد؛

نامه نمایندگان برای پاسخگویی معاون نیروی انسانی احمدی نژاد در مجلس

تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار دعوت از معاون نیروی انسانی رئیس جمهور در دولت دهم برای پاسخ به ابهاماتی که اخیراً عسگری آزاد قائم مقام معاون نیروی انسانی دولت یازدهم به دولت گذشته در حوزه جذب نیروی انسانی وارد کرده بود شده اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در حال جمع آوری امضا برای نامه خطاب به ریاست مجلس است.

در این نامه نمایندگان خواستار دعوت از مسئولان معاونت نیروی انسانی دولت گذشته برای پاسخ به ابهاماتی که چندی پیش عسگری آزاد معاون نیروی انسانی دولت یازدهم در خصوص عملکرد دولت قبل مطرح کرده بود شدند.

عسگری آزاد قائم مقام معاون نیروی انسانی رئیس جمهور هفته گذشته با حضور در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی گزارشی از وضعیت نظام اداری و استخدامی کشور ارایه داده بود.

در این گزارش وی تاکید کرده بود که طی دولت نهم و دهم 650 هزار نفر به استخدام دولت در آمده اند که از این تعداد 400 هزار نفر بدون آزمون جذب شدند و 692 هزار نفر نیز بر اساس طرح مهرآفرین پشت دروازه های دولت برای استخدام ایستادند.

اظهارات وی موجب شد، فروزنده معاون نیروی انسانی رئیس جمهور در دولت دهم، طی مصاحبه ای خواستار پاسخگویی به این اتهام شود. به همین دلیل تعدادی از نمایندگان مجلس با جمع آوری امضا برای نامه ای خطاب به ریاست مجلس خواستار دعوت از مسئولان دولت گذشته در حوزه جذب نیروی انسانی برای پاسخ به ابهامات و اتهامات عسگری آزاد شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین