کد خبر: ۲۵۴۰۸۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷

انتقاد شدید هافبک سابق تیم ملی انگلیس از رژیم صهیونیستی

هافبک سابق تیم ملی انگلیس به انتقاد شدید از جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و آن را محکوم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، جنایت رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه صدای مردم جهان را درآورده است. چند روزی است که صهیونیست‌ها از زمین هوا و دریا غزه را بمباران می‌کنند که این عمل وحشیانه باعث شده نزدیک به 800 نفر از مردم بی‌گناه جانشان را از دست بدهند.

جوی بارتون هافبک سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچسترسیتی به انتقاد شدید از رژیم صهیونیستی و بی‌تفاوتی سازمان ملل پرداخت و گفت: متاسفانه در روزهای اخیر چیزهایی را دیدیم که خیلی چندش‌آور بودند. حمله به مدارس و خانه‌ها در فلسطین، اقدام شرم‌آوری است که رژیم صهیونیستی انجام داده است. اگر هر کشور دیگری غیر از اسرائیل این کار را کرده بود الان قطعا سازمان ملل وارد عمل می‌شد و جلوی این عمل را می‌گرفت. کودکان معصوم خیلی راحت در این شهر قربانی می‌شوند و هیچ کس نیز جلوی آنها را نمی‌گیرد.

بارتون که سابقه بازی در تیم منچسترسیتی، نیوکاسل و مارسی را در کارنامه خود دارد با انتقاد از سازمان ملل گفت: سازمان ملل چه کاری برای کودکان غزه انجام داده است؟ آیا آن‌ها خانه‌ها و مدارس را تخلیه کرده و کمکی به مردم این منطقه کرده‌اند؟ قطعا پاسخ این سوال منفی است. در نتیجه کودکان خیلی راحت کشته می‌شوند. این جنگ نیست. وقتی شما کودکان بی‌گناه را می‌کشید قطعا مشکل اخلاقی دارید و فاسد هستید.

پس از این صحبت‌های هافبک سابق تیم ملی انگلیس، یوسی بنایون فوتبالیست اسرائیلی به انتقاد شدید از بارتون پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین