کد خبر: ۲۵۴۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

فتوای داعشی خاخام یهودی

دوف لیئور خاخام صهیونیست شهرک «کریات اربع» شهر الخلیل فلسطین اشغالی فتوایی صادر کرده است که به موجب آن همه اهالی غزه باید کشته شوند و این بخش کاملا تخریب شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، لیئور در فتوایی که به طور گسترده در پایگاه های اینترنتی صهیونیستی منتشر شده است گفت: «تورات اسرائیل در همه مراحل خاص و عام زندگی و همچنین چگونگی رفتار در جنگ ها، ما را راهنمایی می کند.»

وی افزود: همه ساکنان غزه دشمن و هدف جنگ هستند.

خاخام صهیونیست تصریح کرد: در تمام جنگ هایی که ملتی مورد هجوم قرار می گیرد، آن ملت حق دارد با جنگ متقابل علیه مهاجمان و ملتی که از آن سر برآورده اند، اقدام کند و لازم نیست تفحص کند تا دریابد که آیا شخص مقابلش جزء جنگنجویان است یا نه!!

لیئور ادامه داد: به همین دلیل در مواقع جنگ، مردم مورد هجوم واقع شده اجازه دارند ملت دشمن را مورد پیگرد قرار دهند و هر گام مناسبی را بردارند؛ مانند قطع برق یا بمباران و نابود کردن کل منطقه.

این فتوا یک هفته بعد از سخنرانی یک استاد دانشگاه یهودی در دانشگاه بارایلان صادر می شود. او در این سخنرانی گفته بود که باید زنان و خواهران مردان مقاومت به عنوان ابزاری پیشگیرانه مورد تجاوز قرار گیرند.

این اظهارات صهیونیست ها همراستا و تداعی کننده اقدامات متوحشانه اخیر اعضای گروه تروریستی داعش در عراق است که علاوه بر قتل و کشتار بی رحمانه، جنایت و تجاوزهای جنسی را نیز به راحتی توجیه می کنند و با وجود دشمنی با شیعیان، اهل سنت را نیز با خونسردی به قتل می رسانند.

این در حالی است که آگاهان و ناظران سیاسی و امنیتی مانند ادوارد اسنودن افشاگر اسناد آمریکا، داعش را تربیت یافته موساد اسراییلی می داند و بسیاری نیز بر این باورند که این گروه تروریستی اساسا مسلمان نیست و با هدف تخریب چهره اسلام به وجود آمده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین