کد خبر: ۲۵۳۸۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

تماس تلفنی ظریف با خالد مشعل

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی تماس تلفنی با خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس بر حمایت تهران از مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات بی‌وقفه رژیم اشغالگر قدس علیه نوار غزه تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی تماس تلفنی با خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس بر حمایت تهران از مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات بی‌وقفه رژیم اشغالگر قدس علیه نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمد جواد ظریف در این تماس تلفنی که شب گذشته برقرار شد، مراتب حمایت تهران از مقاومت و ملت فلسطین و پایداری آن در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی را اعلام کرد و از عملکرد مقاومت در جریان این تجاوز تمجید کرد.

در ادامه بیانیه دفتر سیاسی جنبش حماس آمده است که خالد مشعل نیز ضمن قدردانی از موضع جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد که ملت فلسطین به دفاع از خود در برابر ماشین جنگی رژیم صهیونیستی ادامه می دهد و در بالاترین سطوح ثبات و پایداری قرار دارد.

وی افزود: ملت فلسطین عزم خود برای مقابله با تجاوزات رژیم اشغالگر قدس و لغو محاصره باریکه غزه و در نهایت تحقق پیروزی را جزم کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین