کد خبر: ۲۵۴۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴

ریابکوف: ایران و 1+5 برای تعیین برنامه زمانی مذاکرات در تماس هستند

ˈسرگی ریابکوفˈ معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: هیات های جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 برای تعیین برنامه زمانی دور جدید مذاکرات در تماس هستند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا به نقل از ریانووستی، ریابکوف روز دوشنبه گفت: برنامه زمانی مذاکرات ایران و گروه 1+5 میانجیان بین المللی در زمان تمدید شده تا کنون تصویب نشده و مکان برگزاری مذاکرات نیز مشخص نشده است.

ریابکوف با بیان این که تماس های دوجانبه بین هیات های ایران و اعضای گروه 1+5 ادامه دارد اظهار داشت: پیشرفت در این موضوع تا اندازه زیادی به اقدامات ˈکاترین اشتونˈ رییس دستگاه دیپلماسی اتحادیه اروپا بستگی دارد که باید جدول زمانبندی را ارائه کند.

به گزارش رسانه های خبری روسیه ، قرار است دور بعدی مذاکرات ایران و گروه ˈ1+5ˈ میانجیان بین المللی برای دستیابی به توافق جامع هسته ای اوائل ماه سپتامبر آینده آغاز شود.

مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه پیشتر اعلام کرده بود که مذاکراتی که طی 6 دوره میان ایران و گروه 1+5 در جریان بود، به معنی در جا زدن نبوده بلکه به شکل رشد پیوسته اموری بوده است که می شود آن را محتوای توافقات آینده نامید.

دور جدید مذاکرات ایران و گروه 1+5 موسوم به وین 6 از دوم ماه ژوئیه 2014 تا نوزدهم این ماه در شهر وین پایتخت اتریش برگزار شد و طرفین توافق کردند مذاکرات برای دستیابی به توافق نهایی تا نوامبر امسال ادامه یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین