کد خبر: ۲۵۴۱۶۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

آخرین وضعیت استیضاح وزیر علوم

یکی از استیضاح‌کنندگان وزیر علوم گفت: باوجود گذشت دو هفته از فرصت داده شده به وزیر علوم تغییر خاصی در این وزارتخانه در خصوص ایرادات مد نظر استیضاح‌کنندگان مشاهده نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی از استیضاح‌کنندگان وزیر علوم گفت: باوجود گذشت دو هفته از فرصت داده شده به وزیر علوم تغییر خاصی در این وزارتخانه در خصوص ایرادات مد نظر استیضاح‌کنندگان مشاهده نمی‌شود.

زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرصت یک ماهه استیضاح‌کنندگان به وزیر علوم گفت: علی‌رقم گذشت دو هفته از فرصت داده شده به وزیر علوم برای انجام اصلاحات اما تا کنون گزارشی از سوی وزیر علوم در خصوص اصلاحات انجام شده در دو هفته گذشته به استیضاح‌کنندگان ارائه نشده است.

وی افزود: از سوی دیگر با گذشت این دو هفته تغییر خاصی در خصوص موارد مد نظر استیضاح‌کنندگان در وزارت علوم مشاهد نشده است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: در جلسه هفته گذشته استیضاح‌کنندگان وزیر علوم مقرر شد تا چهار نفر از نمایندگان به نمایندگی از استیضاح‌کنندگان مأمور دریافت گزارش اصلاحات انجام شده در وزارت علوم شوند که بر این اساس علی‌اصغر زارعی، سید محمود نبویان، سید ناصر موسوی لارگانی و محمدحسن آصفری برای این امر انتخاب شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین