کد خبر: ۲۵۴۲۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳

حکم بلوکه شدن حساب پرسپولیس چگونه صادر شد؟

امروز نیز در ادامه این ماجرا، این کشتی گیران حساب باشگاه را نیز بلوکه کردند تا مشکلات سرخپوشان در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر بیشتر شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حساب باشگاه پرسپولیس امروز (شنبه) در حالی بلوکه شد که سخنگوی این باشگاه معتقد است ابتدا باید قیمت اموالی که هفته گذشته توقیف شده بودند تعیین شود.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته اعضای تیم کشتی پرسپولیس که نتوانسته بودند طلب خود را از این باشگاه وصول کنند با حکم دادگاه، اموال ساختمان باشگاه را توقیف کردند.

امروز نیز در ادامه این ماجرا، این کشتی گیران حساب باشگاه را نیز بلوکه کردند تا مشکلات سرخپوشان در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر بیشتر شود.

علی خواجه وندسخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره بلوکه شدن حساب پرسپولیس به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه شش روز پیش اموال باشگاه توقیف شده بود ابتدا باید دادگاه درباره قیمت این اموال کارشناسی می کرد و سپس حکم بلوکه شدن حساب صادر می شد.

وی افزود: از سوی دیگر بر اساس قانون اموال شرکت های دولتی قابل توقیف نیست و باید 18 ماه به این شرکت ها برای پرداخت بدهی ها مهلت داده شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بخش حقوقی باشگاه این مسئله را به دادگاه ارائه داده است و در حال حاضر منتظر صدور رای هستیم تا مشخص شود پرسپولیس به عنوان یک شرکت دولتی شناسایی می شود یا خیر.

وی گفت:بلوکه شدن حساب نیزبایدموکول به قیمت گذاری اموال باشگاه از سوی کارشناس می شد چون ممکن است طلب این افراد با توقیف همان اموال تسویه شده باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین