کد خبر: ۲۵۴۶۳۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴

آمار شهدای فلسطینی به 1110تن رسید

نیروهای رژیم صهیونیستی امروز ( سه شنبه) با هدف قرار دادن خانه ای در جنوب نوار غزه چهار تن دیگر از فلسطینیان را به شهادت رساندند و به این ترتیب آمار شهدای غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 1110 تن افزایش یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، اشرف القدره، سخنگوی بهداشت فلسطین اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی امروز( سه شنبه) خانه ای در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن چهار فلسطینی از یک خانواده از جمله یک کودک و یک پیرزن شد و به این ترتیب تعداد شهدای غزه در روز سه شنبه به 24 تن از جمله 15 زن و کودک رسید.

به گزارش منابع نیروهای اسرائیلی با موشک خانه مذکور را هدف قرار دادند که منجر به ویرانی کامل آن شد. سه فلسطینی دیگر نیز در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر غزه به شهادت رسیدند.

پیش از این نیز 11 تن دیگر از جمله سه کودک و دو زن در حمله هوایی نیروهای رژیم صهیونیستی به خانه ای در اردوگاه البریج به شهادت رسیده بودند. شش فلسطینی دیگر نیز در حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهر رفح به شهادت رسیدند که به این ترتیب تعداد شهدای غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 1110 تن رسید

در پی حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به پارکی در نوار غزه طی روز دوشنبه نیز 10 کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.

جنبش حماس نیز اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی پایگاه تلویزیونی و رادیویی الاقصی را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز( سه شنبه) منزل اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند اما هنوز اخباری از صدمات جانی این حادثه گزارش نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین