کد خبر: ۲۵۴۴۷۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴

شمار شهدای حمله اسرائیل به نوار غزه به ۱۰۶۲ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهدای تهاجم رژیم صهیونیستی به این منطقه به هزار و ۶۹ نفر و شمار زخمی‌ها به حدود شش هزار و ۴۰ نفر رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شمار شهدای فلسطینی به هزار و ۶۲ نفر رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره٬ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهدای تهاجم رژیم صهیونیستی به این منطقه به هزار و ۶۹ نفر و شمار زخمی‌ها به حدود شش هزار و ۴۰ نفر رسیده است.

آتش ‌بسی که از ساعت دو بعد از ظهر روز یک‌شنبه میان ارتش رژیم صهیونیستی و حماس برقرار شد، به فلسطینیان این فرصت را داد تا در آستانه عید فطر، پیکرهای به جامانده در می‌ان‌ آوار‌ها را خارج کرده و دفن کنند.

بنابر این گزارش، بیش از هزار فلسطینی که برای درامان ماندن از حملات موشکی به یک کلیسای ارتودوکس یونانی در غزه پناه برده‌اند، نماز عید فطر را در این کلیسا اقامه خواهند کرد.

اسقف اعظم کلیسا گفته است که این کلیسا به وظیفه خود عمل کرده و درهای خود را به روی پناهندگان که عمدتا زنان و کودکان بوده‌اند، بازکرده است.

در حالی که در برخی از کشورهای عربی و از جمله نوار غزه، تعطیلات سه روزه عید فطر از امروز- دوشنبه- آغاز شده است، هیچ چشم‌اندازی از موفقیت تلاش‌های بین‌المللی برای برقراری آتش‌بس پایدار در منطقه وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین