کد خبر: ۲۵۳۹۹۷
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

ناپدیدشدن هواپیمای الجزایری با ۱۱۶ سرنشین

شرکت ملی هواپیمایی الجزایر اعلام کرده است که ارتباط با یک هواپیمای ایرباس مسافری خود را بر فراز بورکینافاسو از دست داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: خبرگزاری رسمی الجزایر اعلام کرده است که تماس با این هواپیما را ۵۰ دقیقه پس از بلند شدن از اواگادوگو، پایتخت بورکینافاسو، قطع شده است.

به گزارش بی بی سی، این هواپیما ۱۱۶ سرنشین داشته است.

بر اساس گزارش رويترز، خبرگزاری دولتی «ای پی اس» الجزاير پنج شنبه دوم مرداد ماه گزارش داده است که اين هواپيما از اوآگادوگو، پايتخت بورکينافاسو برخواسته و مقصد آن کشور الجزاير بوده است.

تمامی ارتباط هوايی با هواپيمای «ای اچ ۵۰۱۷» که ۱۱۰ سرنشين حمل می کند، يک ساعت بعد از برخاستن از فرودگاه بورکينافاسو قطع شده است.

شرکت «سويفت اير» اسپانيا نيز تاييد کرده است که ارتباط با هواپيمای وی که در اجاره الجزاير است، با ۱۱۰ سرنشين و ۶ خدمه متوقف شده است.

به گزارش رسانه‌های خبری، شرکت اسپانيايی می گويد که اين هواپيما در ساعت يک و ۱۷ دقيقه نيمه شب به وقت محلی از فرودگاه بورکينا فاسو برخاسته و قرار بود ساعت ۵ و ۱۰ دقيقه صبح در الجزاير فرود بيايد، اما هنوز به مقصد نرسيده است.

بيش از ده ساعت است که ارتباط با اين هواپيما کلا قطع شده است. قطع راتباط با هواپيمای حامل ۱۱۰ سرنشين در حالی است که روز چهارشنبه يک هواپيمای مسافربری چين که در توفان گرفتار شده بود به هنگام فرود اضطراری در تايوان سقوط کرد و ۴۷ کشته بر جای گذاشت.

يک هفته قبل نيز يک هواپيمای مسافربری مالزی در شرق اوکراين به دلیل اصابت موشک منهدم شد که ۲۹۵ کشته در پی داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین