کد خبر: ۲۵۴۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۷

عضوکمیسیون صنایع مجلس: افزایش قیمت خودرو امری طبیعی است

کمال الدین پیرمؤذن درخصوص جلسه اخیر کمیسسیون صنایع مجلس و شورای رقابت گفت: با وحدت رویه باید به دنبال راه کاری باشیم که منافع مردم رعایت شود و از سوی دیگر نیز و از زیان کردن خودروسازان جلوگیری شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش پایگاه عصر «عصرخودرو»، عضو کمیسیون صنایع مجلس در رابطه با نظر این کمیسیون درخصوص قیمت های اعلام شده شورای رقابت گفت: سخنان و مسائل مطروحه از جانب اعضای کمیسیون برگرفته از تحقیق و تفحص صنایع خودروسازی است و مسائلی ثابت شده است، به همین دلیل مورد قبول شورای رقابت نیز واقع شده است و در نهایت مقرر شد آقای علیلو و یا آقای قاضی پور برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان اقداماتی داشته باشند.

ایشان در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری عصرخودرو مبنی بر اینکه نظر شخص شما در رابطه با قیمت گذاری های اخیر شورای رقابت چیست، فرمودند: بنده تابع خرد جمعی هستم. در این مورد خاص نیز اگر بعد از بررسی های لازم، اعضای کمیسیون به این نتیجه برسند که افزایش قیمت ضروری است، من نیز موافق خواهم بود.

وی درباره افزایش قیمت خودروها نیز گفت: البته افزایش قیمت حتماً با میزان تورم تاحدودی طبیعی بوده اما می توان با وحدت جمعی در خصوص قیمت ها و تعامل و همیاری با خودروسازان و توجه به نیاز مردم و حرف عزیزان دولت در جهت مثبت به گونه ای حرکت کرد که به اصطلاح نه سیخ بسوزد و نه کباب.

باید توجه داشت که هم به نیازهای مردم با محصولات باکیفیت پاسخ داده شود و هم تصمیمی گرفته شود که صنعت خودروسازی متضرر نشود. من موافق تعادل هستم . نه می توان مشکلات اقتصادی مردم را نادید گرفت و نه می توان انکار کرد که افزایش قیمت امری طبیعی است. انشاالله با صحبت های صورت گرفته بتوانیم با وحدت رویه ای که مابین مجلس و شورای رقابت و خودروسازان برقرار می شود کار را طوری پیش ببریم که همه ذی نفع باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین