کد خبر: ۲۵۳۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶

اصل خبر بیان رهبری درباره وزیر ارشاد در جلسه شاعران جه بود؟

آقا تا مرا دیدند بعد از سلام وعلیک با لحن ویژه‌ای فرمودند ما با شما خیلی حرف داریم حرف‌های جدی داریم. من هم پاسخ دادم هروقت اجازه بفرمایید خدمت تان می‌رسم و می‌شنوم
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آرمان در یادداشتی به قلم غلامعلی رجایی از مشاوران دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت:

سه شنبه گذشته جمعی از نخبگان از ناشرین نویسندگان و اصحاب رسانه وسایت‌ها و وبلاگ‌های فعال درمجمع تشحیص مصلحت نظام با آیت‌ا... هاشمی دیدارداشتند. مدعوین تقریبا همه از سایت‌ها وروزنامه‌های معتدل واصلاح‌طلب بودند. شش نفری از مدعوین صحبت‌های خوبی کردند و عملا برای آقای هاشمی فرصت چندانی برای صحبت نماند. سخنان کوتاه هاشمی به اذان مغرب رسید وایشان هم طبق روال همیشگی که مراقب وقت اذان هستند سخنشان را پایان دادند و جمعیت آماده نماز جماعت شدند.

اواسط جلسه بود که آقای جنتی وزیر محترم ارشاد هم که می‌گفت تا آن وقت درجلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده درجلسه حضوریافت وسخنانی ایراد کرد. سر سفره افطار به آقای جنتی گفتم این خبرکه بعضی درباره شما ازحاشیه دیدار رهبری با شاعران نقل کرده‌اند که ایشان با شما برخورد کرده‌اند صحت دارد؟گفتندنه اصلا! بعد نام کسی رابردند وگفتند متاسفانه فلانی منبع پخش این خبر بوده است! پرسیدم پس اصل ماجرا چه بوده است؟گفتنددرانتهای جلسه رهبری با شاعران حضرت آقا تا مرا دیدند بعد از سلام وعلیک با لحن ویژه‌ای فرمودند ما با شما خیلی حرف داریم حرف‌های جدی داریم. من هم پاسخ دادم هروقت اجازه بفرمایید خدمت تان می‌رسم و می‌شنوم. تا آقای جنتی این راگفت به آقای جنتی گفتم چرا خودتان یا کسی که شاهد این گفت‌وگوی مختصر بوده این دروغ را تکذیب نمی‌کند تا کسانی که این نقل قول جعلی باورشان شده اصل ماجرا را بدانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین