کد خبر: ۲۵۴۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳

ارایه بسته های حمایتی به سرمایه گذاران در بخش گردشگری

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ارائه بسته های حمایتی به سرمایه گذاران در بخش گردشگری کشور خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سعید شیرکوند بدون اشاره به محتویات این بسته حمایتی گفت: درصورتی که سرمایه گذار حاضر به سرمایه گذاری باشد ما بسته های حمایتی و مشوق های خود را برای جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگری عرضه می کنیم.

وی در باره میزان موفقیت در حوزه گردشگری ایران افزود: موفقیت در سرمایه گذاری در گردشگری تابع پیش فرض هایی است که فضای کسب و کار مناسب و ثبات از جمله این لوازم است.

شیرکوند تصریح کرد تا زمانی که ثبات لازم به وجود نیاید هیچ سرمایه گذاری به این حوزه وارد نمی شود. سرمایه گذاری یک فعالیت بلندمدت است و هر چقدر شما بخواهید سرمایه گذاری را عظیم تر و گسترده تر در نظر بگیرید طول زمان آن نیز افزایش پیدا می کند.

وی تصریح کرد سرمایه گذار به مطالعات و ثبات بیشتر نیاز دارد تا با شناخت ابعاد آن تصمیم خود را در خصوص ورود سرمایه به حوزه گردشگری بگیرد. همچنین سرمایه گذار باید از قوانین و مقرراتی که بر این بخش حاکم است مطمئن باشد.

شیرکوند توضیح داد پرسش نخست سرمایه گذار این است که آیا در کشور ایران می توان سرمایه گذاری کرد و اگر به این نتیجه مثبت رسید وارد حوزه خصوصی می شود؛ حال این سرمایه گذار می تواند ایرانی، ایرانی مقیم خارج از کشور یا خارجی باشد. پس از آن شرایط سرمایه گذاری در حوزه صنایع مختلف را جست وجو کرده و در نهایت یکی از این صنایع را انتخاب می کند.

به گزارش روز دوشنبه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معاون گردشگری اظهار کرد در این زمان ما بسته های حمایتی و مشوق های خود را برای جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگری عرضه می کنیم.

وی گفت: ما معتقدیم از آنجا که صنعت گردشگری طی دهه های گذشته همواره مورد غفلت بوده و در برخی موارد به تعمد از حوزه اقتصاد کشور خارج شده است، زمینه های سرمایه گذاری در آن مناسب تر است، زیرا شرایط بکری در آن وجود دارد که می تواند برای سرمایه گذاران جاذبه داشته و آنها با اعتماد و اطمینان لازم می توانند در این حوزه وارد شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین