کد خبر: ۲۵۴۵۹۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹

مصوبه دولت برای پیشگیری از حوادث در سواحل دریای خزر

بر اساس این مصوبه وزارت کشور نیز موظف شدضمن نظارت بر نحوه هزینه کرد اعتبار یاد شده گزارش عملکرد آن را هر دو ماه به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری ارسال نماید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هیات وزیران با اختصاص دویست و شصت میلیارد ریال برای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در سواحل دریای خزر موافقت کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران در جلسه 29/4/1393 به پیشنهاد معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور و به استناد اصل 138 قانون اساسی موافقت کرد مبلغ دویست وشصت میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای و هزینه ای از محل منابع ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ،موضوع بند ش ماده 224 قانون برنامه پنجم توسعه برای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در سواحل دریای خزر(مرحله اول)در اختیار وزارت کشور قرار گیرد تا متناسب با طرحهای ارایه شده توسط استانداریهای مازندران،گیلان وگلستان توسط وزارت کشورتوزیع وبرابر قوانین ومقررات مربوط هزینه شود.

بر اساس این مصوبه وزارت کشور نیز موظف شدضمن نظارت بر نحوه هزینه کرد اعتبار یاد شده گزارش عملکرد آن را هر دو ماه به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری ارسال نماید .

این مصوبه توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در 4 مرداد 1393 جهت اجرا ابلاغ شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین